چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

g4tg چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

اگر می خواهید ابروهای زیبا و عالی داشته باشید، چند گزینه دارید: می توانید به یک سالن بروید و آنها را اصلاح کنید یا نخ کنید. یا می توانید خودتان فرم عالی ایجاد کنید. ابتدا بفهمید چه فرمی برای صورت شما مناسب است. سپس تصمیم بگیرید که چقدر ضخیم یا نازک باشید و با استفاده از موچین و مداد ابرو، ابروهای خود را فرم دهید. با ابروهای زیبا و عالی، می توانید یک قدم به ظاهر ستاره سینما نزدیک شوید. آن موچین ها را بردارید!

شکل و فرم کامل ابرو خود را دریابید

۱. پیدا کردن نقطه ی مناسب برای شروع ابرو

rg4tg4tg چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

مکانی را پیدا کنید که ابروهای شما باید از آنجا شروع شود. پیدا کردن نقطه مناسب برای شروع ابروهای درونی، کلید ایجاد ابروهای عالی است، زیرا شروع بیش از حد می تواند تعادل چهره شما را از بین ببرد. برای اینکه بفهمید ابروهای درونی شما باید از کجا شروع شوند، از تکنیک زیر استفاده کنید:

به عنوان یک نقطه شروع کلی، یک مداد یا ابزار بلند و نازک دیگر بردارید و آن را با گوشه داخلی چشم خود خط بزنید. جایی که ابزار روی ابروی شما قرار می گیرد همان جایی است که باید شروع شود. نقطه را با ایجاد یک نقطه با مداد خط چشم در آنجا مشخص کنید. در طرف دیگر تکرار کنید.
با این حال، اگر چشم‌های بسته دارید، فاصله ابروهای خود را کمی از هم دور کنید. اگر چشم های گشاد دارید، ابروهای خود را کمی به هم نزدیک کنید. این به تعادل ویژگی های شما کمک می کند.
اگر مطمئن نیستید که چه چیزی بهتر به نظر می رسد، برای یک جلسه نقشه برداری ابرو به یک متخصص زیبایی آموزش دیده مراجعه کنید. متخصص زیبایی از چشم ها و بینی شما به عنوان راهنما برای ایجاد ابروهایی استفاده می کند که ویژگی های شما را قاب می کند و برجسته می کند.

۲. پیدا کردن نقطه اوج قوس ابرو

نقطه ای را پیدا کنید که قوس ابروی شما باید به اوج برسد. اکثر ابروها به طور طبیعی دور چشم قوس می‌کنند و پیدا کردن جایی که قوس در آن به اوج می‌رسد برای بی‌نقص به نظر رسیدن آنها ضروری است. با پیروی از این تکنیک، از همان ابزار بلند و نازک استفاده کنید تا بفهمید قوس شما در کجا باید به اوج برسد:
مستقیم به جلو در آینه نگاه کنید و ساز را با لبه بیرونی سوراخ بینی و لبه بیرونی عنبیه خود ردیف کنید. جایی که ساز از روی ابروی شما عبور می کند، جایی است که قوس شما باید به اوج برسد. با استفاده از مداد خط چشم آن را با یک نقطه مشخص کنید. در طرف دیگر تکرار کنید.
اگر صورت گرد دارید، سعی کنید ابرویی زاویه دارتر داشته باشید. از طرف دیگر، اگر صورت مربع یا مستطیلی دارید، یک ابروی نرم و گرد انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  چرا بايد كابينت آشپزخانه انزو را خريداري كنيم؟

۳. مشخص کنید ابروی شما به کجا ختم شود

تعیین کنید که ابروی شما باید به کجا ختم شود. پیدا کردن مکان مناسب برای انتهای ابرو به همان اندازه مهم است که از کجا شروع می شود. شما می خواهید ابروهایتان به زیبایی چشمانتان را قاب کند. با ردیف کردن ساز بلند و نازک به این ترتیب، نقطه مناسب را پیدا کنید:
ساز را از لبه سوراخ بینی تا گوشه بیرونی چشم ردیف کنید. جایی که ساز از ابروی بیرونی شما عبور می کند، جایی است که باید به پایان برسد. با مداد خط چشم نقطه را با یک نقطه مشخص کنید.
با این حال، اگر صورت بلندی دارید، ابروهای خود را کمی بیشتر به سمت بیرون بکشید. اگر صورت پهنی دارید، انتهای بیرونی ابروهای شما باید نازک تر و ظریف تر باشد.

۴. ابروی ضخیم یا نازک

3vgf54gt5 چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

تصمیم بگیرید که می خواهید ابروهایتان چقدر ضخیم باشد. ابروهای عالی برای شخص دیگری ممکن است برای شما ابروهای مناسبی نباشند. گاهی اوقات ابروهای پرپشت و پرپشت شیک هستند و گاهی افراد بیشتری ترجیح می دهند نازک و خوش فرم باشند. قبل از برداشتن ابروهایتان به این فکر کنید که چه مدلی را انتخاب می کنید. ضخامت ابروهای شما یک تصمیم شخصی است که باید تحت تاثیر عوامل زیر باشد:
اندازه چشمانت اگر چشم‌هایتان به سمت بزرگ‌تر است، ابروهای ضخیم‌تر می‌توانند به تعادل آن‌ها کمک کنند. اگر آنها کوچک هستند، ابروهای ضخیم ممکن است آنها را تحت الشعاع قرار دهند، بنابراین بهتر است ضخامت ابرویی را انتخاب کنید که کمی نازکتر باشد.
اندازه لب های شما. یک قانون کلی خوب این است که ضخامت ابروهای شما باید به اندازه لب بالایی باشد. این می تواند به “گره زدن ظاهر با هم” کمک کند. اگر به تصاویر مدل ها در مجلات نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این مورد در مورد بسیاری از آنها صادق است.
فاصله بین ابروها و چشمان شما. اگر استخوان ابروی کم پشتی دارید که نزدیک چشمان شما قرار گرفته است، بهتر است ابروهای خود را کمی بالا بکشید تا آن ناحیه روشن شود. اگر خط ابروی بلندی دارید که فاصله زیادی بالای چشمانتان دارد، ابروهای سنگین‌تر ممکن است ظاهری متعادل‌تر ایجاد کنند. با این حال، برای ایجاد فضای کمتر در بالای ابرو، به جای زیر، باید از موچین کردن موهای بالای ابرو خودداری کنید.

بیشتر بخوانید:  محاسبه قیمت خدمات سئو دغدغه بزرگ سئوکارها

ابروهای خود را موچین کنید و پر کنید

۱. موهای ابروی خود را به سمت بالا برس بزنید.

4g4v5g54 چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

یک برس کوچک برای ابرو یا یک شانه دندانه ریز بردارید و موها را در جهتی که رویش می کنند به سمت بالا بکشید. این کار تشخیص اینکه کدام موها باید کنده شوند را آسان تر می کند.

۲. شکل مورد نظر ابروهای خود را مشخص کنید.

اگر موهای تصادفی زیر یا کناره های ابروهای خود دارید، بهتر است آنها را بردارید. هنگام تعیین شکل دلخواه ابرو، نقاطی را که کشیده اید به هم وصل کنید. اگر تمرین موچین کردن ابروهای خود را دارید، می توانید طرح کلی را با دست آزاد با مداد ابرو بکشید. روش دیگر، می توانید یک شابلون ابرو را از فروشگاه لوازم آرایشی یا آنلاین تهیه کنید و شابلون را با مداد ابرو ردیابی کنید.

۳. موهای خارج از طرح را موچین کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که شکل دادن به ابروهای خود را بر اساس نقشه هایی که طراحی کرده اید شروع کنید. مطمئن شوید که در یک منطقه با نور مناسب هستید تا به طور تصادفی بیش از حد موچین نکنید. پوست را محکم نگه دارید، هر مو را با موچین محکم بگیرید و هر بار 1 تار مو را در جهتی که رشد می کنند، بچینید.
با ابروی داخلی، نزدیک‌ترین نقطه به بینی شروع کنید. از موچین ابرو برای کندن موهایی که به بینی شما نزدیکتر از نقطه است استفاده کنید.
موهایی را که خارج از نقطه می ریزند روی ابروی بیرونی خود موچ کنید.
موهای بالا و زیر ناحیه قوس را موچین کنید. به جایی که قوس شما باید به اوج برسد نگاه کنید و به دقت اطراف آن را بچرخانید تا قله کمی برجسته تر شود.
پایین ابرو را موچین کنید. موهای سرگردان را زیر ابروی خود بچینید و قسمت پایینی را شکل دهید. اگر تصمیم گرفتید ابروهای پرپشتی داشته باشید، پس از کندن موهایی که در خارج از ابرو رشد می کنند، دست بردارید. اگر می خواهید ابروهای نازک تری داشته باشید، زیر ابرو را با احتیاط بردارید تا روشن شود.

۴. ابروی دیگر را موچین کنید.

حالا که اولی را شکل داده اید، بیشتر مراقب باشید تا مطمئن شوید که ابروی دیگر از نظر شکل و اندازه با آن مطابقت دارد. از همین روش برای موچین کردن موها در قسمت داخلی نقطه ابرو، قسمت بیرونی نقطه ابرو بیرونی، اطراف قله قوس و در قسمت زیرین ابرو استفاده کنید. هر دو ابرو را در آینه بررسی کنید تا مطمئن شوید که یکدست هستند.
به خاطر داشته باشید که ابروها هرگز دقیقاً متقارن نیستند، بلکه باید در یک جا قوس شوند و تا حد امکان یکدست باشند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

۵. بیش از حد موچین نکنید.

برای ایجاد 2 ابروی کاملاً یکدست از وسوسه موچین کردن موها خودداری کنید. شما خطر کندن بیش از حد مو را دارید. موهای ابرو ممکن است 6 تا 8 هفته طول بکشد تا دوباره رشد کنند و گاهی اوقات برای همیشه از بین می روند. مراقب موهایی که دارید باشید.
موچین بیش از حد، اپیلاسیون یا نخ کشیدن می تواند ابروهای شما را برای همیشه نازک کند.

حالت دادن به ابروهای خود

۱. ابروها را پر کنید.

یک مداد ابرو با سایه ای نزدیک به ابروهایتان بردارید و در جهتی که موهایتان رشد می کند، حرکت های سبکی انجام دهید تا به پر شدن ظاهر شما کمک کند. موهای ابرو معمولاً به طور کامل رشد نمی کنند، بنابراین پر کردن شکاف ها برای ایجاد ابروهای عالی ضروری است.
در جایی که قوس وجود ندارد، قوس ایجاد نکنید یا سعی نکنید ابروهای خود را با مداد بلند کنید. خیلی واضح خواهد بود که قسمت های اضافی کشیده اید.
برای طبیعی ترین ظاهر، مداد ابرویی را 1 یا 2 درجه روشن تر از رنگ طبیعی ابروهای خود انتخاب کنید.
برای ظاهری سنگین‌تر، مداد ابرویی را انتخاب کنید که یک سایه یا 2 تیره‌تر از سایه ابروی طبیعی شما باشد.

۲. از شانه ابرو استفاده کنید.

به آرامی آنها را به شکلی شانه کنید که هیچ مویی در جهت اشتباه بالا نیاید. اگر ابروهای خود را با مداد پر کرده اید، مراقب باشید هنگام شانه زدن ابروها، آن را لکه نکنید.

۳. ژل ابرو بزنید.

این به ابروهای شما کمک می‌کند در تمام طول روز سر جای خود بمانند و از نامرتب شدن آنها در شرایط باد جلوگیری می‌کند. به قسمت داخلی ابروی خود ضربه بزنید و آن را با نوک انگشت خود به قسمت بیرونی ابرو صاف کنید یا از براش ابرو برای شانه زدن آن استفاده کنید.
اگر ژل ابرو ندارید، می توانید به جای آن از اسپری مو استفاده کنید. انگشت خود را با اسپری مو اسپری کنید و آن را روی ابروی خود بکشید.
همچنین می توانید به جای ژل ابرو از صابون ابرو استفاده کنید.

4r453r4r چگونه ابروهای زیبا و عالی داشته باشیم؟

پیشنهاد نویسنده

با توجه به موارد بالا علاوه بر اینکه دانستن یک سری نکات ضرورت دارد.استفاده از محصولات باکیفیت و استاندارد اهمیت بسیاری دارد.در اینجا ما به شما فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی کمند بیوتی را پیشنهاد میکنیم. این فروشگاه آنلاین با ارائه لوازم آرایشی ابرو به صورت تخصصی توانسته است نیاز شما را به بهترین نحو برطرف کنند. این فرصت را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …