فال روز دوشنبه 10 شهریور 1399

[ad_1]

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز دوشنبه 10 شهریور 1399

 

فال روز دوشنبه 10 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز مشكلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممكن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل كنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول كنید، پس تلاش كنید كه مسائل را از حیطه كنترل آنها خارج كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: اكنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما كه مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حركت است، و می‌تواند فعالیتهای شراكتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید كه پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از كلام استفاده كنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده كنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: ممكن است شما احساس كنید كه دریافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌كند. معمولی‌ترین وظایف روزمره شما امروز بسیار مشكل به نظر می‌رسند. شما امروز تمركزی را كه برای انجام دادن وظایف خسته كننده لازم است را ندارید. به جای اینكه خودتان را مجبور كنید كاری را كه هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت كردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید كه آزادانه سیر و سفر كنند.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما امروز می‌خواهید كه همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید كه مشكلاتی را كه مربوط به افردی هستند كه شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید كند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اكنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم كردن با دیگران سعی كنید با انجام دادن كارهایی كه از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینكه شخص دیگری را ناراحت كنید پیشرفت كنید.
فال روزانه مرداد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محمود خسرومنش نقش قاسم در سریال بچه مهندس 3 + عکسهای محمود خسرومنش

فال روز متولدین مرداد: امروز شما از نظر احساسی دچار تضاد شده‌اید و ممكن است در مورد اطرافیان خود تردید داشته باشید و فكر كنید كه رفتار وحركات آنها از روی تظاهر و برای منافع خودشان است. برای شما لازم است كه قدری استراحت كرده و فكرخود را آزاد نگه دارید تا بتوانید واقع‌بینانه‌تر در مورد دیگران فكر كنید. در حقیقت دیگران آنطور كه شما فكر می‌كنید متظاهر نیستند.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: تا زمانی كه ناكامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به دیگران نسبت می‌دهید، شما برای بیان كردن احساساتتان خیلی با مشكل مواجه می‌شوید. در روزهای آینده هنوز كارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید كارهایی را كه حتماً باید تمام كنید را به اتمام برسانید. یك بار كه شما تصمیم بگیرید چیزهایی كه در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه كنید، این كار بیشتر از آن چیزی كه ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی كه برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید كه دیگران را در آروزهایتان سهیم كنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درك نخواهند كرد، زیرا كلمات قادر نیستند تا نیرویی را كه برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.
فال روزانه آبان

بیشتر بخوانید:  مدل کت و شلوار رنگی مردانه + راهنمای خرید و ست کردن کت و شلوار

فال روز متولدین آبان: امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیكه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی كه ماه هم امروز به آنها ملحق می‌شود، از اینكه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌كنید آشفته نشوید. از یك طرف شما می‌دانید كه ایده‌های بزرگی دارید و آنها را فراموش نخواهید كرد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید كه چقدر كار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نكنید كه به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل كنید، بسیار پیشرفت خواهید كرد.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر:شما اكنون از مرحله راحتی و آسایش خارج می‌شوید و وارد مرحله‌ای می‌شوید كه باید قوه ابتكار خود را نشان دهید. شاید شما دقیقاً نمی‌دانید كه به كجا می‌روید، اما شما هنوز این قابلیت را دارید كه هدایت كننده باشید.كارهای جدیدتان را بی سر و صدا آغاز نكنید. با دوستانتان ارتباط داشته باشید و با آنها در مورد كارهایتان صحبت كنید. در ماه‌های بعدی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: امروز فعالیت داشتن باعث تندرستی جسم و فكر شما خواهد بود. تنها فكر كردن به فعالیتهای بدنی كافی نیست؛ باید به تمرینات روحی نیز بپردازید. هنگامی كه شما در روزهای آینده با مسائل استرس زا برخورد می‌كنید، احتمالاً اضطراب شما افزایش خواهد یافت، پس بهترین راه این است كه قبل از رسیدن به نقطه بحرانی، سرگرمی پیدا كنید كه انرژی مازاد شما را تخلیه كند.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته های غمگین از آهنگ های مجاز ایرانی

فال روز متولدین بهمن:ممكن است شما فكر كنید كه عصبانیتتان فروكش خواهد كرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یكی از افرادی كه با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینكه از برنامه‌های شما پیروی كند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل كند. لزومی ندارد به دلیل اینكه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت كنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد كنید. حتی اگر متوجه نشدید كه چه دلیلی باعث متفاوت عمل كردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید كه هر اكری دلشان می‌خواهد انجام دهند.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: شاید شما دلتان می‌خواسته كه آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یك روز خوب را به طور كامل خراب خواهید كرد. به جای صحبت كردن در مورد اتفاقات بدی كه افتاده است، به پیش آمدهای مثبت فكر كنید. به كارهایی كه می‌توانید برای بهتر كردن زندگی‌تان انجام دهید فقط فكر نكنید، بلكه این كارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از مشكلاتی كه برایتان پیش آمده نكته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود كه در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز دوشنبه 10 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …