بهترین دستگاه بسته بندی از نگاه تیم بامک

trhbvj5yj بهترین دستگاه بسته بندی از نگاه تیم بامک

دستگاههای بسته بندی در سال های اخیر نقش بسزایی در فروش و حفظ کیفیت محصولات داشته اند و توانسته اند در فروش بالای محصولات و البته حفظ کیفیت هر نوع محصولی تاثیر گذار باشند. دستگاههای بسته بندی میتوانند از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشند و برای بسته بندی هر نوع محصولی مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع دستگاهها میتوانند برای بسته بندی مواد مایع، پودری، گرانولی و … مورد استفاده قرار بگیرد که هر کدام بسته به حجم مواد نیز میتوانند کاملا متغیر باشند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین دستگاههای بسته بندی موجود در بازار را از نگاه تیم بامک به شما معرفی کنیم که هر کدام میتوانند برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی ساشه

امروزه محصولات بسیاری بصورت ساشه یا بسته بندی تک نفره تولید و روانه بازار میشوند. برای بسته بندی این نوع محصولات میبایست از دستگاه و ماشین آلات بسته بندی خاصی استفاده کرد تا بتوان این نوع بسته بندی ها را به خوبی تولید کرد. دستگاههای بسته بندی ساشه میتوانند با سرعت و دقت بالا به خوبی به بسته بندی و تولید بسته های تک نفره بپردازند. این نوع دستگاهها قابلیت بسته بندی مواد پودری و مایع را بصورت بسته های مدادی، هرمی و سه طرف دوخت دارند و میتوانند محصولات با کیفیتی را نظیر سس های تک نفره، نسکافه های مدادی و … را به خوبی بسته بندی و تولید کنند.

اگر بخواهیم یکی از بهترین محصولات را در زمینه تولید بسته های تکنفره معرفی کنیم میتوانیم به دستگاه بسته بندی ساشه 5 کاره البرز ماشین کرج اشاره کنیم که به جرات میتوان از این دستگاه بعنوان اولین و بهترین دستگاه بسته بندی بازار ایران نام برد که میتواند بصورت کاملا دقیق و با سرعت بالا انواع بسته های مدادی، هرمی و سه طرف دوخت را با استفاده از مواد مایع و پودری بسته بندی کند. این محصول اولین دستگاه بسته بندی ساشه همه کاره در ایران است که بصورت انحصاری توسط این شرکت تولید و روانه بازار شده است. با خرید این دستگاه صرفه جویی اقتصادی انجام خواهید داد و از خرید دستگاههای متنوع دیگر برای بسته بندی بصورت ساشه رها خواهید شد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

35tvg4545g بهترین دستگاه بسته بندی از نگاه تیم بامک

دستگاه بسته بندی دوی پک

دستگاه بسته بندی دوی پک یکی دیگر از انواع دستگاههای بسته بندی جدید و البته پر کاربرد بازار ایران است که میتوان از آن بعنوان یکی از جدیدترین دستگاههای بسته بندی در ایران نام برد. این دستگاه میتواند محصولات را به زیباترین شکل ممکن و در انواع مختلف سلفون ها بسته بندی کند. این نوع دستگاه بسته بندی برای اولین بار در ایران توسط شرکت البرز ماشین کرج معرفی و به بازار عرضه شد. این دستگاه میتواند برای پر کردن انواع پاکت متالایزر، ایستاده ساندیسی، کرافت، سلفون صدفی، آلومینیوم، کاغذ زیپ دار، چهار طرف دوخت برای محصولات گرانولی، پودری و مایعات مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاههای بسته بندی دوی پک یکی از جدیدترین انواع دستگاههای بسته بندی محصولات در ایران میباشد که میتواند در راستای بسته بندی شیک و زیبای محصولات تاثیر بسزایی در جلب توجه خریدار و در ادامه فروش بالای محصولات داشته باشد. این نوع دستگاهها از تکنولوژی ساخت مدرنی برخوردار هستند که در ایران فقط توسط یک شرکت خاص که در بالا به آن اشاره کردیم تولید و به بازار ارائه میشوند. چنانچه قصد بسته بندی محصولات گرانولی و مایع را به این شکل دارید میتوانید با خرید دستگاه مربوطه و با کسب آموزش های لازم به خوبی محصولات خود را به این شکل بسته بندی کنید.

35tcf45tgt54cg4 بهترین دستگاه بسته بندی از نگاه تیم بامک

دستگاه بسته بندی مکانیک

دستگاههای بسته بندی موجود در بازار برای اینکه بتوانند عملیات بسته بندی را به خوبی انجام دهند میبایست از یک پمپ باد و کمپرسور استفاده کنند تا بتوانند عملیات بسته بندی را انجام دهند. در دستگاههای بسته بندی مکانیک ساخت البرز ماشین کرج کمپرسور باد به کلی حذف شده است. حذف این کمپرسور باعث شده تا تمامی مشکلات پنوماتیکی موجود در دستگاههای بسته بندی پنوماتیک کاملا از بین برود. با استفاده از تکنولوژی مکانیکی در دستگاههای بسته بندی مکانیک سرعت بسته بندی به شکل محسوسی افزایش یافته است و میتوان سرعت عملیات بسته بندی و در ادامه تولید را تا حد زیادی افزایش داد.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

دستگاههای بسته بندی کاملا مکانیک نیز از جدیدترین تولیدات این شرکت در ایران میباشد که میتواند برای بسته بندی انواع مواد پودری و گرانولی مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع دستگاههای مکانیکی از طول عمر قطعات بالاتری نسبت به دستگاههای بسته بندی پنوماتیک برخوردار هستند و میتوانند برای امور بسته بندی در حجم های بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

چه نوع دستگاه بسته بندی را بخریم؟

برای خرید دستگاه بسته بندی ابتدا میبایست نیاز سنجی به عمل بیاوریم و بررسی کنیم که چه نوع محصولی را قصد بسته بندی داریم. بعد از بررسی محصول و مشخص شدن نوع محصول میتوانیم انواع دستگاههای بسته بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی را مشاهده، بررسی و اقدام به خرید کنیم. دستگاههای بسته بندی میتوانند بسته به نیاز خریدار کاملا سفارشی سازی شوند و در ابعاد و میزان حجم متفاوتی ساخته و تولید شوند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید میبایست دستگاههای مختلفی را مشاهده کنید و بعد از بررسی از نظر نوع بسته بندی و قیمت اقدام به خرید کنید.

دستگاه بسته بندی خوب چه مزایایی دارد؟

هنگام خرید دستگاه بسته بندی میبایست به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم باید بگوییم که برند دستگاه مورد نظر برای خرید میتواند یکی از مهمترین مواردی باشد که میبایست هنگام خرید به آن دقت کنید. هر چه برند دستگاه مورد نظر از اعتبار بیشتری برخوردار باشد به همان شکل از کیفیت ساخت بالاتری نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:  مزایای آسمان مجازی طرح پاییز

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش یکی دیگر از موارد مهمی است که باید هنگام خرید دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی به آن دقت کنید. لطفا از خرید دستگاه بسته بندی فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش خودداری کنید. به مرور زمان و بعد از استفاده مکرر از هر نوع دستگاهی ممکن است مشکلاتی در سالهای متوالی برای دستگاه بوجود بیاید. در صورتیکه دستگاه مورد نظر فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش باشد میتواند مشکلات فراوانی را برای تولید کننده بوجود بیاورد و در روند تولید اختلال ایجاد کند و باعث متضرر شدن تولید کننده شود.

ماشین آلات و دستگاه بسته بندی را از کجا تهیه کنیم؟

اولین کاری که برای شروع خرید ماشین آلات بسته بندی میتوان انجام داد جستجو در اینترنت میباشد. با کمی جستجو در اینترنت میتوانید سایتهای متنوعی را مشاهده کنید که در زمینه فروش و تولید دستگاههای بسته بندی فعالیت میکنند. این سایتها شامل فروشگاههای تخصصی نظیر فامکو، بامک، آریا تجهیز، ویترین نت و … میشوند که هر کدام با سابقه طولانی مدت در زمینه فروش دستگاههای بسته بندی میتوانند گزینه خوبی برای خرید باشند.

البته دقت کنید که سایتهای مذکور همگی به جز بامک تولید کننده دستگاههای بسته بندی نیستند و به نوعی واسط بین تولید کننده و خریدار میباشند. در صورتیکه قصد دارید تا دستگاه بسته بندی مورد نظر را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنید پیشنهاد تیم ما فروشگاه بامک میباشد. این تیم نماینده رسمی فروش محصولات شرکت البرز ماشین کرج میباشد که سابقه طولانی مدتی در زمینه تولید و ساخت دستگاههای بسته بندی در ایران دارد و از اولین تولید کنندگان دستگاههای بسته بندی ساشه 5 کاره و دستگاه بسته بندی دوی پک و دستگاههای بسته بندی مکانیک در ایران میباشد. در سایت بامک میتوانید به خوبی انواع دستگاههای بسته بندی را مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …