فیلر بینی چه کاری انجام می دهد؟

aad1b711 b3cb 49a4 a3e2 395fb4b563bd فیلر بینی چه کاری انجام می دهد؟

فیلر بینی چه کاری انجام می دهد؟

فیلر بینی در حال تبدیل شدن به یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال بهبود ظاهر صورت خود بدون انجام روش‌های تهاجمی‌تر و گران‌تر رینوپلاستی هستند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به اینکه فیلر بینی چیست، چگونه کار می کنند و فواید و خطرات آن چیست.

فیلر بینی

فیلر بینی نوعی پرکننده پوستی است که برای تغییر موقت شکل بینی استفاده می شود. افزایش سلفی در طی سال‌ها، که در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، قطعاً بر افزایش جراحی‌های بینی بدون جراحی تأثیر گذاشته است.

فیلر بینی چگونه کار می کنند؟

فیلر بینی یک راه حل موثر اما موقت برای تغییر شکل و افزایش اندازه بینی شما هستند. با تزریق فرمول اسید هیالورونیک در نواحی خاص، این پرکننده‌ها می‌توانند به طور موقت نمایه بینی شما را با پر کردن حفره‌ها و صاف کردن هر گونه نقص تغییر دهند. نتایج این روش معمولا بین 6 ماه تا یک سال بسته به برند فیلر انتخابی باقی می ماند.

آیا فیلر بینی می تواند کاری را انجام دهد که جراحی انجام می دهد؟

برخلاف جراحی بینی کلاسیک، جراحی بینی غیرجراحی در انجام اصلاحات محدود است. شما نمی توانید بینی خود را کوچک کنید، و نتایج تنها تقریباً شش ماه باقی می ماند. با این حال، پرکننده‌های پوستی همچنان گزینه‌ای بهینه برای کسانی است که می‌خواهند به طور موقت برآمدگی‌ها را صاف کنند یا ویژگی‌های خاصی از بینی خود را تغییر دهند.

اگر می خواهید از نظر زیبایی بینی خود را بهبود بخشید، جراحی بینی غیر جراحی را در نظر بگیرید. این درمان می تواند:

اثرات پرکننده بینی به کانتور بینی شما حجم می دهد

نوک بینی خود را اصلاح کنید

برآمدگی ها و توده ها را صاف کنید

برجستگی روی پل بینی خود را پنهان کنید. یا کمی کج را صاف کنید.

اگر می خواهید تغییرات ظریفی در بینی خود ایجاد کنید، فیلر بینی ممکن است گزینه مناسبی باشد. اما اگر به دنبال نتایج عمیق تر و دائمی تر هستید، باید جراحی بینی را به عنوان یک راه حل جایگزین در نظر بگیرید. یکی از بهترین جراح بینی در تهران در حال حاضر دکتر حمیدرضا راستی هستند که تجربه و درصد موفقیت بسیار بالایی در جراحی های خود دارند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

این روش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید یک لیفت نوک بینی یا برداشتن قوز روی بینی خود را انجام دهید،  فیلر بینی می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد! به سادگی با تزریق فیلر در نواحی خاصی از صورت خود، می توانید به طور موقت بینی خود را تغییر شکل داده و کانتور کنید.

اگر به دنبال اصلاح شکل بینی  خود هستید، درمان های پرکننده پوستی گزینه ایده آلی هستند. تزریق فیلر می‌تواند پل، نوک و کناره‌های بینی را هدف قرار دهد تا به نتایج دلخواه دست یابد  صاف کردن برآمدگی‌ها، افزایش حجم یا بلند کردن نوک‌ها برای این مورد مناسب است ولی باز هم بگوییم این روش نمی تواند بینی را کوچک کند.

از رینوپلاستی مایع می توان برای پوشاندن یک برآمدگی خفیف روی پل بینی استفاده کرد و آن را صاف تر نشان داد. با این حال، اگر مایل به کاهش اندازه یا حذف برآمدگی های برجسته هستید، این روش احتمالاً نتایج دلخواه شما را به همراه نخواهد داشت.

f8dad180 f507 434f 8927 78f340c7c58c فیلر بینی چه کاری انجام می دهد؟

مزایای فیلر بینی چیست؟

یکی از مهمترین مزایای فیلر بینی این است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به زیر جراحی رفتن به درصدی نتایج دلخواه خود برسید. علاوه بر این، مزایای دیگری مانند:

درمان یک فرآیند سریع و آسان است و کمتر از شصت دقیقه طول می کشد.

نیازی به نگرانی در مورد خرابی نیست.

نتایج تقریباً آنی هستند.

تغییرات را می توان لغو کرد.

از مزایای انجام یک عمل زیبایی بدون برش یا جای زخم لذت ببرید.

آیا فیلر بینی ایمن است؟

اگرچه هر عمل زیبایی خطرات بالقوه ای را به همراه دارد، اما فیلر بینی به دلیل غلظت بالای رگ های خونی در بینی و نزدیکی آن به چشمان شما بسیار پیچیده است. بنابراین، این روش نیاز به دقت و مهارت فنی بسیار بالایی دارد که همه متخصصان پزشکی از آن برخوردار نیستند.

رینوپلاستی فیلر بینی یک روش ساده و کم تهاجمی است که معمولاً منجر به حداقل عوارض جانبی می شود. معمولاً قرمزی و حساسیت خفیف در محل تزریق ظرف 48 ساعت پس از درمان برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  خرید هدست گیمینگ

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستید یک پیشنهاد خوب مکی تواند برای شما دکتر حمیدرضا راستی باشد.

سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

پرکننده بینی تغییر رنگ و حساسیتی در اطراف محل تزریق دارد.

تورم یا التهاب خفیف

ممکن است فیلر بینی در طول پوست حرکت کند و فرم بدی بینی بگیرد.

حالت تهوع

لازم به ذکر است که بینی اگرچه کوچک است، اما ناحیه بسیار حساسی است که با مقادیر زیادی رگ خونی پر شده و در مجاورت چشم ها قرار دارد. فیلر بینی را پیچیده تر از سایر انواع پرکننده های تزریقی می کند. یک جراح پلاستیک باتجربه و کوشا تمایل دارد که به جای پر کردن بیش از حد آنها، از مقادیر کمتری از فیلرها استفاده کند.

برای کاهش خطرات احتمالی، ضروری است که فیلر بینی بدون جراحی توسط جراح یا متخصص پلاستیک واجد شرایط و دارای مجوز انجام شود. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تب

تحریف یا تاری دید

افزایش قرمزی یا تورم

عوارض عروقی

نکروز بافتی (مرگ)

از دست دادن بینایی

35da7e23 5367 4536 9c68 50fdb694ec8d فیلر بینی چه کاری انجام می دهد؟

ریکاوری فیلر بینی

شما می توانید بلافاصله پس از فیلر بینی بدون وقفه به فعالیت های روزانه خود بازگردید. پزشک شما دستورالعمل‌های فردی را در مورد بهترین نحوه مدیریت و کاهش عوارض جانبی بالقوه به شما ارائه می‌دهد. اگر نمیخواهید تغییرات زیادی انجام دهید ولی یک نتییجه دایمیی میخواهید می توانید به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی در تهران باشید.

بعد از درمان چه انتظاراتی باید داشت

پس از فیلر بینی، ممکن است کمی ناراحتی، التهاب و قرمزی در محل تزریق را تجربه کنید. اما در مدت کوتاهی، این علائم شروع به از بین رفتن و کاهش می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که نتایج مورد نظر خود را با وضوح بیشتری مشاهده کنید.

مطمئن شوید که از پزشک خود بپرسید که آیا خوب است کیسه یخ به همراه داشته باشد و بعد از جلسه فیلر بینی از آن استفاده کنید تا قرمزی یا التهابی که ممکن است در اطراف ناحیه ایجاد شود کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته

نتایج با هر برند فیلری ، نتایج باید در عرض یک دو هفته آشکار شود. همه قرمزی ها و کبودی ها احتمالا تا آن زمان نیز از بین خواهند رفت.

اگر به دنبال یک عمل زیبایی با حداقل زمان استراحت هستید، فیلر بینی گزینه ایده آلی است. و نیازی به استراحت ندارد و می توانید به کار و زندگی روزمره خود بازگردید.

طول مدت زمان اثر: بیشتر فیلرهای زیبایی که برای فیلر بینی استفاده می‌شوند در عرض شش ماه در پوست حل می‌شوند، اگرچه برخی از آنها ممکن است تا 3 سال باقی بمانند. در نهایت، این درمان ها فقط نتایج موقتی را ارائه می دهند. هیچ نتیجه دائمی فیلر بینی وجود ندارد.

آیا فیلر بینی ارزشش را دارد؟

همه چیز بستگی به این دارد که می خواهید با اهداف آرایشی خود به چه چیزی برسید. اگر به دنبال تغییر ظریف در ظاهر خود هستید و نیازی به بهبود عملکرد ندارید و نمیخواهید بینی خود را کوچک کنید، فیلر بینی را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید. از طرف دیگر، اگر می خواهید تغییرات شدیدی مانند کاهش سایز یا تغییر ساختار داشته باشید، جراحی بینی سنتی ممکن است برای شما مناسب تر باشد.

اگر به دنبال راهی موثر و مقرون به صرفه برای بهبود ویژگی های صورت خود هستید، فیلر بینی می توانند راه حل مناسبی باشند. قبل از شروع این سفر، مهم است که همه ملاحظات را در نظر بگیرید از بررسی پزشکان قابل اعتماد موجود در بازار به همراه محصولات تخصصی آنها تا دقیقاً به آنچه می‌خواهید برسید بدون اینکه ایمنی یا نتایج را به خطر بیندازید.

قبل از انتخاب درمان های تزریقی مانند فیلر بینی، ضروری است که هم مزایا و هم خطرات مرتبط با آن را در نظر بگیرید. علاوه بر این، با مراجعه به یک پزشک مجرب که در این نوع روش ها تخصص دارد، می توانید راه حلی متناسب با بودجه و نیاز خود بیابید!

همچنین اگر مشکلاتی برای بینی شما به وجود آمده و عمل بینی نا موفقی داشته اید میتوانید به دنبال بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران باشید.

پایان رپورتاژ اگهی

 

 

مطلب پیشنهادی

برای داشتن خانه هوشمند چقدر باید هزینه کنیم؟

مفهوم خانه هوشمند به عنوان یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین پکیج‌های فناوری در عصر مدرن …