خرید هدست گیمینگ

حتماً برایتان پیش آمده که حین بازی با گیم های رایانه ای، لحظاتی به وجود می آید که موجب از دست دادن آرامش و تمرکزتان شده و درنتیجه این برهم خوردن تمرکز و دقت، در شکست شما در گیم نقش پررنگی بگذارد. طبیعتاً هر گیمری که از هر پلتفرمی برای بازی کردن استفاده می کند، باید دقت و تمرکز خود را حفظ یا حتی ارتقا دهد تا بتواند در وقتی که برای گیم می گذارد، اوج لذت و هیجان را تجربه کند؛ از این رو کمپانی های کوچک و بزرگ در دنیا با توجه نیاز و سلایق پلیرها، به تولید تجهیزات مخصوص بازی روی آورده اند که هریک از آن ها در افزایش لذت و هیجان بازی ها نقش پررنگی را ایفا می کنند. هدست گیمینگ از جمله تجهیزاتی است که در این سال ها در قیاس با باقی گجت ها، رشد ویژه ای داشته و می توان گفت که این گجت، از محبوب ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی بازی در دنیا به شمار آورد.

 

هدست مخصوص بازی

اگر پلیر بازی های اکشن و شوتینگ آنلاین باشید، می‌دانید که شنیدن، دیدن، تمرکز و سرعت عمل چقدر می تواند مهم و حیاتی باشد؛ چراکه عامل کشته شدن شما در این بازی ها، نبود دقت لازم، نشنیدن و ندیدن به موقع شما و نیز سرعت پایین واکنش شما در کسری از ثانیه بوده که آن انمی توانست شما را از پای در بیاورد؛ که البته در این میان، شنیدن به موقع و دقیق صدای انمی ها حیاتی تر خواهد بود چراکه وقتی به خوبی صدای ریلود ها و جا به جایی انمی های مخفی شده در نزدیکی شما، بر دقت و تمرکز و در نهایت، بر سرعت عمل واکنش شما در آن لحظات حساس، تأثیر مستقیمی و مهمی گذاشته و مانع از شکست شما می شود؛ به همین دلیل است که استفاده از هدست گیم در بین گیمرهای جهان، فراگیر شده و به عنوان کاربردی ترین گجت از آن یاد می شود.

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

 

قیمت هدست بازی

همانطور که گفتیم کمپانی های متعددی در دنیا مشغول به تولید گجت های مختص گیم هستند که با عرضه جهانی محصولاتشان، می توانید از هر فروشگاهی که تمایل دارید، به خرید محصول موردنظر اقدام کنید؛ اما قطعاً پرسشی که برایتان به وجود می آید این است که کدام نوع از هدفن و از کدام برند انتخاب و تهیه کنم.

در وهله نخست باید بگوییم هرچه کیفیت ساخت، متریال به کار رفته، قابلیت ها و آپشن های هر کالایی بالاتر باشد، طبیعتاً برای خرید آن باید هزینه بالایی بپردازید که فروش هدست گیمینگ نیز، از این قاعده پیروی می کند؛ بنابراین هدفون هایی که توسط برندهای مطرحی همچون استیل سریز، ایسوس، هایپرایکس و… تولید می شوند، از بهترین متریال و قابلیت های جذاب و کاربردی برخوردار هستند که توانسته‌اند محبوبیت و مقبولیت خود را در بین گیمرها کسب کنند و جزو بهترین های بازار محسوب شوند.

از آن طرف هم برندهای مختلفی مانند اونیکوما، تسکو، لاجیتک و… توانسته اند با تولید هدست هایی میان رده و باکیفیت قابل قبول، سهم قابل توجهی از فروش را از آن خود کنند؛ درواقع می توان گفت با اینکه قیمت این هدست ها در مقایسه با هدفون های بالارده و پرچمدار، پایین تر است اما این قیمت پایین، به معنای بی کیفیتی یا کاربردی نبودنشان نیست؛ چراکه این مسئله موجب شده تا همه قشرهای جامعه توانایی خرید هدست گیم را داشته باشند تا بتواند نیازهایشان را آنطور که باید برآورده کند.

 

ویژگی هایی که هدست های گیمینگ باید داشته باشند

بدون درنظرگرفتن قیمت و برند هدفون ها، به برخی خصوصیاتی که این گجت باید دارا باشد می پردازیم. کاربرد اصلی یک هدست این است که پس از اتصالش به پلتفرم موردنظر مانند موبایل، کامپیوتر، لپتاپ، کنسول ها و…، به خوبی صدای درون بازی را به گوش شما برساند؛ از این رو باید از سیستم صوتی مناسب و قدرتمندی در تولید این هدفون ها استفاده شود تا در تفکیک و پردازش صدا و درنهایت در انتقال آن به گوش گیمر، عملکرد قابل قبولی داشته باشد؛ همچنین این سیستم صوتی باید به نویزکنسلینگ مجهز باشد تا صداهای اضافی درون گیم را حذف کند که همین امر موجب شده تا هدست بازی، صدایی شفاف و واضح و بدون نویز را منتقل کند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

میکروفون از مهم ترین موارد در کاربری یک هدفون می باشد؛ چراکه برقراری ارتباط شفاف و به قول معروف تمیز با دوستانتان حین اجرای بازی ، می تواند از عوامل مؤثر در حفظ یا ارتقای تمرکز و دقت و البته لذت و هیجان به شمار آید. بنابراین باید سراغ هدستی بروید که میکروفن داشته و آن نیز به نویزکنسلینگ مخصوص Mic مجهز باشد؛ درواقع این نویز کنسلینگ موجود در Microfone یک هدفون، می تواند صدای اضافی و آزاردهنده محیط شما را حذف و مکالمات‌تان را به صورت واضح، شفاف و کارآمد به درون گیم منتقل کند.

از اصلی ترین معیارها در خرید هدست گیمینگ می توان به سایز و نوع کاپ ها اشاره کرد؛ درواقع در این باره باید گفت که نوع کاپ ها باید به گونه ای باشد که گوش ها را به طور کامل پوشانده و مانند یک سد، مانع از ورود صداهای اضافی و ناهنجار محیط به درون گوش ها شوند. همچنین جنس ابری های کاپ‌ها باید طوری باشد که گوش های گیمر پس از استفاده طولانی از هدفن، نه تنها دچار تعریق و یا گوش درد نشده بلکه با تهویه ورود و خروج هوا در ابری ها، موجب متعادل کردن دمای درون کاپ ها شود. وزن یک هدست از مهم ترین موارد در انتخاب هدفون موردنظر است؛ وزن آن باید به گونه ای باشد که وقتی آن را روی سر و گوش های خود قرار می دهید، پس از ساعتها استفاده طولانی، نباید احساس درد و ناراحتی را در نواحی گوش، جمجمه و گردن احساس کنید.

بیشتر بخوانید:  انتخاب بیرینگ براساس بار استاتیکی

 

هدست برای بازی را از کجا بخرم؟

فروشگاه های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که می توانید با مراجعه حضوری به آن مراکز، هدفون مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید؛ اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و هم‌مسیر شدن جامعه با تکنولوژی، أکثر خرید و فروش کالاها از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می شود؛ طوری که هر فروشگاهی در شهر، یک وبسایت هم دارد که معمولاً طبق آمار فروش‌شان از طریق اینترنت بیشتر از فروش حضوری است.

اگر قصد دارید از فروشگاهی مطمئن و معتبر هدفون موردنظر خود را تهیه کنید، ما به شما فروشگاه آنلاین گجت های گیمینگ متاپلیر پیشنهاد می کنیم. در این فروشگاه تمامی تجهیزات و لوازم جانبی مخصوص گیم را می توانید به صورت دسته بندی شده و همراه با توضیحات تخصصی و جامع، تصاویر و فیلم های اختصاصی فروشگاه با امکان مقایسه با سایر برندها و محصولات، مشاهده کنید تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید؛ همچنین درخصوص ابهامات و سوالات ایجاد شده در باب محصولات، نحوه ارسال و تحویل محصول، می توانید از طریق دکمه تماس بالای وبسایت و یا از طریق کلیک بر آیکن پیام‌رسان واتساپ، به تیم پشتیبانی و مشاوران فروش متاپلیر متصل و ارتباط برقرار کنید تا آن ها با پاسخگویی دقیق و کارآمد، نسبت به رفع ابهامات اقدام کرده و درنتیجه خریدی مطمئن و لذت بخش تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …