خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

گاز 141b بصورت بشکه و کپسول جزو همان گازهای مبرد محسوب می شوند. امروزه برای سیستم ها و دستگاه های سرمایشی مختلف می توان با توجه به مشخصات گاز از آن‌ها استفاده نمود. شاید بسیاری از شما با اهمیت خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول آشنایی نداشته باشید اما خرید تمامی انواع گاز مبرد برای سیستم های سرمایشی یا حتی یخچال ها یا سردخانه ها به دلیل قدرت خنک کنندگی آن ها است. بی شک بدون این گازها هرگز نمی توان در تمامی سیستم ها سرمای لازم یا انجماد مورد نیاز را به وجود آورد. برای خرید شما باید بدانید که این گاز را برای چه کاربردی تهیه می کنید؟ چرا که نمی توان هر یک از انواع گاز های مبرد را برای هر سیستمی مورد استفاده قرار داد.

اکنون که این گاز را به صورت بشکه کپسول انتخاب نموده اید به برند آن و سطح کیفیتی که دارد حتما توجه کنید. اگر برند معتبری را انتخاب نمودید و از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید قطعاً که کیفیت این گازها نیز مناسب خواهد بود. اما این برند مناسب و کیفیت مطلوب توسط چه مجموعه ای قابل دسترس می‌باشد؟ در ایران برودت به عنوان یک توزیع کننده شناخته شده و قابل اعتماد تمامی انواع گازهای مبرد را میتوانید با قیمت های استثنایی تهیه کنید. قیمت گاز 141b بصورت بشکه و کپسول اگرچه در این مجموعه بازرگان ایرانی است اما به ارزش واقعی و سطح کیفیت این محصول تعیین می‌شود. در واقع ایران برودت با هدف جلب رضایت مشتری با قیمت‌های بهتری محصولات خود را عرضه میکند.

f6521c2e 1ee5 4ffe 9e88 838178385003 خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

قیمت گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

اکنون که با هدف خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول وارد مجموعه ایران برودت شده اید بد نیست بدانید در این مجموعه شما به کیفیت و قیمت های رقابتی گازهای مبرد دسترسی دارید. گازهای مبرد در هر نوع برای هر کاربردی به صورت بشکه و کپسول در این مجموعه عرضه می شود. قیمت گاز مبرد یا حتی قیمت گاز 141b بصورت بشکه و کپسول متفاوت است. به عنوان مثال، اگر این گازها را به صورت بشکه ای خریداری کنید قیمت های بالاتری در مقایسه با کپسول ها با وزن سبک تر دارند. این قیمت بر اساس سطح کیفیت، مزایا، ویژگی ها و یا برند گازهای مبردی چون همین گازهای b ۱۴۱ تعیین می شود. در ایران برودت می توانید این گازها را حتی به صورت بشکه و کپسول با قیمت های ارزان‌تر تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:  موبوگیفت بهترین راهکار برای خرید گیفت کارت اپل

بسته بندی این گازها به دو صورت بشکه و کپسول و انجام می‌شود و معمولاً هم در بشکه های ۲۵۰ کیلوگرم و سیلندر های فولادی ۱۳ کیلوگرم هستند. پس به نظر شما هر یک از این بسته بندی ها با وزن خاص می توانند به یک قیمت یکسانی عرضه شوند؟ هم اکنون برای تهیه گاز 141b بصورت بشکه و کپسول چهل گیاه سفارش خود را می توانید به صورت آنلاین از طریق سئو سایت ایران برودت توسط کارشناسان فروش ثبت کنید.

461d61e0 24a8 459e b04b 346ab04c4b98 خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

اهمیت کاربرد گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

گاز 141b شامل همان عامل فوم زا یا دی کلروفلوئورواتان بوده و به این نام شهرت دارد. این گازها به دلیل عامل فوم زا بودن در ساخت فوم های مقاوم پلی اورتان اهمیت پیدا کرده اند. در واقع اهمیت خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول به سبب کاربرد آن در تولید این فرم های ساخت و مقاوم و کاربردی می باشد. چنین گازهایی را بیشتر در صنایع تولیدی ساندویچ پانل و فوم‌هایی با مقاومت بالا مورد استفاده قرار می دهند. این گازها خود دارای تنوع بسیار زیادی هستند که مهمترین آنها شامل گاز بی ۱۴۱ میشود. این گازها نقطه جوش پایین و گرمایی کمی داشته و به همین سبب در صنعت تولید چنین محصولاتی اهمیت دارد. به دلیل گرمای به وجود آمده از واکنش های صورت گرفته این گاز تبخیر و باعث به وجود آمدن حفره های سلول بسته در این فوم ها خواهد شد. در مقایسه با دیگر انواع گازها گاز b۱۴۱ تخریب کمتری روی محیط زیست و لایه اوزون خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

این گازهای فوم دهنده در ساندویچ پانل و فوم های پاششی نیز ایفای نقش می‌کنند. قیمت گاز 141b بصورت بشکه و کپسول جداگانه تعیین می‌شود در واقع اگر این گازها را به صورت بشکه یا کپسول با حجم هستند و هزینه های متفاوت تری نیز دارند. به طور کلی قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و نقطه جوش آن ها نیز استاندارد است. رسانندگی پایین به عنوان مهمترین مزایای این محصول بوده و فشار بخار آن‌ها نیز در حالت استاندارد قرار دارد. اما به شرط اینکه با کیفیت بالایی این گازها را تهیه کنید. در نگهداری از آن‌ها نیز بایستی دقت داشت که حتما در مکان های خشک و خنک نگهداری شود. بیشتر در مکان هایی که رطوبت و نور مستقیم خورشید وجود ندارد این گازها حائز اهمیت هستند. این دسته از گازها در بشکه های ۲۵۰ کیلوگرمی و کپسول های ۱۳ کیلوگرمی از جنس فولاد عرضه می‌شوند.

47fa2b82 08a7 4ff1 997c eb6e2a62d2c2 خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

مشخصات کلی از گاز 141b بصورت بشکه و کپسول

همانگونه که اشاره شد، گاز 141b بصورت بشکه و کپسول به عنوان یکی از گازها با خواص فیزیکی و شیمیایی خاص است. اهمیت خرید گاز 141b بصورت بشکه و کپسول به سبب کاربرد این گازها در صنایع تولیدی ساندویچ پانل یا حتی فوم های فشرده خواهد بود. با وجود مقرون به صرفه بودن قیمت گاز 141b بصورت بشکه و کپسول قطعا اهمیت آن بیشتر می شود. این گازها که به صورت کپسول و بشکه ای با وزن خاصی هستند، یک نوع مایع شفاف و بی رنگ در محیط نمی توان آنها را تشخیص داد. این گازها در دمای اتاق به صورت گازی هستند که با سرد شدن به مایع تبدیل خواهند شد. نقطه ذوب این گازها ۳۲ درجه سانتیگراد است و در ۳۲ درجه سلسیوس به دمای جوش می رسد. می‌توان این گازها را تحت عنوان یک نوع پاک کننده فلزی به عنوان گاز کمپرسور در تمامی صنایع پتروشیمی مورد استفاده قرار داشت.

بیشتر بخوانید:  سنگ مرمریت چیست؟

در ساخت فوم نیز از این گازهای مخصوص استفاده می کنند. امروزه برای شستن سیکل تبرید و به‌ عنوان یک نوع گاز در سیستم تهویه هوا و یخچال ویترینی نیز این مبردها نقش دارند. برای یخچال و فریزر، ساندویچ پانل، داروهای دامپزشکی، کلبه و … می توان این گازها را با کیفیت بالای استفاده نمود. این گازها با روان کننده ها سازگاری دارند و هیچ تاثیرات منفی روی پلیمرهای ترموپلاستیک نخواهد داشت. خورنده و سمی نیستند و در دما و فشار پایین به حالت مایع در می آیند. پایدار بودن به عنوان مهم ترین مزایای این گازهای خاص و کاربردی شناخته می شود. حتی به عنوان یک نوع حلال گریس نیز می‌توانید از این گازها استفاده کنید.

منبع: گاز یخچال ایستاده

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

برای داشتن خانه هوشمند چقدر باید هزینه کنیم؟

مفهوم خانه هوشمند به عنوان یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین پکیج‌های فناوری در عصر مدرن …