بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

آرایش و میکاپ صورت کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما آیا می‌دانستید که سایه چشم را باید بر اساس تناژ پوست و رنگ چشم انتخاب کنید نه رنگ لباس؟ انتخاب رنگ سایه مسئله‌ای مهم است که در ادامه به آن می‌پردازیم اما قبل از آن بررسی می‌کنیم که بهترین مارک سایه کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه های ایرانی و خارجی را در ادامه با ما در این مقاله از فروشگاه هیوا مارکت بخوانید.

بهترین سایه چشم کدام است؟

یک سایه چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه بهترین سایه چشم را انتخاب کنیم؟ چرا بعضی از سایه‌ها مانند سایه چشم هدی بیوتی و آناستازیا از بقیه پرطرفدارتر هستند؟ بر اساس کدام ویژگی‌ها باید سایه را انتخاب کنیم؟

rfwedewed بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

·       پیگمنت سایه چشم

پیگمنت یک سایه را می‌توان به زبان ساده، میزان قوی بودن رنگدانه‌های آن در نظر گرفت. اگر سایه مورد نظر با یک بار کشیده شدن روی پوست، اثری قوی از رنگ برجای می‌گذارد، دارای پیگمنت بالایی است. بررسی پیگمنت را هنگام خرید سایه، مخصوصاً سایه‌های رنگی، در نظر داشته باشید؛ زیرا پیگمنت بالای رنگدانه‌های سایه، نتیجه کار را بسیار حرفه‌ای و زیبا می‌کنند.

·       ماندگاری بالا

میزان ماندگاری لوازم آرایشی بسیار مهم است.ماندگاری پایین محصولات آرایشی به‌طور مشخص نشان‌دهنده کیفیت کم آن می‌باشد. اگر خطی که از سایه روی دستتان می‌کشید، زود پاک می‌شود و رنگدانه‌های آن روی پوستتان فیکس نمی‌شود، از ماندگاری و کیفیت کمی برخوردار است. یکی از نکات منفی همگام استفاده از سایه با ماندگاری پایین، جمع شدن بافت سایه در پشت پلک و داخل چروک‌های آن است.

·       بدون ریزش

انتظار شما از یک سایه خوب و باکیفیت، باید حداقل میزان ریزش باشد. معمولاً تمامی سایه‌ها هنگام استفاده مقداری ریزش دارند که می‌توانید پس از اتمام کار با یک براش آن را تمیز کنید. ریزش بافت پودری سایه پس از فیکس اصلاً نباید اتفاق بیافتد؛ در صورتی که با این مسئله مواجه شدید، نشانه عدم ماندگاری بالا و کیفیت کم سایه  مورد نظر است.

·       تناژ رنگی مناسب

انتخاب رنگ‌های سایه در یک پالت اتفاقی نیست. تولید کنندگان معمولاً رنگ‌های مکمل را در کنار هم قرار می‌دهند تا مجموعه‌ای کاربردی را برای کاربر بسازند. سایه‌های تکی یا تک رنگ،دست کاربر را برای انتخاب یک سایه باز می‌گذارند؛ اگرچه مجموعه رنگ بعضی از پالت‌ها نیز بسیار به دل کاربران می‌نشیند.

بیشتر بخوانید:  آشنایی با برخی از انواع تم های تولد دایناسور

·       بافت سایه

سایه‌ها را از نظر بافت می‌توان به 4 دسته پودری، کرمی، مایع و مدادی دسته‌بندی کرد. اگرچه انتخاب سایه امری کاملاً سلیقه‌ای است؛ اما واقعیت این است که باتوجه به میزان چربی پوست، سایه‌های کرمی را برای پوست‌های چرب نمی‌توان گرینه‌ای مناسب به‌حساب آورد. درحالیکه سایه‌هایی با بافت پودری برای این نوع پوست‌ها بسیار عالی عمل می‌کنند.

سایه ایرانی بخریم یا خارجی؟

سایه چشم ایرانی بخریم یا ایرانی؟ باتوجه به تفاوت قیمت‌‌ها، آیا خرید یک سایه از برند داخلی بیشتر به‌صرفه‌تر نیست؟ اگر شما نیز با سوالاتی حول محور خرید سایه ایرانی یا خارجی مواجه شده‌اید، در این بخش به شفاف‌سازی‌های بیشتر در این مورد می‌پردازیم.

بهترین سایه چشم خارجی کدام است؟

با اینکه نمونه‌های باکیفیت سایه از برندهای داخلی وارد بازار شده‌ است اما باز هم نمی‌توان آن‌ها را با برندهایی مانند لورآل، رولوشن، آناستازیا و هدی بیوتی مقایسه کرد. این محصولات برای کاربران اثبات شده هستند و بدلیل جلب رضایت مصرف کنندگان، توانسته‌اند فروش بخش عمده‌ای از بازار را از آن خود کنند.

2f2efw2 بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

پالت سایه چشم رولوشن سری velvet rose

این مدل از سایه رولوشن را می‌توان پرفروش‌ترین سایه‌ی امسال دانست. پیگمنت بالای سایه، رنگبندی فوق‌العاده، عدم ریزش و ماندگاری بالای این سایه‌ی چشم، آن را به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. قیمت سایه رولوشن اصل برخلاف کارایی فوق‌العاده بسیار مناسب بوده و همین مسئله نیز آن را نزد کاربران ایرانی محبوب‌تر کرده است.

رنگ شمار یک سایه رولوشن دارای تناژ رنگی بسیار زیبا و جذاب است. مدل‌های براق و مات موجود در این سایه به شما اجازه اجرای انواع تکنیک‌های رنگی را داده و حالتی جذاب و دلربا را به چشم‌های شما هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 6 راهکار طلایی برای داشتن ابرو و مژه‌ های پرپشت

پالت سایه چشم اولاین مدل NEOMANIA

اگر طرفدار سایه‌های رنگی و آرایش‌های فانتزی هستید، پالت سایه چشم اولاین مدل NEOMANIA بهترین گزینه‌ی موجود در بازار است. این پالت سایه دارای 12 رنگ بسیار جذاب و زیبا در 4 تناژ متفاوت بوده و از ماندگاری بسیار عالی برخوردار است. پالت سایه چشم اولاین مانند دیگر محصولات این برند دارای طراحی شیک، ماندگاری بالا، بافت پودری سبک و پیگمت فوق‌العاده است. گفتنی است که شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های سایه رنگی فانتزی اولاین به رنگ‌های زیبا و جدید برسید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) کافه حیوانات وحشی

اگر از محصولات اولاین eveline استفاده کرده باشید، متوجه کیفیت و ماندگاری آن خواهید شد. در ادامه چند مورد از بهترین سایه‌های این برند را معرفی می‌کنیم.

  • پالت سایه چشم اولاین مدل NUDE
  • پالت سایه چشم اولاین سری angel dream
  • پالت سایه چشم مات و متالیک اولاین VARIETE

پالت سایه هدی بیوتی مدل نود ریچ nude rich

محصولات هدی بیوتی را می‌توان آمیزه‌ای از زیبایی و هنر در نظر گرفت. هر کدام از محصولات این برند در نهایت دقت و ظرافت طراحی شده‌اند؛ بنابراین قیمت بالای محصولات هدی بیوتی به نسبت کیفیت فوق‌العاده، در نظر بسیاری از کاربران چندان مسئله‌ی بزرگی نیست.

اگر به دنبال کیفیت هستید و قیمت زیاد برایتان مهم نیست، پالت سایه جدید هدی بیوتی مدل نود ریچ nude rich بهترین گزینه موجود است. رنگ‌های گرم این سایه به دو دسته براق و مات تقسیم شده است که نتیجه کار را بسیار دلربا و جذاب می‌کند.

از کجا بفهمیم سایه هدی بیوتی اصل است؟

اگر می‌خواهید بررسی کنید، سایه هدی بیوتی خریداری شده اصل است یا نه، تنها کافی است مدل سایه را در گوگل جستجو کرده و آن را با نمونه‌ی اصل از سایت هدی بیوتی مقایسه کنید. کیفیت رنگ پالت‌های فیک (مخصوصاًَ رنگ‌های شاین دار) با نمونه‌ی اصلی بسیار متفاوت است.

«یکی از مهمترین کارها برای خرید انواع رژ لب و سایه اصل و دیگر لوازم آرایشی اورجینال، این است که لوازم آرایشی بهداشتی را از هر جایی نخرید و به تسترهایی که فروشندگان برای تست محصولی به‌شما می‌دهند بسنده نکنید. همه‌ما می‌دانیم که محصولات زیبایی قیمت بالایی دارند و اگر فروشگاهی با قرار دادن تخفیفات بالا روی محصولات سعی کرد شما را به سوی خرید سوق دهد، به اصل بودن محصول شک کنید. وب‌سایت های فروش اینترنتی و بازدید از فروشگاه‌های معتبر، یکی از اساسی ترین گزینه‌ها برای خرید و تضمین کیفیت بالای لوازم آرایشی اصل می‌باشند.»

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

بهترین مارک سایه ایرانی

برندهای ایرانی با عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، رقابت را برای نمونه‌های خارجی سخت کرده‌اند. محصولات برند مای، سینره، کالیستا، آنیکا و… همگی در بازار پررقابت فروش لوازم آرایشی توانسته‎‌اند خود را به جایگاه خوبی برسانند که ما در ادامه بهترین بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

efwedwe بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

سایه تک رنگ برند مای MY

برندهای ایرانی در چند سال اخیر محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. محصولات مای نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باتوجه به بازخورد کاربران، توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی را در بازار از آن خود کنند. مجموعه‌ی سایه‌های تک رنگ مای MAY پرطرفدارترین محصولات این برند ایرانی هستند که در ادامه بررسی خواهیم نمود.

امروزه استفاده از سایه چشم ساده و تک رنگ بسیار ترند شده است. این سایه‌ها علاوه‌بر داشتن اندازه جمع و جور، در رنگ‌های متنوعی وارد بازار شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید بنابر سلیقه‌ی خود، رنگ مورد نظر را خریداری کنید. استفاده‌های مختلفی که از سایه‌های پودری تکی می‌شود، این محصولات را نسبت به پالت سایه، محبوب‌تر کرده است. بعنوان نمونه‌ سایه چشم مای شماره 043 دارای رنگ قهوه‌ای-نسکافه‌ای ملایم بوده و بعنوان رژگونه، سایه و پودر کانتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایه چشم کالیستا

کالیستا یک برند ایرانی معروف و بسیار محبوب است که کیفیت محصولات آن نیاز به اثبات ندارد. واژه کالیستا به معنی زیباترین بوده و متخصصان کالیستا سعی می‌کنند بر اساس نام برند خود و با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات کاربردی و جذاب، همراه شما باشند.

پالت سایه جدید چشم کالیستا مدل Quattro Eyeshadow Design، مجموعه‌ای فوق‌العاده از رنگ‌های کاربردی برای آرایش روزانه است که با اندازه‌ی جمع و جور و قیمت مناسب خود، بسیار هم مورد توجه زیبایی دوستان قرار گرفته است. اگر شما نیز به دنبال یک پالت سایه‌ی مناسب برای استفاده روزمره هستید که ماندگاری بالایی نیز داشته باشد، این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …