بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهران

سینه ها به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، نیروی گرانش، تغییرات هورمونی، شیردهی یا اضافه وزن می تواند دچار شل شدگی شود و رو به پایین بیوفتد. از آن جایی که سینه ها نقش مهمی در شکل و فرم بدن خانم ها دارد، این شل شدگی و افتادگی سینه می تواند در اعتماد به نفس خانم ها تاثیرات منفی داشته باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، انجام عمل لیفت سینه باعث می شود تا پزشک شما سینه ها را به طرف بالا بکشد و فرم ایده آلی به سینه های شما بدهد. عمل لیفت سینه، ماستوپسی نیز نامیده می شود. در این روش، یک جراح پلاستیک سینه ‌های شما را به طرف بالا می‌آورد و به آن‌ها شکل می‌دهد تا ظاهری سفت ‌تر و گردتر به آن‌ ها بدهد. این جراحی همچنین پوست اضافی اطراف سینه شما را برداشته تا عمل شما به نحو احسن پایان گیرد. اگر در محدوده غرب تهران به دنبال جراحی باتجربه هستید، پس به انتخاب بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهران توجه کنید تا تجربه جراحی شما به یک ماجراجویی موفق و نقطه عطفی در زندگی‌تان تبدیل شود.

لیفت سینه چیست؟

شل شدگی و افتادگی سینه ها می تواند جذابیت اولیه سینه ها را در خانم ها از بین ببرد به همین دلیل خانم ها به فکر داشتن سینه هایی خوش فرم مانند روز اول می افتند. عمل لیفت سینه یا همان ماستوپکسی توسط جراح متخصص صورت می گیرد و متناسب با بدن شما، سینه ها به سمت بالا خواهد رفت و نوک پستان های شما نیز سربالا خواهد شد.

هدف انجام عمل لیفت سینه چیست؟

هر عمل جراحی زیبایی، پشت آن هدف بهتر شدن فرم بدن یا قسمتی از صورت که آن را جراحی می کنید قرار دارد. خانم ها به دلایل متعددی مانند افزایش سن ممکن است فرم قبلی بدن خود را از دست بدهند و به همین دلیل به فکر انجام عمل زیبایی می افتند. هدف از انجام عمل لیفت سینه، بالا بردن سینه ها و داشتن فرمی بی نقص و عالی در سینه هاست که در این عمل پوست اضافی ناحیه نوک پستان برداشته شده و سینه به محل بالاتری انتقل می یابد. در پایان عمل دیگر خبری از شل شدگی یا افتادگی سینه مشاهده نمی شود.

لیست بهترین پزشکان لیفت سینه در غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

80a140d1 2119 4497 bd57 3159eb9920e0 بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهران

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

بیشتر بخوانید:  لیزر زیر بغل

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

88eb03ae 4629 4846 bc2e 38781d457f04 بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل لیفت سینه و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل لیفت سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه لیفت سینه در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

13a533bf 2571 4f66 b070 a96056a91294 بهترین دکتر لیفت سینه غرب تهران

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، لیفت سینه، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، لیفت سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل لیفت سینه و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، لیفت سینه، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، لیفت سینه، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر پیکرتراشی غرب تهران

مزایای لیفت سینه

برخی از مهمترین مزایای لیفت سینه عبارت اند از:

  • جوان تر به نظر رسیدن سینه ها
  • زیبا شدن فرم سینه ها
  • افزایش اعتماد به نفس در افراد
  • بر طرف کردن چین و چروک های اطراف سینه

اگر به دنبال جوانسازی سینه ها و رسیدن به فرم پرتر سینه هستید، جراحی لیفت سینه ممکن است برای شما مناسب باشد. اما لیفت سینه فقط برای ظاهر سینه شما نیست. در اینجا شش مزیت جراحی لیفت سینه آورده شده است.

بیشتر بخوانید:  خرید کیف برند = یک بار هزینه برای همه عمر!

کاهش درد کمر، گردن و شانه

لیفت سینه ممکن است به کاهش درد کمر، گردن و شانه کمک کند. افتادگی سینه ها ممکن است به کمردرد مزمن، به ویژه در ناحیه کمر کمک کند. به طور کلی، وزن سینه های شما می تواند فشار بیشتری بر پشت و گردن شما وارد کند. اگر به دلیل پوزیشن سینه از کمر و گردن درد رنج می برید، لیفت سینه می تواند به کاهش درد شما کمک کند

قوز کردن کمتر

یکی دیگر از مزایای این روش، قوز کردن کمتر است. لیفت سینه می‌تواند افتادگی سینه را کاهش دهد و در عین حال پوست اضافی را از بین ببرد و همگی به کاهش قوز کردن سینه ‌های سنگین کمک می‌کنند. اگر متوجه شدید که به طور قابل توجهی قوز کرده اید، این می تواند نشانه بزرگی سینه ها باشد و ممکن است بخواهید جراحی کوچک کردن سینه را هم در نظر بگیرید.

شکل سینه جذاب تر

فرم سینه ها به مرور زمان می توانند شکل جذابی را که پیش از این در ظاهر سینه خود داشتید از دست بدهند. با لیفت بافت سینه، می‌توانید شکل ظاهری جذاب تری برای سینه های خود داشته باشید.

ظاهر سفت تر سینه

علاوه بر ظاهر زیبای سینه ها، سفت بودن سینه ها نیز در عمل لیفت سینه صورت می گیرد که مزیت بسیار بزرگی به شمار می رود. اگر احساس افتادگی سینه داشته باشید، سینه‌ های شما ممکن است تخلیه شوند.

اندازه و شکل بهتر

یکی از مهمترین مزایای لیفت سینه مربوط به اندازه و شکل سینه ها است. پس از جراحی لیفت سینه، می توانید انتظار داشته باشید که در اندازه و سینه های پرتر بهبود داشته باشید. جراح شما همچنین می‌تواند نوک پستان را تغییر مکان دهد.

تقارن و خطوط سینه را بهبود بخشید

اگر متوجه شدید که سینه های نامتقارن دارید، لیفت سینه ایده آل است. این جراحی می تواند عدم تقارن سینه را بهبود بخشد و این منجر به تغییر قابل توجهی در خطوط بدن می شود.

خطوط ظریف و اسکارهای محو شده

در نهایت، برش های ایجاد شده در طول لیفت سینه بسیار نازک هستند. این بدان معنی است که با گذشت زمان جای زخم های شما محو می شوند و در نهایت خطوط صاف و ریز می شوند. به طور طبیعی، این فرآیند زمان می برد، بنابراین به بدن خود فرصت دهید تا پس از جراحی بهبود یابد.

عوارض و معایب لیفت سینه

مانند هر عمل جراحی، لیفت سینه می تواند خطراتی داشته باشد که در زیر به برخی از عوارض لیفت سینه اشاره می کنیم:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • جمع شدن خون یا مایع در سینه ها، که ممکن است نیاز به تخلیه داشته باشد
  • اسکار، که برخی از آن ها ممکن است ضخیم یا دردناک باشند
  • بهبود ضعیف برش ها
  • از دست دادن احساس در پستان یا نوک سینه، که ممکن است موقتی باشد
  • شکل ناهموار یک سینه یا سینه های ناهموار
  • لخته شدن خون
  • نیاز به جراحی دیگر
  • از دست دادن تمام یا قسمتی از نوک پستان و آرئول (بسیار نادر)
بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

جای زخم

زخم های ناشی از عمل لیفت سینه اگر چه موقتی هستند و در عرض ۱ تا ۲ سال محو می شوند اما در برخی از افراد ممکن است جای زخم ها بیشتر مشخص باشد. زخم های ناشی از لیفت سینه را معمولاً می توان با سوتین و لباس های شنا پنهان کرد. به ندرت، بهبود ضعیف می تواند باعث ضخیم و گسترده شدن جای زخم شود.

تغییر در حس نوک سینه یا سینه

تغییر در حس نوک سینه معمولاً در عرض چند هفته برمی گردد. اما در برخی موارد از دست دادن حس در نوک سینه ممکن است دائمی باشد.

شکل و اندازه ناهموار سینه ها

شکل و اندازه ناهموار سینه ها ممکن است به دلیل تغییراتی در طول فرآیند بهبود رخ دهد. همچنین، جراحی معمولاً سینه ‌هایی را که قبل از جراحی اندازه‌ های متفاوتی داشتند، تغییر نمی‌دهد.

از دست دادن جزئی یا کلی نوک سینه ها یا آرئول ها

به ندرت، خون رسانی به نوک پستان یا هاله می تواند برای مدت کوتاهی در طول لیفت سینه متوقف شود. این می تواند به بافت سینه آسیب برساند و منجر به از بین رفتن جزئی یا کامل نوک پستان یا آرئول شود.

مشکل در شیردهی

در حالی که شیردهی معمولاً پس از لیفت سینه امکان پذیر است، برخی ممکن است در تولید شیر کافی دچار مشکل شوند. توجه داشته باشید که موارد ذکر شده در بالا در بدترین حالت اتفاق می افتد و عمل لیفت سینه اگر توسط یک پزشک ماهر صورت گیرد، همین عوارض احتمالی نیز اتفاق نمی افتد. عمل‌های ترمیمی و زیبایی پیچیده و سخت هستند. اما با وجود دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی نگران نتیجه عمل خود نباشید. ایشان با تجربه کاری و تخصصی که در این زمینه دارند، تجربه بهترین عمل را در ذهن شما نقش خواهند بست.

دلایل افتادگی سینه چیست؟

دلایل افتادگی سینه در خانم ها متفاوت است اما اصلی ترین دلایلی که می تواند منجر به شل شدگی یا افتادگی سینه شود در زیر برای شما آورده شده است:

تغییرات وزن: تغییر وزن می تواند منجر به کش آمدن پوست سینه و در نتیجه شل شدن آن شود.بارداری:

بارداری: نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود سینه خانم ها رو به پایین کشیده شود و علت این امر هم در این است که در سینه خانم ها رباط هایی به نام لیگامان کوپر موجود است و این رباط ها باعث می شود که سینه بالا بماند. بارداری و شیردهی باعث می شود که این ربط ها کش بیاید و در نتیجه سینه شما شل شود.

گرانش زمین: جاذبه زمین نیز با گذشت زمان باعث می شود سینه ها به طرف پایین میل پیدا کند و حالت افتادگی و شل شدگی به خود گیرد.

افزایش سن: افزایش سن باعث می شود تا پوست خاصیت الاستیکی و کشسانی خود را از دست دهد و نتیجه این امر شل شدگی سینه ها می شود که با عمل لیفت سینه دوباره به حالت قبل برمیگردد.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت شکم غرب تهران

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

برای داشتن خانه هوشمند چقدر باید هزینه کنیم؟

مفهوم خانه هوشمند به عنوان یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین پکیج‌های فناوری در عصر مدرن …