لیوان کاغذی در تبلیغات چه کاربردی دارد ؟

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چطور از لیوان کاغذی بعنوان ابزار تبلیغاتی می توان استفاده کرد ؟ در پاسخ باید گفت که چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از روش های جذاب در پروژه های برندینگ است. به صورتی که مشتری می تواند طرح یا لوگو مورد نظر خود را سفارش دهد و از آن در موقعیت های مختلفی مثل همایش ها و سمینارها استفاده کند. اگر بخواهیم با یک مثال ساده، کارایی تولید لیوانهای کاغذی تبلیغاتی را بگوییم، می توان به استفاده ی برندهای معتبر چای و زعفران از این روش اشاره کرد. تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کارهاست. یک طرح تبلیغاتی شخصی بر روی فنجان کاغذی، می تواند بهترین راه برای برقراری ارتباط با جامعه محلی و بازاریابی باشد.

به دلیل اشباع بسیاری از شغل ها، مردم برای فروش بیشتر رو به تبلیغات آورده اند. باید گفت که تبلیغات نقش بسیار مهمی را در کسب و کارها ایجاد می کند و خلاقیت در استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نقش مهمی را دارد. استفاده از لیوان های کاغذی تبلیغاتی یکی از ابزارهایی است که مورد توجه صاحبان بسیاری از مشاغل قرار گرفته است.

534gtyb56yu56un57 لیوان کاغذی در تبلیغات چه کاربردی دارد ؟

نکات مهم در خرید لیوان کاغذی

1- شناسایی محصول باید کامل باشد. شناسه کامل محصولات لیوان کاغذی شامل نام، علامت تجاری، شماره استاندارد اجرایی، تاریخ تولید، تعداد دسته تولید و تاریخ استفاده محدود، نوع محصول، مشخصات، درجه  و مقدار، علامت صلاحیت محصول، نام و آدرس سازنده  مشخص باشد.

بیشتر بخوانید:  انواع تلویزیون هوشمند (SMART) در ایران سال 2022

2- سالم بودن بهتر از زرق و برق دار بودن است، اگر کیفیت جوهر استفاده شده در طراحی و رنگ لیوان کاغذی ضعیف باشد یا فناوری چاپ مناسب نباشد، باعث می شود جوهر از طریق دهان و تماس لیوان کاغذی وارد بدن شود، ضمن اینکه این مواد سرطان زا هستند و به سلامت انسان آسیب می رسانند.

3- بدنه فنجان محکم و تضمینی است، با توجه به مواد مختلف کاغذی به کار رفته، سختی بدنه لیوان کاغذی که در بازار به فروش می رسد متفاوت است. پیشنهاد می شود اکثر مصرف کنندگان هنگام خرید بدنه فنجان را به آرامی نیشگون بگیرند و بدنه لیوان سفت را خریداری کنند.

تفاوت لیوان کاغذی با لیوان پلاستیکی چیست ؟

ظروف یکبار مصرف پلاستیکی معایب زیادی داشت که باعث شد تا بسیاری از مردم در استفاده از آن تجدید نظر کنند و گرایش به سمت تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی برود. این روزها تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی جایگاه ویژه ای را در زندگی بشر ایجاد کرده و تولید محصولات کاغذی و گرایش به سمت آن بیشتر شده است. در بین تولیدات ظروف کاغذی، لیوان کاغذی بعنوان یکی از کاربردی ترین محصولات کاغذی به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

et5vgy46yb56 لیوان کاغذی در تبلیغات چه کاربردی دارد ؟

همچنین در تعریف لیوان کاغذی در ویکی پدیا آمده که یک لیوان کاغذی یک فنجان یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ و اغلب اندود یا کاغذ گلاسه با پلاستیک یا موم برای جلوگیری از نشت مایع یا خیس شدن کاغذ می‌باشد. ممکن است از کاغذ بازیافتی ساخته شده باشد که به‌ طور گسترده‌ای در سراسر جهان استفاده می‌شود. تاریخچه ظروف کاغذی را می توان به حکومت چین باستان نسبت داد که برای مصرف چای از لیوان کاغذی استفاده می شده است.

بیشتر بخوانید:  سمپاشی موش و از بین بردن موش راهی برای جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناک

همچنین محققین طی تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدن که سرو هر نوع نوشیدنی گرم و سرد در لیوان های یکبار مصرف کاغذی برخلاف لیوان های پلاستیکی اشکالی نداشته زیرا لیوان های کاغذی اغلب نوعی پوشش مومی شکل به دور خود دارند تا آب به داخل کاغذ نفوذ نکند و با مواد غذایی داخل لیوان تغیر ماهیت ندهد.

چطور چاپ لیوان کاغذی رواج یافت ؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی بشر، افراد زیادی تمایل پیدا کردند تا به تولید لیوان کاغذی بپردازند. تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی فواید و مزایای زیادی برای مصرف کننده خود به دنبال داشت و نقش مهمی در زندگی روزمره انسانها پیدا کرد. خوشبختانه امروزه چاپ لیوان کاغذی در طرح ها و نقش های مختلفی انجام می شود و به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. ساحل جنوب سعی کرده با بهترین متدهای روز بهترین محصولات را در این زمینه تولید و چاپ نماید. اگر بخواهیم به تاریخچه چاپ لیوان کاغذی نگاه کنیم، متوجه سیر پیشرفت این صنعت می شویم. امروزه برندهای معتبر به جای استفاده از جوهرهای مضر برای انسان از جوهرهای خوراکی برای تولید لیوان های کاغذی استفاده می کنند که ضرری برای بدن ندارد.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

4r5tvygb46ybu56u لیوان کاغذی در تبلیغات چه کاربردی دارد ؟

چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. ساخت لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان آن در حال افزایش است.

اکثر شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان های کاغذی تبلیغاتی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق نیز تبلیغاتی را برای خود داشته باشند. در واقع لیوان کاغذی تبلیغاتی بعنوان بهترین وسیله جهت معرفی برند شرکت ها در همایش ها است.

نوسان قیمت لیوان کاغذی

این روزها به دلیل نوسانات قیمت دلار، قیمت بسیاری از کالاها از جمله قیمت کاغذ، قیمت لیوان کاغذی نیز بسته به نوع و کیفیت کاغذی که در تولید لیوان کاغذی استفاده می شود در بازار متغیر شده است. این روزها با حضور ویروس منفوس کرونا بیشتر مواد غذایی، نوشیدنی های سرد و گرم در بسته بندی های کاغذی سرو می شوند. شاید قبلا وقتی به یک کافی شاپ یا رستوان می رفتید از لیوان های شیشه ای برای خوردن نوشیدنی ها استفاده می کردید، اما امروز به دلیل وجود ویروس منفوس کرونا اکثر ما در جهت سالم بودن و رعایت اصول بهداشتی از این کار صرف نظر می کنیم.

 

لینک منبع :  https://sj-cup.ir

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …