تا به حال به خرید کارواش بخار فکر کرده اید؟

werofj4gy85g9u45o9tuj 300x300 تا به حال به خرید کارواش بخار فکر کرده اید؟

شاید وقتی اسم کارواش بخار را شنیدید به فکر شستشوی ماشین ها در کارواش افتادید و با خود فکر کردید چرا باید یک کارواش بخار بخرم؟

اما کارواش بخار فقط برای شستشوی ماشین ها نیست بلکه با استفاده از کارواش بخار می توانید مبلمان و یا هر قسمت دیگری از منزل و یا محل کار خود مانند فنس ها و یا حیاط خود استفاده کنید و تمامی لکه ها و سطوحی که با آب قابل شستشو نیستند و یا امکان دسترسی به آنها سخت است با بخار آب و فشار بالا به راحتی تمیز و لکه ها از روی آنها پاک خواهد شد.

شاید با شنیدن این صحبت ها به فکر خرید یک کارواش بخار افتاده باشید پس این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید زیرا در ادامه مقاله شما را بیشتر با کارواش بخار آشنا خواهیم کرد.

کارواش بخار یا بخار شویی؟

کارواش بخار یک دستگاه است که آب از یک طرف با فشار کم وارد دستگاه می شود و با استفاده از انرژی به صورت بخار با فشار بالا خارج می شود.با استفاده از کارواش بخار می توانید به قسمت هایی از خورد و یا هر محل دیگری که امکان دسترسی به آن وجود ندارد مانند داشبورد ماشین و یا درزها داخل خودرو دسترسی پیدا کرد و با بخار آب این مناطق را از آلودگی ها پاک کرد.

روش کار کردن با دستگاه کارواش بخار

استفاده از دستگاه کارواش بخار به این صورت است که یک طرف دستگاه را به یک منبع آب وصل می کنیم تا آب وارد مخزن دستگاه شود و دستگاه را به یک منبع انرژی برق وصل می کنیم تا دستگاه روشن شود و بعد منتظر می شوید تا فشار بخار آب دستگاه به مقدار مورد نظر برسد و بعد می توانیم از دستگاه استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:  حکم تجاوز به زن شوهردار چیست ؟

مزایای استفاده از کارواش بخار

استفاده از کارواش بخار مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • یکی از مهمترین دلایل و مزایای استفاده از کارواش بخار میزان آب مصرفی آن است.این دستگاه به دلیل استفاده از بخار آب با فشار بالا میزان آب مصرفی بسیار پایینی نسبت به کارواش با آب است.
  • به دلیل مصرف کمتر در آب میزان پسماند فاضلابی کمتری نیز تولید می شود و این یک کمک بزرگ به محیط زیست می باشد.
  • به دلیل استفاده از فشار بالا آب زمانی که برای شستشوی خودرو گذاشته می شود بسیار کمتر از کارواش با آب است و خودرو شما سریع تر شسته می شود.
  • در استفاده از دستگاه کارواش بخار کیفیت شستشو افزایش پیدا می کند و قسمت های داخلی خودرو که ب بخار تمیز می شود ضدعفونی نیز می شود.
  •  موتور خودرو یکی از قسمت های مهم و حساس خودرو می باشد که در صورت برخورد آب ممکن است دچار مشکل و آسیب شود به همین علت استفاده از بخار آب و شستشوی خشک هم از روغن و آلودگی ها تمیز می شود و هم آسیبی به آن وارد نمی شود.
بیشتر بخوانید:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

سوالات متداول درباره کارواش بخار

برخی در استفاده از کارواش بخار دچار تردید هستند و فکر می کنند ممکن است استفاده از دستگاه کارواش بخار به خودرو آسیب بزند در ادامه برخی از این سوالات را مطرح و به این سوالات نیز پاسخ خواهیم داد:

آیا استفاده از کارواش بخار به بدنه خودرو آسیب می زند؟

برخی ها گمان می کنند استفاده از کارواش بخار آب به دلیل دمای بالا و حرارت ممکن است به بدنه خودرو آسیب وارد کند اما این مسئله صحت ندارد .کارواش های قدیمی مانند واترجت به بدنه خودرو آسیب وارد می کردند و روی آن خراش های ریزی را ایجاد می کردند.

آیا کارواش بخار به رنگ خودرو آسیب می زند؟

استفاده از دستگاه کارواش بخار به هیچ عنوان آسیبی به رنگ خودرو شما وارد نمی کند زیرا رنگ بدنه خودرو ها طوری ساخته شده اند تا در برابv عوامل محیطی ماننده سرما و گرما مقاوم ساخته می شوند و دمای دستگاه بخار آسیبی به آنها وارد نمی کند بلکه رنگ بدنه را براق تر نیز می کند.

33ewlcokjfv4f8095yubv4509uy4bojt 300x200 تا به حال به خرید کارواش بخار فکر کرده اید؟

در خرید یک دستگاه کارواش به چه نکاتی باید توجه کرد

برای خرید یک دستگاه کارواش بخار مناسب باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • داشتن گارانتی
  • داشتن خدمات پس از فروش
  • در دسترس بودن لوازم یدکی
  • داشتن استاندارد CE اروپا
بیشتر بخوانید:  درد بعد از عمل ابدومینوپلاستی

داشتن گارانتی

گارانتی یک تعهد است که توسط شرکت تولید کننده و فروشندگان محصول به خریداران اده می شود تا در صورت بروز مشکلات و نقص فنی خریدار می تواند با توجه به گارانتی محصول خریداری شده را تعمیر و یا تعویض و پس گرفتن وجه کند و همین امر باعث می شود تا خریدار از جنسی که می خرد مطمئن باشد.معمولا اجناس مدت زمان خاصی گارانتی دارد . فروشنده و شرکت تولید کننده در قبال محصول مسئولیت دارد.

داشتن خدمات پس از فروش

داشتن خدمات پس از فروش یک مسئله مهم و ضروری در خرید یک محصول است.خدمات پس از فروش شامل آموزش استفاده از محصول خریداری شده و نصب و راه اندازی محصول و تامین قطعات در صورت تعویض و یا تعمیر محصول می باشد.

در دسترس بودن لوازم یدکی

زمانی که یک محصول را می خرید توقع دارید تا در صورت خرابی و یا تعویض یک قطعه از محصول لوازم یدکی آن محصول در دسترس باشد پس شرکت های تولید کننده باید بتواند لوازم یدکی محصولات خود را نیز تولید و در دسترس خریداران قرار دهند.

داشتن استاندارد CE اروپا

یکی دیگر از راه ها خریداری یک محصول با کیفیت اطمینان داشتن از دارا بودن استاندار CE محصول می باشد.این استاندار نشان می دهد که جنس خریداری شده توسط شما دارای استانداردهای روز اروپا می باشد.

لطفا برای خرید مخزن آب و مدل های مختلف آن در سایت خزر منبع کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …