موبوگیفت بهترین راهکار برای خرید گیفت کارت اپل

انجام پرداخت‌های اینترنتی در اپلیکیشن های بین‌المللی می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد، اما دسترسی شما به محتوایی خاص به آن بستگی دارد. ازاین‌رو لازم است راه‌های مختلفی را برای رفع این محدودیت‌ها امتحان کنید. خرید گیفت کارت اپل یکی از راهکارهایی است که می‌توانید از آن برای دسترسی به محتوای غیر رایگان در پلتفرم‌های مختلف اپل استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی درباره نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اپل به شما ارائه دهیم.

گیفت کارت اپل چیست؟

خرید گیفت کارت اپل می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان باشد. بدین ترتیب می‌توانید امکان انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای و دسترسی به محتواهای مختلف در پلفترم های مختلف اپل برای آن‌ها به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد بود. به‌طورکلی اپل، دو نوع گیفت کارت ارائه می‌دهد: گیفت کارت آیتونز و گزینه دیگر، گیفت کارت اپ استور می‌باشد. از گیفت کارت آیتونز می‌توانید برای خرید از اپ استور و فروشگاه آیتونز و یا استفاده از آی کلود استفاده کنید و از گیفت کارت اپ استور نیز می‌توانید برای خرید محتواهای جزئی در اپ استور استفاده کنید. اما ویژگی‌های این دو گیفت کارت در یک گیفت کارت به نام گیفت کارت اپل جمع‌آوری شده و می‌تواند در عین سادگی، کاربردهای مختلفی را ارائه دهد.

vrrtbuntyug 300x300 موبوگیفت بهترین راهکار برای خرید گیفت کارت اپل

کاربرد گیفت کارت‌های اپل

با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید از آن برای انجام انواع خریدها استفاده کنید. از بازی‌های جزئی گرفته تا خرید از فروشگاه اپل، همه و همه با استفاده از گیفت کارت اپل امکان‌پذیر می‌باشد. گیفت کارت اپل می‌تواند یک کارت کاربردی برای کاربران اپل باشد، چراکه با استفاده از آن می‌توانند به مجموعه‌ای غنی از آهنگ‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و انواع محتواهای مختلف  دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری کنند. گیفت کارت اپل دارای نوعی اعتبار از پیش ‌پرداخت شده است که بسته به میزان اعتبار می‌تواند برای پرداخت‌های مختلف استفاده شود. پس از اعمال گیفت کارت در حساب اپ استور، اعتبار گیفت کارت در حساب کاربری شما قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل را می‌توانید به عنوان هدیه به دوستان خود هدیه بدهید و آن‌ها می‌توانند با استفاده از آن به هر محتوایی که دوست دارند در پلتفرم‌های اپل دسترسی داشته باشند. همچنین خرید گیفت کارت اپل این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانید آهنگ‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌ها و کتاب‌های مختلفی را دوست دارید یا به آن‌ها نیاز دارید را با تخفیف‌های ویژه بخرید. علاوه بر این گیفت کارت‌های اپل هیچ تاریخ انقضایی ندارند و این بدین معناست که می‌توانید تا هر زمان که می‌خواهید، به میزان اعتباری که برای گیفت کارت خریداری کرده‌اید، بدون محدودیت زمان از آن استفاده کرده و به محتواهای مختلفی دسترسی داشته باشید.

نحوه خرید گیفت کارت اپل

egvrtnukrudt 300x194 موبوگیفت بهترین راهکار برای خرید گیفت کارت اپل

حالا با دانستن مزایای زیاد گیفت کارت اپل و کاربردهای مختلفی که دارد، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که این گیفت کارت‌ها را چگونه و از کجا تهیه کنید. به‌طورکلی دو نوع گیفت کارت فیزیکی و دیجیتالی برای استفاده در پلتفرم‌های مختلف اپل وجود دارد که می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید. خرید آنلاین گیفت کارت اپل می‌تواند مزایای زیادی را به شما ارائه دهد و گزینه مناسب‌تری نسبت به خرید حضوری باشد. با خرید گیفت کارت اپل به‌صورت آنلاین می‌توانید تا حدود زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کرده و خرید خود را با دقت بیشتری انجام دهید. در این روش نمونه‌های مختلفی برای انتخاب متناسب با نیاز شما وجود دارد و تضمین کیفت گیفت کارت‌های دیجیتالی، نسبت به نمونه‌های فیزیکی بالاتر است. با مراجعه به موبوگیفت به‌راحتی می‌توانید نسبت به خرید گیفت کارت اپل اقدام کنید و از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید. برای خرید گیفت کارت‌های اپل از موبوگیفت تنها لازم است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • به فروشگاه موبوگیفت وارد شوید و روی قسمت خرید گیفت کارت کلیک کنید.
  • در این مرحله به صفحه‌ای هدایت خواهید شد، که در آن می‌توانید انواع گیفت کارت‌ها را مشاهده کنید.
  • گزینه گیفت کارت اپل را انتخاب کنید.
  • گیفت کارت اپل را متناسب با نیازهای خود سفارشی کنید.
  • اطلاعات لازم، نظیر ایمیل، شماره تلفن و… را وارد کنید.
  • پس از پرداخت نهایی، خرید شما ثبت شده و گیفت کارت اپل خریداری‌شده، به‌صورت دیجیتالی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و می‌توانید بلافاصله پس از دریافت، از آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنید.
بیشتر بخوانید:  ازدحام، رازبقای پنگوئن ‌ها (+عکس)

فروشگاه موبوگیفت دارای خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود می‌باشد، به‌طوری‌که ضمن خرید هر گیفت کارت، امتیازاتی به شما تعلق خواهد گرفت که می‌توانید از آن در خریدهای بعدی خود در موبوگیفت استفاده کرده و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید. همچنین پشتیبانان موبوگیفت به‌صورت 24 ساعته، آماده ارائه هرگونه مشاوره در خصوص نحوه خرید و استفاده از انواع گیفت کارت‌ها می‌باشند.

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

استفاده از گیفت کارت اپل خریداری ‌شده بسیار آسان است، تنها کافی است کد گیفت کارت را که پس از خرید از طریق ایمیل دریافت کرده‌اید پیدا کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اپ استور را در دستگاه خود باز کنید.
  • در قسمت بالای صفحه بر روی قسمت ورود به سیستم یا عکس آواتار خود ضربه بزنید.
  • بر روی قسمت Redeem gift card or cod کلیک کنید. اگر این گزینه را پیدا نکردید، لازم است که با اپل آی‌دی خود وارد شوید.
  • در آخر لازم است روی گزینه Done کلیک کنید.

با این کار گیفت کارت اپل به اعتبار شما در حساب کاربری اضافه خواهد شد و می‌توانید با استفاده از و با انجام مراحل زیر پرداخت‌های خود را انجام دهید:

  • برای استفاده از گیفت کارت هنگام خرید برنامه از Apple store ابتدا آنچه قصد خرید آن را دارید به سبد خود اضافه کرده و سپس روی گزینه Checkout کلیک کنید.
  • در این مرحله به دنبال گزینه Apple Account Balance باشید.
  • پس از وارد کردن مقدار موردنظر روی گزینه Apply در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید.
  • اکنون می‌توانید خرید خود را ثبت کنید.
بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

با انجام مراحل بالا، اکنون می‌توانید به‌راحتی از اعتبار موجود در گیفت کارت اپل برای پرداخت‌های خود استفاده کرده و از محتوای موردنظر خود لذت ببرید. در صورت وجود هرگونه ابهام می‌توانید با پشتیبانان موبوگیفت در هر ساعتی از شبانه‌روز، تماس بگیرید.

محصولات دیگر موبوگیفت

با ورود به سامانه متنوع و جذاب موبو گیفت شما با انواع گوناگون گیفت کارت مواجهه می‌ شوید که هر یک از آنان برای یک کاربردی ویژه معرفی شده‌ اند . علاوه بر این ، کارت‌ های هدیه ی مورد نظر دارای مبلغ های گوناگون و ریجن‌ های مختلفی هستند که به منظور خرید بهتر است به آن‌ ها توجه لازم را بکنید . انواع گیفت کارت موجود در موبو گیفت عبارت هستند از:

 

  • گیفت کارت آمازون

خرید کردن از معروف ترین و بزرگترین فروشگاه آنلاین و اینترنتی دنیا می تواند یک تجربه ی بسیار شیرین برای شما باشد . شما با خرید گیفت کارت آمازون به همه ی تولیدات فیزیکی و الکترونیکی این شرکت دسترسی پیدا خواهید کرد و در کمتر از چند ثانیه می‌ توانید سفارش های خودتان را به ثبت برسانید .

 

اگر اهل بازی‌ های کامپیوتری می باشید و شما می‌ خواهید جدیدترین بازی‌ ها را روی دستگاه کنسول خود داشته باشید ، بهتر است به فکر خرید کردن گیفت کارت پلی استیشن و نیز گیفت کارت پلی استیشن پلاس از سامانه ی موبو گیفت باشید . با این کار، شما این امکان را دارید که بازی‌های آنلاین و گروهی را نیز انجام دهید .

 

گیمر هایی که از دستگاه ایکس باکس برای بازی کامپیوتری و سرگرمی استفاده می‌ کنند ، باید در جستجوی گیفت کارت‌ های ایکس باکس باشند . با داشتن این گیفت کارت‌های هدیه شما می ‎توانید جدیدترین بازی‌ های شرکت مایکروسافت را نیز دانلود کنید و از تمام امکانات غیر رایگانی که دارند استفاده کنید .

خرید کردن گیفت کارت ایکس باکس با تحویل دادن آنی از وب سایت موبو گیفت خیلی آسان می باشد و اتفاقاً آن ها را با کمترین قیمت به کاربران خود عرضه می‌ کنند .

 

  • گیفت کارت پابجی موبایل

یکی از معروفترین بازی‌ های موبایلی دنیا ، بازی پابجی می باشد که در این چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده است . ولی به منظور فعال کردن برخی از امکانات و آیتم‌ های موجود در این بازی کامپیوتری باید هزینه‌ های آن از راه گیفت کارت پابجی موبایل پرداخت بشود.

بیشتر بخوانید:  محله های قدیمی تهران

 

  • گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی نیز یک فروشگاه بسیار بزرگ از نرم‌ افزارو بازی‌ های  کامپیوتری متنوع است که بعضی از آن‌ ها به صورت رایگان بوده و بعضی دیگر نیز به صورت پولی عرضه شده اند . به همین جهت برای خرید کردن آنی گیفت کارت گوگل پلی و پرداخت مبالغ مربوط به آن بهتر است وارد وب سایت موبوگیفت شده و سفارش های خود را به ثبت برسانید .

 

افراد علاقه‌ مند به موزیک احتمالاً با اسپاتیفای آشنایی نسبتا کاملی دارند . در این پلتفرم چنانچه شما بخواهید یک آلبوم موزیک را خریده یا تهیه کنید می بایست از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید . آهنگ های بسیار متنوع و رابط کاربری جذابی که دارد موجب شده که اسپاتیفای طرفداران قابل توجهی را در بین مردم برای خود بدست بیاورد .

 

جمع بندی

در این مطلب سعی داشتیم به معرفی و نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اپل بپردازیم. امیدواریم مطالب ذکرشده برای شما مفید بوده باشد. در آخر حتماً توجه داشته باشید که گیفت کارت اپل را از مراجع معتبر و مورد اعتماد خریداری کنید تا خریدی رضایت‌بخش را تجربه کرده و کاربردی مطلوب به شما ارائه کند. برای خرید انواع گیفت کارت ازجمله خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کرده و انواع نمونه‌های گیفت کارت را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام درباره نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی از پشتیبانان گیفت کارت، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

سؤالات متداول درباره خرید گیفت کارت اپل:

  • چگونه موجودی گیفت کارت اپل را بررسی کنیم؟

مطمئناً موجودی گیفت کارت اپل به همان مقداری است که هنگام خرید برای آن انتخاب کرده‌اید و پس از اعمال در حساب کاربری نیز می‌توانید با مراجعه به قیمت تنظیمات و کلیک بر روی نام خود و سپس پرداخت و انتقالات و حساب اپل مشاهده کنید. همچنین در اپ استور نیز با ضربه بر تصویر نمایه خود در گوشه سمت راست می‌توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

  • گیفت کارت‌های اپل تا چه زمانی اعتبار دارند؟

گیفت کارت‌های اپل هیچ تاریخ انقضایی ندارند و تا زمانی که اعتبار آن‌ها به اتمام نرسیده امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد.

  • گیفت کارت‌های اپل را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به موبوگیفت به‌عنوان مرجع معتبر و باتجربه درزمینه فروش گیفت کارت مراجعه کرده و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید.

  • قیمت گیفت کارت اپل چقدر است؟

گیفت کارت‌های اپل قیمت‌های مختلفی دارند که می‌توانید بسته به نیاز خود، نمونه مناسب را انتخاب نمایید. برای اطلاع دقیق از گیفت کارت‌های اپل، متناسب با نیاز خود می‌توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …