چرا بايد كابينت آشپزخانه انزو را خريداري كنيم؟

wcfegjeniojgeltjgtm 300x114 چرا بايد كابينت آشپزخانه انزو را خريداري كنيم؟

امروزه صنعت ساختمان سازي تلفيقى از زيبايي و كيفيت است. در گذشته ساخت و سازها محدود به يك‌سرى مصالح و تجهيزات و مدل هاى خاص بود. اما در دوران كنونى با توجه به گستردگى دسترسي ها و حجم بالاي تبادل اطلاعات ، صنعت ساخت و ساز هم همچون ساير صنايع دستخوش تحولات بسياري شده است. از سبك ساخت و ساز و مصالح پايه گرفته تا تجهيزات و دكوراسيون

يكى از مواردى كه در طى سال هاى اخير دچار تحول زيادي شده ، تجهيزات و لوازم آشپزخانه ها بخصوص جنس و طرح كابينت ها است. امروزه كابينت ها در طرح ها و سبك ها و جنس هاى متفاوت و متنوع توليد و عرضه مي شوند. يكى از پرطرفدار ترين و در عين حال با كيفيت ترين كابينت هاى مطرح امروزى، كابينت آشپزخانه انزو است.

كابينت آشپزخانه انزو چيست ؟

يك شركت ايتاليايي با نام تجارى Zentique كه در زمينه مبلمان و نورپردازي و دكوراسيون منزل فعاليت دارد، سيستم آشپزخانه‌اى را با نام انزو طراحى و عرضه كرد. در واقع انزو برندى  است كه تخصص آن طراحى ، توليد و اجراى كابينت آشپزخانه ، درب تمام چوب و ميز و صندلي است. توليدات و طرح هاى انزو داراى كيفيت بالا همراه با نوآورى هاى قابل توجهى بود.  به همین دلیل به سرعت در بازار به شهرت رسيد.

در ايران نيز با الگو برداري از طرح ها و مدل هاى برند انزو، كابينت هايي طراحى و اجرا مي شوند. این کابینت ها به كابينت آشپزخانه انزو مشهور هستند. در حال حاضر طرح هاى وكيوم ، ممبران ، هايگلاس و انزو، كابينت هاى مطرح هستند. از نظر كيفيت و زيبايي، كابينت آشپزخانه انزو سرآمد همه  اين مدل ها است . قطر ورق و روكش به كار رفته در كابينت آشپزخانه انزو، نسبت به بقيه كابينت ها بيشتر است.

بیشتر بخوانید:  دفتر کار افراد مشهور؛ از مرکل و کلینتون تا ایلان ماسک و وارن بافت (+عکس)

يكى از شاخصه هاى كابينت آشپزخانه انزو، رنگ سفيد آن است. برند انزو با محدود كردن رنگ كابينت هاى انزو به رنگ سفيد ، محصولات خود را شاخص كرده است. رنگ سفيد موجب بزرگتر ديده شدن فضاي آشپزخانه می‌شود. علاوه بر آن، ست كردن تمامى لوازم و تجهيزات آشپزخانه با آن به مراتب راحت‌تر است.

wfctjn3oitj5itj4otkmm 300x114 چرا بايد كابينت آشپزخانه انزو را خريداري كنيم؟

دسته بندی های كابينت آشپزخانه انزو

كابينت آشپزخانه انزو در جنس رنگ آميزي به سه دسته تقسيم مى شوند:

  • دسته اول ، كابينت انزو با رنگ پوليشى است. اين رنگ به جهت شفافيت و درخشندگى خاص و از طرفى مقاومت بيشتر در برابر ضربه ، محبوب‌ترين و البته گران قيمت‌ترين نوع كابينت انزو مي‌باشد.
  • دسته دوم ؛ كابينت انزو با رنگ پلي اورتان است. عليرغم اينكه پلي اورتان كيفيت پايين‌ترى نسبت به رنگ پوليشي دارد ولي مقاومت آن در برابر رطوبت و نور بسيار بالاتر است. به علاوه قيمت آن هم در مقايسه با رنگ پوليشي كمتر است.
  • دسته سوم ؛ كابينت انزو با رنگ پلي استر مي باشد. اين رنگ ارزان‌ترين رنگ كابينت آشپزخانه انزو است.
بیشتر بخوانید:  شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه

مزایای کابینت های انزو

  • براقيت و درخشش بالا
  • رنگ سفيد
  • عمر طولانى
  • مقاوم بودن در برابر حرارت

كابينت هاى موجود در بازار ايران، صرفاً با بهره‌گيرى و الگوبردارى از برند انزو طراحى و اجرا مي شوند. لذا مهارت سازنده، نقش عمده‌اى در كيفيت و زيبايي محصول نهايي دارد. موضوعى كه شايد در ديگر كابينت ها به اين شدت نمود نداشته باشد. پس لازم است براى اجراى يك كابينت انزو شكيل و دقيق و بي نقص در انتخاب سازنده آن دقت لازم را داشته باشيد.

3rcf34tj5omjyk4f5gpogfyk5 300x114 چرا بايد كابينت آشپزخانه انزو را خريداري كنيم؟

رنگبندی کابینت انزو

نکته جالبی که در رابطه با کابینت آشپزخانه انزو وجود دارد مربوط به رنگ آن ها است. این کابینت ها با این که به محبوبیت زیادی رسیده اند، اما تنوع رنگی زیادی ندارند. عمدتا همه آن ها به رنگ سفید براق هستند و به همین دلیل طبیعی است که وقتی نام کابینت های انزو را می شنوید، کابینت هایی لوکس و سفید در ذهن شما می آید.

شما می توانید کابینت هایتان را به رنگ های دیگر نیز سفارش دهید که در این مورد از رنگ های مخصوص برای رنگ آمیزی کابینت انزو استفاده می کنند. برای خرید کابینت آشپزخانه انزو می توان صفحات کابینت را رنگی سفارش داد و این ترکیب رنگ بسیار زیبا و چشم گیر خواهد شد. این صفحات را معمولا از جنس سنگ طبیعی، کوارتز یا کورین می سازند؛ به همین دلیل می توانند به رنگ های زیر باشند:

بیشتر بخوانید:  پوکه شیب بندی با استفاده از پوکه معدنی برای کف سازی ساختمان

کابینت انزو با صفحه مشکی

رنگ سفید و مشکی شاید یکی از زیباترین ترکیبات برای آشپزخانه محسوب شود. خیلی کم دیده شده است که کابینت ها به رنگ مشکی باشند، اما می توان صفحات کابینت آشپزخانه انزو را به رنگ مشکی انتخاب کرد و جذابیت خاصی به آشپزخانه داد. این تضاد باعث می شود فضای آشپزخانه مرتب و متفاوت به نظر برسد. اگر به فکر دکوراسیونی قوی هستید حتما از تلفیق این دو رنگ استفاده کنید.

کابینت انزو با صفحه طوسی

استفاده از رنگ طوسی در آشپزخانه می تواند انتخاب شجاعانه ای باشد که آشپزخانه شما را خاص می کند. رنگ طوسی جزء رنگ های خنثی می باشد و به راحتی می توان آن را با دیگر رنگ ها ترکیب کرد. یکی از زیباترین ترکیبات، ترکیب رنگ طوسی و سفید است که می تواند جزء جالب ترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه انزو باشد.

کابینت انزو با صفحه سفید

رنگ سفید علاوه بر جلوه بسیار زیبایی که به فضای آشپزخانه میدهد باعث میشود فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود و برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است همچنین باعث میشود آشپزخانه پرنور تر و دلباز تر به نظر برسد. رنگ سفید از رنگ هاییست که همیشه ترند است و انتخاب کم ریسک تری نسبت به رنگ طوسی و مشکی می باشد.

امیدواریم این مطلب به شما برای خریداری کابینت مورد نظرتان کمک کرده باشد.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …