مزایای آسمان مجازی طرح پاییز

آسمان مجازی طرح پاییز دارای مزایای از قبیل ضد آب بودن، زیبا بودن، سبک و قابل حمل بودن، ضد گرد و غبار و … می باشد. با وجود آسمان مجازی می توانید  روحیه گرم و لطیف طبیعت را به داخل ساختمان های اداری، مسکونی و … بیاورید.

آسمان مجازی طرح اسلیمی

شما می‌توانید از آسمان مجازی طرح اسلیمی به عنوان یکی از زیباترین و دلرباترین طرح‌ها برای اماکن مختلفی مانند ساختمان‌های تجاری و منازل مسکونی لاکچری استفاده کنید. این طرح‌ها نمای خاصی را برای ساختمان شما فراهم کرده و بیشتر به سلایق ایرانی‌ها نزدیک هستند. درواقع می‌دانیم که ایرانی‌ها بیشتر به سنت کشورمان علاقه مند هستند و اسلیم و طرح‌هایی که در شهرهایی مانند اصفهان و شیراز وجود دارند، جزو آن‌ها محسوب می‌شوند. این طرح‌ها بیشتر از این طرح‌ها استفاده کرده و می‌توانند طرح کلاسیکی را برای شما داشته باشند.
در طرح آسمان مجازی اسلیمی می‌توانید از گره‌های خاص اسلیمی استفاده کرده و سنت را به خانه و اماکن مختلف بیاورید. می‌توانید در لابی‌ها از این طرح‌ها

استفاده کرده و حتی راهروهای ساده منزل خود را نیز با اسلیم زیباسازی کنید. این طرح یکی از جنبه‌های جذاب دکوراسیون خانه است و می‌توانید در کنار زیبایی، از کاربرد بالای آن هم استفاده کنید. با این طرح نیازی به استفاده از مبل در کنار دیوار هم نخواهید داشت و از طرح دیواری اسلیم هم می‌توانید استفاده کنید. کاربرد این طرح‌ها همواره اثبات شده است و با اطمینان بیشتری می‌توانید آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی به نوعی از سقف های کاذب گفته می شود که دارای مزایای بسیار زیادی است همچنین در زمینه دکوراتیو نیز فعالیت دارد. طرح پاییز برگرفته از طبیعت پاییزی مثل درختان بلند قامت با برگ ها زرد رنگ یا برگ های ریخته شده روی زمین یا طرح بارانی می باشد.

رنگ های زرد و نارنجی و ترکیب های دیگری که در پاییز وجود دارند باعث آرام بخشی به روحیه ی افراد می شود. طرح پاییز در همه مکان ها قابل استفاده است. به دلیل طرح دلنشین و زیبایش و البته باید به این نکته اشاره شود که احتمال این وجود دارد که این طرح مورد قبول سلیقه بعضی ها نباشد.

که انسانها درفضاهایی که رنگ و بوی طبیعت داشته باشد، عملکرد بهتری دارند تا در اتاق های سرد و خشک. به همین خاطر آسمان مجازی تحول بزرگی در معماری نوین بوده.

اجزای آسمان مجازی طرح پاییز

آسمان مجازی طراحی ساده ای دارد و به همین دلیل است که می گوییم نصب سریع و آسان دارد. آسمان مجازی از سه قسمت اصلی سازه سقف کاذب، نورپردازی مناسب و تایل های آسمان مجازی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:  محله های قدیمی تهران

نور پردازی: نور پردازی اولین کاری است که برای ساخت آسمان مجازی انجام می دهیم. نورپردازی با استفاده از لامپ های LED، SMD، LPT، T4 و T5  ساخته می شود.

سازه سقف کاذب: سازه سقف کاذب جهت نصب تایل ها روی سقف استفاده می شود. اجزای تشکیل دهنده آن پروفیل و نبشی می باشد که به اندازه سایز تایل ها ساخته می شوند. تایل: تایل های آسمان مجازی صفحه هایی از جنس PVC، آلومینیوم و … می باشند. سایز آن ها عموماً (60 * 60، 120 * 60، 30 * 30 ) می باشد و طرح مورد نظر مشتری روی این تایل ها چاپ می شود. تایل های آسمان مجازی انواع مختلفی دارند از جمله تایل های PVC، کنافی، آلومینیوم و … .

سقف کاذبی که میتواند طرح آسمانیا هر طرحی باشد

skfcoejgorjgoirgho5i5hg5iut58ty5u89tu5itjhi54tjhi34hih 300x225 مزایای آسمان مجازی طرح پاییز

نصب آسمان مجازی طرح پاییز

برای نصب آسمان مجازی طرح پاییز همانند اسمان مجازی شب عمل می کنیم. ابتدا نورپردازی باید به صورت مناسب اجرا شود و در مرحله ی بعد باید سازه سقف کاذب را نصب کنید. در سایز های(60 * 60، 120 * 60، 30 * 30 ) و در مرحله ی آخر تایل ها را درون سازه های سقف کاذب نصب می کنیم. بهتر است که به شما بگوییم این کارها باید توسط نیروهای متخصص و کاردان انجام شود. چرا که در غیر این صورت باعث بی کیفیتی و ناقص شدن آسمان مجازی شما می شود.

بیشتر بخوانید:  وظیفه بوش اکسل عقب پراید چیست؟

مزایای آسمان مجازی پاییز

طرحی بسیار جذاب است که بر گرفته از طرح های پاییزی مثل درختان با برگ های ریخته ی زرد و نارنجی و بارانی می باشد. رنگ های زرد و نارنجی رنگ های گرمی هستند و باعث آرامش درونی می شوند و بیشتر درون منازل و محل کار از آن استفاده می شود. آسمان مجازی طرح های مختلفی دارد که یکی از پر طرفدار ترین آن ها آسمان مجازی طرح پاییز می باشد. این طرح همچنین مزایای زیادی دارد که در ادامه درباره آن ها توضیح می دهیم.

  • سبک و قابل حمل است.
  • آرامش روحی برای عموم به ارمغان می آورد و باعث کاهش استرس و انرژی منفی درونی افراد می شود.
  • رنگ زیبای آن باعث شده که در همه جا قابل استفاده باشد.
  • ضد آب است و قابل شست و شو است.
  • ضد گرد و غبار است.

wejrch4ioth35iouth35iuth35uith53iotjh53ithj35tj 300x225 مزایای آسمان مجازی طرح پاییز

کاربرد آسمان مجازی طرح پاییز

آسمان مجازی به دلیل وجود رنگ های گرم و دلنشین زرد و نارنجی کاربرد فراوانی دارد. از جمله در:

  • لابی هتل ها
  • منازل مسکونی
  • دفاتر و شرکت ها
  • دندان پزشکی ها
  • بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • تالار ها
  • استخرها
  • این طرح  به دلیل مزایا و رنگ زیبایش در همه جا به کار می رود.

 

منبع

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …