بهترین پمپ های گراندفوس کدامند ؟

ervg45py93m09ptncuj3fotjh 300x171 بهترین پمپ های گراندفوس کدامند ؟

پمپ گراندفوس یکی از بهترین و با کیفیت ترین پمپ های آب می باشد که در بسیاری از ساختمان های مسکونی ، تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ گراندفوس چه ویژگی هایی دارد ؟

شرکت گراندفوس از سال 1945 به منظور تولید پمپ آب شروع به کار کرد. این برند تا به امروز توانسته است جایگاه بهترین تولید کننده الکتروپمپ را حفظ نماید. گراندفوس در بسیاری از کشورهای جهان نمایندگی دارد و به کشورهای بی شماری پمپ آب عرضه می کند.

ویژگی های اصلی این پمپ ها ، کمترین میزان مصرف انرژی و بالاترین بازدهی و راندمان است. ویژگی هایی که سبب محبوبیت این پمپ های آب شده است. این برند همواره به دنبال تولید پمپ های جدیدتر مطابق با نیازهای مصرف کنندگان می باشد.

انواع پمپ های آب گراندفوس کدامند ؟

پمپ گراندفوس با دارا بودن کارایی و کیفیت بالا ، می تواند نیازهای تأمین آب را برای کاربران برطرف کند. محصولات این برند بسیار متنوع است و برای کاربری های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ سیرکولاتور سری نمونه ای از این محصولات است که برای تجهیزات گرمایشی و تهویه مطبوع و … به کار می رود.

بیشتر بخوانید:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

پمپ های سیرکولاتور و پمپ های دوزینگ و فاضلابی از نمونه پمپ های بخش صنعتی می باشند. پمپ آب خانگی ، پمپ های آب طبقاتی عمودی و افقی در مدل های تک فاز و سه فاز و پمپ های تک پروانه و … از معروفترین انواع پمپ آب ها می باشند.

پمپ سیرکولاتور چه کاربردهایی دارد ؟

پمپ سیرکولاتور از انواع پمپ گراندفوس می باشد که به منظور سیرکوله کردن آب به کار می رود. این پمپ ، آب گرم موردنیاز سیستم های گرمایشی را فراهم می کند و سبب به جریان افتادن مایعات در سیستم های آب گرم خانگی مانند مدار آب گرم رادیاتورها می شود.

پمپ آب سیرکولاتور برند گراندفوس از بهترین پمپ های این شرکت می باشد. این نوع پمپ را می توان نوع دیگری از پمپ های صنعتی و خانگی دانست. تمامی مدل های این پمپ ها می توانند گردش و پمپاژ مقدار زیادی از مایعات یا سیالات را به خوبی انجام دهند.

هنگام خرید با توجه به تنوع بالای مدل های این پمپ ، باید به ابعاد و حجم دبی هر مدل توجه نمایید. زیرا هر مدل برای کارایی ویژه ای طراحی و ساخته شده است. پمپ گراندفوس از نوع سیرکولاتور در دو سری UPS و  TP موجود می باشند.

بیشتر بخوانید:  پنج مزیت برتر سیستم داکت اسپلیت در پروژه های مسکونی چیست؟

پمپ های عمودی ، طبقاتی ، خطی چه ویژگی هایی دارند ؟

پمپ های عمودی ، طبقاتی ، خطی نمونه هایی از محصولات گراندفوس می باشند که ویژگی های مختلفی دارند. با توجه به ویژگی های هر کدام ، کارایی مخصوصی دارند.

پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی این نوع پمپ کارایی زیادی دارد و در کل دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها در مدل های مختلفی وجود دارند که سایزها و دبی های متفاوتی دارند. این نوع پمپ از نوع پمپ های سانتریفیوژی می باشد. کارایی این پمپ برای ساختمان های بلند است. پمپ طبقاتی به دو صورت عمودی و افقی تولید می شوند. پمپ طبقاتی برای تقویت فشار آب در مراکز مسکونی ، تجاری ، صنعتی و … به کار می رود.

پمپ عمودی – طبقاتی از انواع پمپ گراندفوس

این نوع پمپ ها برای مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.  کارایی این پمپ های آب برای تقویت فشار آب می باشد. از نظر جنس این پمپ ها در چهار نوع چدن ریخته گری ، تمام تیتانیوم و دو مدل استیل ضد زنگ موجود می باشند. از قابلیت های اضافی برخی از مدل های این پمپ می توان به سیستم تصفیه آب ، سیستم های آب شیرین کن ، سیستم فیلتراسیون و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

پمپ های خطی

این پمپ ها در مدل های مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای قابلیت ها و ویژگی هایی می باشند. تنوع مدل های این نوع پمپ ها به قدری زیاد است که توضیح دادن همه ی آنها مقدور نمی باشد.اما به طور کلی این نوع پمپ ها ، بی صدا و کم مصرف است و به صورت افقی نصب می شوند.

بهترین الکتروپمپ های خانگی گراندفوس کدامند ؟

پمپ گراندفوس از نوع الکتروپمپ های خانگی ، به منظور تأمین فشار آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع مدل های الکتروپمپ های خانگی گراندفوس بسیار زیاد است. بهترین مدل های این پمپ ها از صدای بسیار کمی برخوردار می باشند و قدرت بسیار زیادی دارند. ساختمان های مسکونی زیادی از این الکتروپمپ های خانگی استفاده می کنند.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …