سمپاشی موش و از بین بردن موش راهی برای جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناک

موش پستاندار کوچک ، از دسته جوندگان به عنوان یکی از آفات و جانوران موذی که می تواند سلامتی انسان را به خطر بیندازد ، شناخته می شود. آیا شما هم از دیدن موش در منزل خود وحشت دارید؟ آیا به تازگی موش در منزل و یا محل زندگی خودتان مشاهده کرده اید؟ زندگی در خانه ای که موش ها نیز در آن حضور دارند با وحشت و اضطراب همراه است. خوشبختانه در حال حاضر روش های زیادی برای مبارزه با این پستاندار وجود دارد. برای مثال شما می توانید با طعمه گذاری موش با استفاده از سم موش برای مبارزه با آن ها دست به کار شوید. اما واقعاً همیشه کار به این سادگی است؟ متاسفانه جواب شما ، خیر است. گاها شما باید از روش های قوی تری برای نابودی آن ها کمک بگیرید. سمپاشی موش موثرترین شیوه برای پاکسازی منزل از حضور موش ها است. عملیات مبارزه با موش ، کار ساده ای نیست. پس به شما پیشنهاد می کنیم تا ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید تا شما را با شرکت سمپاشی موش و شرکت موش گیری آشنا کنیم. از اینکه همراه ما هستید از شما ممنونیم.

6ygy56 سمپاشی موش و از بین بردن موش راهی برای جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناک

طعمه گذاری موش یا سمپاشی موش ؟

به طور کلی برای پاکسازی منزل از موش ها از دو شیوه استفاده می شود. شیوه فیزیکی و شیمیایی.

در شیوه فیزیکی از مواد شیمیایی هم چون سم موش برای کشتن موش ها استفاده نمی شود بلکه با کمک طعمه گذاری موش با استفاده از تله و چسب موش، این جاندار پستاندار موذی را به دام انداخته و از شر آن خلاص می شویم.

در روش شیمیایی با استفاده از از مواد جامد و مایع و سم موش ، غذای مورد علاقه موش را مسموم کرده و منتظر می مانیم که موش از آن ماده غذایی که با مواد مخصوص خوشبو شده است ، تغذیه نماید. موش پس از گذشت زمانی به دلیل مسمومیت کشته می شود. یکی از مزایای استفاده از این شیوه توسط کیان پاک این است که اگر موش بلافاصله بعد از خوردن این سموم نمیرد و در محل هایی غیر قابل دسترس هم چون سقف کاذب و… بمیرد ، لاشه اش خشک شده و به هیچ وجه بوی تعفن ایجاد نخواهد شد.

اگر تعداد موش در منزل شما یک الی دو عدد می باشد توصیه می کنیم که از شیوه فیزیکی برای نابودی آن استفاده کنید اما اگر اطمینان دارید که بیشتر از دو موش در منزل شما ساکن هستند سریعاً برای سمپاشی موش اقدام کنید چرا که در غیر این صورت این حیوان چندش آور در منزل شما جفت گیری و زاد و ولد می کند. شما باید از قویترین سم موش و حرفه ای ترین شرکت موش گیری استفاده کنید تا جلوی این واقعه را بگیرید.

بیشتر بخوانید:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

البته روش های دیگری نیز برای مبارزه با موش ها وجود دارد که می توان از به موارد زیر اشاره نمود:

  1. بهره گیری از امواج مافوق صوت به کمک دستگاه های مخصوص
  2. استفاده از جذب کننده های شیمیایی
  3. مبارزه ژنتیکی
  4. مبارزه بیوتکنولوژی

45y54t4 سمپاشی موش و از بین بردن موش راهی برای جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناک

سم موش را از کجا تهیه کنیم؟

با استفاده از سم موش می توانید آرامشی که این پستاندار کوچک از شما گرفته را پس بگیرید. اما آیا هر سم موش که در بازار موجود است مناسب برای موشی که در خانه شما زندگی می کند، می باشد؟ همان طور که می دانید موش ها گونه های مختلفی دارند که می‌ توان آن‌ ها را به موش های خانگی و موش های صحرایی و موش های فاضلاب و غیره تقسیم بندی نمود.

در حال حاضر تبلیغات زیادی در بازار وجود دارد. آیا شما می توانید با کمک یک سم موش تمامی موش ها را نابود کنید؟ جواب منفی است. شما برای سمپاشی موش برای هر یک از این گونه ها به سم مخصوص آن نیاز دارید. چرا که میزان مقاومت موش ها بسته به نوع نژاد و جنس آن ها در برابر سم یکسان نیست و با استفاده از سم یکسان تمامی آن ها از بین نخواهد رفت.

آیا شما تخصص کافی برای خرید سم را دارید؟ اصولاً اکثر افراد نمی دانند که چه سمی را بخرند و حتی اگر بتواند سم مناسب را با کمک و مشورت فروشنده تهیه کنند ، باز هم در فرآیند سمپاشی موش دچار مشکل خواهند بود اما همیشه راه جایگزین وجود دارد.

در حال حاضر موسسه های زیادی از جمله شرکت موش گیری در تهران و حومه مشغول فعالیت هستند. این شرکت ها تمامی فرایند سمپاشی موش از تشخیص موش که در منزل شما ساکن است تا انتخاب سم مناسب را انجام می دهتد. برای آن که نتیجه مطلوب خود را به دست بیارید بهتر است که از شرکت سمپاشی موش کمک بگیرید تا افراد متخصص و حرفه ای در حوزه طعمه گذاری موش به شما برای از بین بردن این جانداران کمک کنند.

اقدامات ضروری قبل از طعمه گذاری موش

قبل از آن که عملیات سمپاشی موش را آغاز کنید باید به یک سری نکات توجه کنید. برای مثال باید روی تمامی وسایل منزل را با کمک پارچه و یا کاور بپوشانید. مواد غذایی و خوراکی را در ظروف سربسته نگهداری کرده و در صورت امکان آن ها را از خانه خارج کنید. پیش از سمپاشی موش و طعمه گذاری موش ضروری است که افراد سالمند و بیمار و کودکان را از منزل خارج کنید.

سم موش به شدت خطرناک است و می تواند روی انسان تاثیر گذار باشد پس بهتر است که افراد حساس را از محل دور کنیم. توصیه می‌کنیم که اگر حیوان خانگی در منزل دارید پیش از آمدن پرسنل شرکت سمپاشی موش آن ها را از منزل خارج کنید. محلی که قرار است طعم گذاری موش برای آن صورت گیرد، باید خلوت باشد تا عملیات سمپاشی موش ساده تر انجام گیرد. بهتر است پیش از آن که پرسنل شرکت مشکلی در محل حاضر شود منزل خود را مرتب کنید.

بیشتر بخوانید:  6 روش برای خانواده درمانی

موادری که باید پس از سمپاشی موش رعایت کنیم

پس از آن که به طور کامل فرایند و عملیات سمپاشی موش به پایان رسید وارد منزل نشوید. بهتر است تا دو روز بعد از از آن که سم موش را در منزل ریختید از آوردن سالمندان و کودکان و حیوانات خانگی خود به منزل خودداری بفرمایید. سم موش دارای بوی نامطبوعی است ، اگر این بو شما را آزار می دهد می توانید برای چندین ساعت پنجره ها و درها را باز بگذارد.

بخارات سم موش که برای طعمه گذاری موش استفاده می شود بسیار قوی است. از لمس کردن و یا بوییدن آن شدیدا خودداری بفرمایید. از دست زدن به کف و دیوار منزل خودداری کنید. در صورتی که پس از سمپاشی موش باز هم شاهد حضور این جانداران در منزل بودید سریعا با شرکت موش گیری و شرکت سمپاشی موش تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که برای تجدید فرایند طعمه گذاری موش در محل حاضر شود.

بهترین فصل برای طعمه گذاری موش چیست همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد موش ها جان داران پستانداری هستند به طور معمول این جانداران موذی در اوایل فصل پاییز و بهار اقدام به تولید مثل می کند. در نتیجه بهترین زمان برای مبارزه و طعمه گذاری موش همین موقع می باشد.

56y56y56y54y465y54t45 سمپاشی موش و از بین بردن موش راهی برای جلوگیری از شیوع بیماری های خطرناک

مزایای استخدام شرکت سمپاشی موش

  1.  یکی از مزیت های استخدام شرکت سمپاشی موش این است که شما می توانید با کمک حرفه ای ترین افراد به صورت کاملا اصولی اقدام به نابودی جانداران موذی و سمپاشی موش در منزل خود کنید.
  2. شرکت موش گیری از استاندارد ترین سم موش برای طعمه گذاری موش و مسموم کردن مواد غذایی موش ها را استفاده می‌کند. در نتیجه دیگر نیاز نیست که نگران سلامتی خود و اعضای خانواده باشید.
  3. به کمک شرکت سمپاشی موش عملیات سمپاشی موش به صورت کاملا اصولی انجام می گیرد و دیگر نیازی نیست که شما نگران بازگشت دوباره این جانداران جونده به منزل یا محل کارتان باشید.
  4. با استخدام شرکت سمپاشی موش شما فقط یک بار برای مبارزه با موش ها هزینه می کنید. اگر بخواهید خودتان طعمه گذاری موش را به طور شیمیایی انجام دهید باید هزینه و زمان بیشتری را تا نابودی کامل صرف کنید.
  5. و…

هزینه سمپاشی موش

به طور خلاصه باید بگوییم که هزینه سمپاشی موش به دو بخش هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم بندی می شود. عوامل مختلفی می تواند بر روی این قیمت تاثیر داشته باشد. از عواملی که به صورت مستقیم تعرفه طعمه گذاری موش را تغییر می دهد عبارتند از:

  1.  بدیهی است که هرچه خانه شما بزرگتر باشد و اتاق های خانه تان بیشتر باشد باید از سم موش بیشتری برای پاکسازی خانه از وجود این پستانداران موذی استفاده نمود و در نتیجه تعرفه برای مبارزه با این جاندار افزایش پیدا خواهد کرد.
  2. گونه موشی که در منزل شما سکونت دارد. همانطور که در پاراگراف های قبلی بررسی کردیم موش ، گونه های مختلفی دارد که برای نابودی هر یک از این گونه ها باید از سم مناسب برای آن استفاده نمود. در بازار سموم متعددی موجود است که قیمت و کیفیت یکسانی ندارند. از هر چه سمی که برای نابودی موش خانه شما استفاده می شود گران تر باشد باید هزینه بیشتری بابت طعمه گذاری موش به شرکت موش گیری بپردازید.
  3. تعرفه نابودی موش ها در مکان های مختلف متفاوت است. تعرفه سمپاشی برای منازل با هزینه سمپاشی در رستوران ها و سینماها تفاوت چشمگیری دارد.
بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید ساعت مچی بعنوان هدیه

ویژگی شرکت موش گیری کیان پاک

  1. کیان پاک یکی از بزرگترین شرکت های سمپاشی در تهران است که دارای سابقه چندین ساله در حوزه سمپاشی جانداران  مودی از جمله سمپاشی موش ، سمپاشی موریانه و مورچه ، سمپاشی مارمولک بود و غیره می باشد.
  2. کیان پاک نسبت به استخدام افراد برای سمپاشی موش بسیار حساس است.
  3. این شرکت تنها افرادی را به استخدام خویش در می آورد که دارای سابقه کاری موفق در زمینه سمپاشی موش باشند.
  4. پیش از آن که پرسنل و تکنسین های سمپاشی موش در منزل شما حاضر شوند دوره های آموزشی را زیر نظر متخصصین حرفه ای در شرکت سمپاشی موش و شرکت موش گیری کیان پاک گذرانده اند.
  5. سمپاشان در شرکت موش گیری کیان پاک، افرادی امانت دار هستند و نسبت به کار خودشان مسئول پذیر هستند.
  6. افرادی کیان پاک برای سم پاشی می فرستد کاملاً حرفه ای هستند و مطابق با خواسته شما عمل می کنند.

سخن پایانی

شما می توانید برای ارتباط با پشتیبان ما در شرکت سمپاشی موش در هر ساعت از شبانه روز با شماره هایی که برای شما درج کرده ایم ، تماس حاصل فرمایید.  به خاطر داشته باشید اگر طعمه گذاری موش و سمپاشی موش به طور اصولی انجام نشود ، نتیجه ای مطلوب برای شما نخواهد داشت و شما مجبور خواهید شد تا فرایند سمپاشی موش را دوباره تکرار کنید. ما به کمک مستخدمان حرفه ای خود در شرکت موش گیری مفتخریم که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. ممنون که تا اینجای مقاله همراه ما بوده اید. برای دریافت کدهای تخفیف ویژه ، ما را در شبکه های اجتماعی هم چون توییتر و اینستاگرام همراهی کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …