شربت ایمیونس؛ تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

rfrgv5t53t شربت ایمیونس؛ تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

شربت ایمیونس برای تقویت سیستم ایمنی بدن فرموله می شود. این مکمل حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است که برای گروه های سنی متفاوت از کودکان تا افراد میانسال قابل استفاده است. این شربت با جبران کمبود ریز مغذی ها به بهبود عملکرد دستگاه های متفاوت بدن کمک می کند و ایمنی کل  بدن را در برابر عوامل خارجی افزایش می دهد.

آنتی اکسیدان های موجود در این مکمل به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازند و احتمال ابتلای افراد به بیماری ها را کاهش می دهند. نحوه مصرف این مکمل نیز با توجه به شرایط سنی و جسمی افراد مشخص می شود. در ادامه ترکیبات، ویژگی ها، عوارض و بهترین زمان مصرف این مکمل را به طور دقیق بررسی می کنیم.

شربت ایمیونس چه ویتامین هایی دارد؟

بدون شک یکی از دلایل محبوبیت این مکمل، ترکیبات مفید به کار رفته در آن عنوان می شود. ویتامین ها و مینرال های موجود در شربت ایمیونس، نقش اساسی در تقویت سیستم ایمنی، افزایش اشتها، تقویت بدن و پیشگیری از بیماری ها بر عهده دارند.

مهمترین ویتامین های موجود در این مکمل شامل ویتامین های گروه B، بتاکاروتن و ویتامین D3 می شود که در ادامه خواص آنها را بررسی می کنیم.

بتاکاروتن

این ماده پیش ساز ویتامین A است و به حفظ دیواره سلولی پوست کمک می کند. این ماده سطح ایمنی بدن را بالا می برد و بدین طریق از مشکلات پوستی، ابتلا به عفونت، کاهش بینایی و غیره جلوگیری به عمل می آورد.

ویتامین های B کمپلکس موجود در شربت ایمیونس

ویتامین های گروه B شامل ویتامین B1، B2، B3، B5، B6، B7، B9 و B12 می شوند. این ویتامین ها با بهبود عملکرد سیستم ایمنی، از بدن در برابر میکروب ها، ویروس ها و غیره محافظت می کنند.

به واسطه این گروه از ویتامین ها، آنزیم های متفاوت بدن مواد مغذی را بهتر جذب خواهند کرد. ویتامین های ب کمپلکس در خون سازی نیز نقش مهمی دارند و از ابتلا به کم خونی افراد در سنین متفاوت نیز جلوگیری می کنند.

4r34t34 شربت ایمیونس؛ تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

ویتامین D3

این ویتامین ضروری ترین ماده در جذب کلسیم، فسفر و سایر مینرال ها است. ویتامین D3 به صورت محلول در چربی است و باید همراه با غذا یا بعد از آن مصرف شود. در واقع کمبود این ویتامین در کاهش تراکم استخوان ها، ضعف عضلات و پوسیدگی دندان ها بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید ساعت مچی بعنوان هدیه

ویتامین D3 موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. این ماده در ترکیبات شربت ایمیونس در کاهش ابتلا به پوکی استخوان در میانسالی نیز مفید است.

شربت تغذیه ای ایمیونس برای چیست؟

مکمل های تغذیه ای با اهداف متعددی تولید می شوند و هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و ترکیبات ضروری بدن هستند. به همین دلیل قبل از مصرف این مکمل ها باید در مورد آنها اطلاعات کافی را به دست آورد.

شربت مورد نظر یکی از مکمل های بسیار مغذی و محبوب در افزایش قدرت سیستم ایمنی و تقویت کلی بدن است. این مکمل اثرات مخرب رادیکال های آزاد و مولکول های مضر را خنثی می کند و عملکرد ارگان های بدن را ارتقا می دهد. در این صورت صدمات کمتری به اندام های داخلی بدن وارد می شود. این شربت در موارد زیر قابل استفاده است:

  • پیشگیری از ابتلا به سرطان
  • جبران کمبود ریز مغذی های مفید بدن
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش سطح انرژی بدن
  • افزایش حس سرحالی و شادابی
  • پیشگیری از بروز بیماری های ویروسی، عفونی و کمک به درمان آنها
  • تقویت کلی بدن و بهبود عملکرد آن
  • موثر در متابولیسم درست بدن
  • کمک به افزایش وزن و قد کودکان و نوجوانان
  • بهبود اشتهای کودکان

3fv53t3 شربت ایمیونس؛ تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

فواید شربت ایمیونس برای کودکان چیست؟

کودکان از جمله افرادی هستند که در معرض خطر ابتلا به بیماری های متعدد قرار می گیرند. همچنین احتمال کاهش اشتها و عدم مصرف مواد غذایی متنوع توسط کودکان بسیار زیاد است که آنان را در معرض کمبود ریز مغذی های مهم بدن قرار می دهد.

این شربت با طعم بی نظیر و کیفیت فوق العاده خود برای کودکان بسیار مناسب است و بدن آنها را تقویت می کند. برای آشنایی با خواص این مکمل برای کودکان، در ادامه به بررسی مهمترین آنها می پردازیم.

  • درمان سوء تغذیه و افزایش اشتها
  • تقویت سیستم ایمنی
  • موثر در افزایش قد و بهبود رشد کودکان
  • کمک به درمان کرونا و سرما خوردگی کودکان
بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

34rt34t35 شربت ایمیونس؛ تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس چه عوارضی دارد؟

مکمل های دارویی و تغذیه ای در برخی از مواقع ممکن است عوارض بسیار ناچیزی به همراه داشته باشند. البته این شربت به دلیل ترکیبات بسیار مفید خود عوارض چندانی ندارد و اگر در دوز مشخص شده و با تجویز پزشک مصرف شود، بدن را در برابر انواع بیماری ها مقاوم می سازد.

شربت ایمیونس ممکن است برای کسانی که بیش از حد مجاز آن را مصرف می کنند، عوارض جانبی زیر را ایجاد کند:

  • ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک
  • ناراحتی و درد معده
  • مشکلات گوارشی
  • خارش بدن
  • زردی پوست دست و پا
  • اسهال و استفراغ
  • سرگیجه و سردرد
  • افزایش وزن
  • حالت تهوع

در موارد عادی احتمال بروز این عوارض بسیار نادر است. با این حال قبل از مصرف این مکمل یا هر داروی دیگری باید پزشک تغذیه را در جریان قرار داد.

عوارض شربت ایمیونس در کودکان چیست؟

کودکان بالای یک سال مجاز به مصرف این شربت هستند. بنابراین مصرف آن برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی شود و احتمال ایجاد عوارض و خطر برای این دسته از کودکان وجود دارد.

این مکمل برای رفع بی اشتهایی، بهبود رشد، تامین کمبود ویتامین ها و مینرال ها تهیه می شود و نباید نگرانی از بابت عوارض احتمالی آن برای کودکان داشت. زیرا اگر شربت ایمیونس با دستور العمل توصیه شده پزشک مصرف شود، عوارض جانبی خاصی نخواهد داشت.

تعداد کمی از کودکان به دلیل شرایط جسمی خاص خود ممکن است دچار ناراحتی های معده و درد جزئی شوند که برای جلوگیری از آن، مصرف این شربت با معده پر توصیه می شود.

همچنین برخی از کودکان ممکن است به ترکیبات موجود در ایمیونس حساسیت داشته باشند که در صورت اطلاع از این موضوع باید از مصرف این مکمل برای آنان خودداری کرد.

آیا شربت ایمیونس خواب آور است؟

مکمل های تغذیه ای به دلیل مینرال ها و ویتامین های موجود در خود ممکن است به بهبود خواب کمک کنند. در ترکیبات شربت مورد نظر نیز از مواد معدنی همچون زینک و کلسیم استفاده شده است. یکی از مهمترین خواص این مواد، کمک به خواب بهتر است.

بیشتر بخوانید:  اسم مستعار برای پروفایل دخترانه

البته این قرص با هدف افزایش سطح ایمنی بدن و تقویت آن تولید می شود و نباید به جای قرص خواب آور مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که نیاز به مصرف شربت ایمیونس دارید، آن را یک الی دو ساعت قبل از خواب مصرف کنید که علاوه بر دریافت خواص مفید آن از خوابی راحت و آسوده نیز برخوردار شوید.

43r34r34r شربت ایمیونس؛ تقویت سیستم ایمنی کودکان و بزرگسالان

بهترین زمان مصرف مکمل ایمیونس چه موقع است؟ قبل یا بعد از غذا؟

نحوه و زمان مصرف شربت مورد نظر با توجه به سن و شرایط جسمی هر فرد متفاوت است. از آنجایی که این شربت برای تمامی بزرگسالان و کودکان تجویز می شود، اطلاع از نحوه استفاده از آن بسیار ضروری است.

دستور العمل این مکمل برای کودکان بین 1 الی 12 سال بهترین زمان مصرف، صبح و شب به میزان پنج سی سی است. این مکمل را نباید همراه با چایی و لبنیات مصرف کرد و باید حدود 2 ساعت بین مصرف این مواد فاصله باشد که مواد معدنی به سرعت جذب بدن شوند.

مصرف این مکمل باید حداقل یک ساعت قبل از ناهار، شام و در ساعت مشخصی از شبانه روز صورت گیرد که تاثیرگذاری آن افزایش پیدا کند. این مکمل بهتر است دو بار در روز و قبل از صرف ناهار یا صبحانه مصرف شود. البته نظر پزشک در این زمینه اولویت دارد و باید قبل از خرید این محصول در مورد بهترین زمان مصرف آن اطلاعات کاملی را به دست آورد .

در نتیجه

شربت ایمیونس جزء مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی و افزایش دهنده سطح سلامت بدن است که برای کودکان و بزرگسالان تجویز می شود. این مکمل مواد معدنی، ویتامین ها و آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن را تامین می کند و به جبران کمبود آنها در بدن می پردازد.

این شربت در افزایش قد و وزن کودکان بالای یک سال نیز بسیار موثر است و بهترین گزینه برای تقویت سیستم کلی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های متنوع به شمار می رود. با استفاده صحیح از این مکمل عوارض جانبی آن کاهش پیدا می کند که این امر در محبوبیت مکمل مورد نظر تاثیر فوق العاده ای گذاشته است.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …