مزایای شستشوی فرش در قالی شویی چیست؟

rtvcvcvcvcvcjnjnjn 300x169 مزایای شستشوی فرش در قالی شویی چیست؟

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم چه ویژگی هایی دارد؟ این سوالیست که ممکن است برای شما هم پیش از شستن فرش ها پیش آمده باشد.

در حقیقت شستن فرش ها امری است که در دیرباز نیز رایج بوده و مردم همیشه به تمیزی آن اهمیت می دادند. با این وجود برخی افراد ترجیح می دهند خودشان دست به کار شده و فرش هایشان را بشویند و برخی دیگر این کار را به قالیشویی می سپارند. در واقع می توان گفت انتخاب بهترین قالیشویی در تهران یکی از چالش های هنگام شستن فرش برای همه افراد می باشد.

در این مقاله ابتدا لازم است تعاریف و جزئیاتی در مورد قالیشویی و بهترین ویژگی های آن خدمت تان ارائه دهیم. پس خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.

قالیشویی چیست و چه مزیتی دارد؟

قالیشویی مرکزی است که امور تمیزکاری، شستشوی فرش، و حتی ترمیم آن ها را انجام می دهد. موادی که برای شستشوی فرش استفاده می شود در ماندگاری و تمیزی آن نقش مهمی دارند بنابراین یک قالیشویی خوب باید از بهترین مواد برای شستشوی فرش استفاده کند تا ظاهر و ساختار فرش حفظ شود.

بیشتر بخوانید:  چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

با توجه به این که مراکز قالیشویی فراوانی در سطح شهر تهران وجود دارند این حق انتخاب شماست تا با ویژگی های بهترین قالیشویی تهران آشنا شوید و با خیالی آسوده امور تمیزکاری فرش را به آن ها بسپارید.

یک قالیشویی خوب از نظر مردم چه ویژگی هایی دارد؟

قالیشویی های متعددی در سطح شهر و به خصوص کلان شهر بزرگی چون تهران وجود دارد. اما با توجه به تعداد بالای آن ها یافتن یک قالیشویی خوب ممکن است کمی سخت به نظر برسد. قالیشویی خوب همیشه زبانزد خاص و عام بوده است. مطمئنا ویژگی هایی که یک قالیشویی خوب دارد موجب شده است تا مشتریان زیادی را نیز از آن خود کند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • قیمتی عادلانه

همه ما می دانیم که یک قالیشویی خوب باید در وهله اول قیمتی اقتصادی داشته باشد تا برای عموم مردم قابل دسترسی باشد. معمولا اصناف قیمتی بنابر دستور اتحادیه دارند، صنف قالیشویان نیز از این قضیه مستثنی نیست. قالیشویی خوب باید تمام مصوبات اتحادیه را رعایت کرده و فعالیتی قانونی داشته باشد تا با همین کار به جذب مشتری بپردازد.

  • استفاده از بهترین مواد شستشو
بیشتر بخوانید:  طراحی داخلی: رنگ، مواد، اشکال، هارمونی مبلمان در سال ۲۰۲۳

یک قالیشویی خوب همچنین باید از بهترین مواد شستشو استفاده کند. با توجه به اینکه قیمت فرش نیز همانند سایر اقلام بالا می رود نگهداری و مراقبت از آن حرف اول را می زند. حال اگر فرش کثیف شد این وظیفه قالیشویی است تا در نگهداری آن کوشا باشد و بهترین مواد را برای شستشو در نظر بگیرد تا ساختار و کیفیت فرش حفظ شود.

  • ارائه فاکتور

همان طور که گفتیم یک قالیشویی خوب قیمتی مصوب دارد و برای هر کاری که انجام می دهد فاکتور رسمی به مشتری می دهد که دارای مهر و امضای قالیشویی است.

  • سرویس دهی پر سرعت

قالیشویی خوب در تهران که شهری بزرگ است باید حمل و نقل فرش را در کمترین زمان ممکن انجام دهد و به  عبارتی بد قولی نکند. هزینه ایاب و ذهاب باید در فاکتور ذکر شود تا بعدا ادعایی وجود نداشته باشد.

  • انجام خدمات مختلف

مطمئنا وظیفه قالیشویی تنها شستن فرش نیست. یک قالیشویی خوب باید برای تعمیرات، لکه گیری، رفو، ریشه شویی، اصلاح سرنخ ها و … تبحر لازم را داشته باشد. البته توجه کنید که قیمت هریک از این امور نیز مصوب بوده و بنابر همان حساب شود.

  • دارا بودن دفاتر متعدد به همراه شماره تماس
بیشتر بخوانید:  معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

یک قالیشویی خوب در سطح شهر بزرگی چون تهران باید دارای دفاتر متعدد و شماره تماس های بسیار باشد تا برای ارائه سرویس دهی به مشتری آماده باشد. به عبارتی دیگر، دارا بودن نیروهای کافی لازمه یک قالیشویی خوب است.

  • شستشوی حرفه ای

شستن فرش با بهترین مواد به صورت حرفه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمیزی فرش و حرفه ای بودن نیروهای قالیشویی جلب رضایت مشتری را به همراه دارد.

  • خشک شویی حرفه ای

پس از شستن فرش ها، خشک کردن آن نیز اهمیت دارد. یک قالیشویی خوب به این نکته توجه می کند و از دستگاه های خشک کن فرش به بهترین نحو استفاده می کند و به درستی آن را بسته بندی کرده و به مشتری تحویل می دهد.

 

برای شستشوی فرش سمت محله صادقیه و پونک تهران به قالیشویی در پونک که با نام فالیشویی زیبا معروف هست فرش های خود را بدهید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …