معرفی 8 مدل کفش و نیم بوت مناسب زمستان + نکات استایل کردن

با فرارسیدن فصل پاییز و زمستان وقت آن می‌رسد که لباس‌های گرم زمستانی خود را داخل کمد بچینید و از گرمای لذت‌بخش آنها استفاده کنید؛ اما فقط لباس‌های زمستانی نیستند که باید جایگزین لباس‌های تابستانی شوند شما باید بوت و نیم بوت‌های خود را نیز جایگزین سایر کفش‌های خود کنید.

در این صورت استایل شما کاملا زمستانی می‌شود و شما بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسید. علاوه بر این کفش‌های زمستانی از پاهای شما در برابر سرما محافظت می‌کنند و بعضی از آنها در روزهای بارانی نیز می‌توانند بهترین عایق برای خیس نشدن پاهای شما باشند. اگر بوت و نیم بوت‌های شما کهنه و قدیمی شدند اصلا نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت چرم سورنا از میان انواع مختلف کفش‌های زمستانی، کفش موردنظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا خریداری کنید.

انواع کفش و نیم بوت زمستانی برای سخت پسندان

انتخاب کفش مناسب یکی از مهم‌ترین ارکان داشتن یک استایل شیک و خاص است. اگر شما زیباترین لباس‌های زمستانی را هم بپوشید تا وقتی که کفش شما زیبا و شکیل نباشد نمی‌توانید توجه همگان را به خود جلب کنید. امروزه بیش از ۱۰۰۰ مدل کفش چرم زنانه، نیم بوت، چکمه و کفش زمستانی در بازار وجود دارند که هر کدام به نوبه خود زیبا و چشم‌نواز هستند؛ اما ما قرار نیست تمام این مدل‌ها را به شما معرفی کنیم.

ما در چرم سورنا می‌خواهیم همیشه بهترین باشیم و بهترین‌ها را نیز به مشتریان خود عرضه کنیم؛ بنابراین گلچینی از بهترین کفش‌ها و نیم بوت‌های مناسب فصل زمستان را برای شما گردآوری کردیم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم:

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

نیم بوت ‌های پاشنه‌دار

نیم بوت‌های پاشنه‌دار که با نام بوتی نیز شناخته می‌شوند انتخاب اول بسیاری از زنان و دختران به شمار می‌روند. این نوع بوت‌ها دارای انواع مختلفی نظیر مخمل، جیر و چرم هستند که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. البته نیم بوت چرم زنانه پاشنه‌دار جزو محبوب‌ترین نوع نیم بوت‌های پاشنه‌دار به شمار می‌روند.

اگر به دنبال انتخاب مدل‌ها و رنگ‌های ترند سال هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های طوسی، مشکی، عسلی، عنابی و زرشکی این مدل نیم بوت را خریداری کنید. خوب است بدانید در سایر فصل‌های سال نیز می‌توانید نیم بوت‌های پاشنه‌دار را با هر مدل لباسی که می‌خواهید بپوشید و یک استایل خاص و منحصربه‌فرد را برای خود ایجاد کنید.

315b8b1b 0a14 4a01 9f44 029b6a9066a1 معرفی 8 مدل کفش و نیم بوت مناسب زمستان + نکات استایل کردن

بوت بلند تا زانو

یکی از شیک‌ترین و خاص‌ترین کفش‌های زمستانی که جزو بوت‌های ترند امسال نیز به شمار می‌روند بوت‌های بلند تا زانو هستند. همان‌طور که از نام این مدل بوت مشخص است بلندی آنها تا زانو می‌رسد؛ به همین دلیل باعث زیبایی پاهای شما می‌شود و استایل جذاب و شیکی به شما می‌دهد.

علاوه بر این بوت بلند تا زانو نسبت به سایر کفش‌های زمستانی پاهای شما را گرم‌تر نگه می‌دارد. اگر برای استایل خود اهمیت زیادی قائل هستید می‌توانید این مدل بوت را در رنگ‌های تیره نظیر مشکی و قهوه‌ای تهیه کنید و به‌آسانی آن را با انواع لباس‌های زمستانی خود ست کنید.

نیم بوت ‌های چلسی

نیم بوت‌های چلسی یکی از کفش‌های شیک و راحت زمستانی هستند که تاریخچه آنها به زمان ملکه ویکتوریا برمی‌گردد. این نیم بوت‌ها تا مچ پا هستند و اغلب از چرم تهیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  چطوری از مو های خود مراقبت کنیم

از دیگر ویژگی‌های نیم بوت‌های چلسی می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا، پاشنه‌های کوتاه و بدون بند بودن اشاره کرد. نیم‌ بوت‌های چلسی در رنگ‌های مختلفی نظیر مشکی، قهوه‌ای، زرشکی تیره به بازار عرضه می‌شوند.

نیم بوت جلوباز

نیم بوت‌های جلوباز یکی دیگر از انواع کفش‌های زمستانه هستند که برای مجالس و مراسمات مورداستفاده قرار می‌گیرند. همان‌طور که از نام این مدل نیم بوت مشخص است جلوی آن باز است و سرما می‌تواند به پا نفوذ کند؛ بنابراین این مدل بوت برای فعالیت‌های روزمره در روزهای سرد زمستانی مناسب نیست. وب است بدانید این مدل نیم بوت در تمامی فصل‌های سال قابل‌استفاده است.

بوت جورابی

یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین کفش‌های زمستانی که برای طراحی خاصشان مورد استقبال بسیاری از زنان و دختران قرار گرفتند، بوت‌های جورابی هستند‌. این مدل کفش‌ها از ساق‌های جورابی شکل تشکیل شده‌اند؛ به همین دلیل زنان می‌توانند آنها را به‌راحتی بپوشند.

بوت‌های جورابی در رده کفش‌های اسپرت قرار میگیرند؛ بنابراین می‌توانید آنها را به‌آسانی با لباس‌های زمستانی خود ست کنید.

نیم بوت آکسفورد

یکی دیگر از انواع کفش‌ها که مناسب فصل‌های پاییز و زمستان‌ هستند نیم بوت‌های آکسفورد هستند‌. این نوع نیم‌ بوت‌ها بندی هستند و دارای طراحی خارق‌العاده‌ای هستند.

علاوه بر این نیم‌بوت‌های آکسفورد دارای کفی بسیار مقاومی هستند و با پاشنه‌کوتاه تولید می‌شوند. کافی است یک‌بار نیم‌ بوت‌های آکسفورد را تهیه کنید تا عاشق طراحی آن شوید و این مدل نیم‌ بوت پای ثابت استایل زمستانی شما شوند.

بیشتر بخوانید:  قیمت لباس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) چقدر است؟

نیم بوت کابوی

اگرچه نیم بوت‌های کابوی مثل سایر کفش‌های زمستانی پرطرف‌دار نیستند؛ اما به‌خاطر طراحی متفاوتی که دارند طرفداران مخصوص به خودش را دارند.

نیم‌ بوت‌های کابوی به جز طراحی متفاوت و خاص تفاوت چندانی با سایر نیم بوت‌ها ندارند و اغلب توسط نوجوانان خریداری می‌شوند. این نوع نیم بوت‌ها در دو نوع پاشنه‌دار و بدون پاشنه تولید می‌شوند.

بوت بلند تا ران

اگر فکر می‌کنید بوت‌های بلند تا زانو بلند‌ترین کفش‌های زمستانه هستند باید به شما بوت‌های بلند تا ران را معرفی کنیم. ارتفاع این مدل کفش‌ها تا ران است و دارای پاشنه باریک و میخی‌شکل هستند. با انتخاب این مدل از بوت‌ها می‌توانید قد خود را بلند‌تر نشان دهید و یک استایل خاص و جذاب را برای خود ایجاد کنید.

707937df 9d93 4968 b9a1 420cba66161f معرفی 8 مدل کفش و نیم بوت مناسب زمستان + نکات استایل کردن

کفش و نیم بوت زمستانی برای ایجاد یک استایل خاص در روزهای سرد سال

جالب است بدانید اکثر افراد در برخورد اول با شما ابتدا به کفش‌های شما توجه می‌کنند؛ بنابراین به‌عنوان یک خانم زیبا و شیک در زمان خرید پوشاک زمستانه خرید کفش‌های مناسب فصل زمستان نظیر چکمه، بوت و نیم بوت را فراموش نکنید. البته یک‌سری نکات وجود دارد که در زمان انتخاب کفش باید به آنها دقت کنید. به‌عنوان‌مثال بوت‌هایی را انتخاب کنید که دوخت‌ آنها محکم باشد و پوشش آنها ضد آب باشد تا در روزهای بارانی و برفی از ورود آب به داخل کفش جلوگیری کند و پاهای شما را گرم نگه دارد.

لینک منبع: http://www.malakbanoo.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-8-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%88-%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%a8%d9%88%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%b2%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%86%da%a9/

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

برای داشتن خانه هوشمند چقدر باید هزینه کنیم؟

مفهوم خانه هوشمند به عنوان یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین پکیج‌های فناوری در عصر مدرن …