انواع کتاب‌های کمک درسی

انواع کتاب‌های کمک درسی و انتخاب درست آنها برای کنکور و امتحانات از بزرگترین چالش‌های یک دانش‌آموز است. باید بستر مناسبی برای رشد و بالندگی دانش‌آموز فراهم شود تا بتواند در یادگیری دروس و شرکت در آزمون‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، یکی از امکاناتی که به دانش‌آموزان امکان یادگیری بهتر را می‌دهد. و مؤثرتر تمرین کنید. و آشنایی با سؤالات امتحانی و کمک کنکور جزوات درسی است. در این مقاله قصد داریم فهرستی از انواع کتاب‌های کمک درسی موثر مانند ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه ، شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران، شیمی دهم تک جلدی مبتکران، کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز و روش خرید آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه :

کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه کاملاً مناسب داوطلبان کنکور سراسری می‌باشد. این کتاب شامل تمامی مطالب ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم است و مطالب را به صورت تجمعی مرتب می‌کند. به عنوان مثال تمامی مطالب مربوط به تابع از کتاب‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در قالب فصل تابع و انواع آن در کنار هم قرار گرفته‌اند. کتاب نمایه بسیار خوبی دارد، همچنین در کنار هر فصل قسمت‌هایی از کتاب درسی که مربوط به آن است مشخص شده است.

کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه پیش نیاز‌های لازم برای درک آسان و خواندن آن مطالب ذکر شده است. لحن کتاب ساده و گاه صمیمی است. این مجموعه شامل دو جلد کتاب در جلد اول کتاب درسی تست‌ها و پاسخنامه کلیدی و در جلد دوم پاسخنامه تشریحی تست‌ها می‌باشد. جلد اول و دوم به ترتیب ۶۳۸ و ۴۰۷ صفحه و کتاب در مجموع ۲۹۹۵ تست دارد.

gv5h6v5h انواع کتاب‌های کمک درسی

مشخصات کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه :
در انواع کتاب‌های کمک درسی ،این کتاب از برترین کتاب‌های موجود است، همچنین کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه توسط محمدرضا میرجلیلی، مهدی‌امیریان و منصور سعیدی تالیف شده است، در این کتاب از دو رنگ مشکی و آبی استفاده شده است که چشم را آزار نمی‌دهد. جعبه‌های استفاده شده برای تست‌ها و فرمول‌ها و همچنین جداول کتاب درسی، چیدمان خوب کتاب را نشان می‌دهد. فونت و سایزش خوبه کیفیت کاغذ، چاپ، رسم اشکال و نمودار‌ها خوب است. طرح روی جلد جذاب نیست و مشخص نیست به چه موضوعی اشاره دارد، هرچند موضوع تحلیل ترکیبی و احتمال از روی تاس گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

روش ارئه مطالب در کتاب :
پاسخنامه تشریحی جلد دوم کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه  دارای دو ستون بوده و از رنگ‌های مشکی و آبی روشن در آن استفاده شده است. کتاب ریاضیات تجربی جامع مهروماه با توجه به اینکه جلد دوم دارد بسیار حجیم است. اما با توجه به تعداد تست‌ها، خلاصه‌ها و تست‌های جامع انتهای فصل، این جلد معقول به نظر می‌رسد. بنابراین نباید از حجم بالای آن ترسید زیرا ممکن است در طول سال از قسمت‌هایی از آن مانند خلاصه‌ها استفاده نشود.

قطعاً دانش‌آموزان سال دوازدهم می‌توانند از این کتاب به عنوان اولین منبع آموزش و آزمون پس از تدریس استاد استفاده کنند، اما اگر دانش‌آموزی به دنبال کتاب خودآموزی است که او را بی‌نیاز از معلم کند، این کتاب پاسخگوی او خواهد بود. با توجه به حجم بالای کتاب، خوب است دانش‌آموزان به موازات تدریس استاد و یا برنامه آزمون خود، تست‌ها را مطالعه و حل کنند. برای خرید این کتاب می‌توانید از سایت بانک کتاب طلایی بهره ببرید.

r3cg 4vhgh4 انواع کتاب‌های کمک درسی

کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز:

کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز برای دانش‌آموزان این پایه و کسانی که می‌خواهند در آزمون سراسری نتیجه خوبی کسب کنند بهترین انتخاب است. این کتاب دارای ۵ فصل است که هر فصل شامل ۳ بخش می‌باشد. قسمت اول کتاب درسی است که برای هر درس نکات مهمی را ارائه می‌کند و با مثال‌ها و تست‌های سازماندهی شده آن درس را در ذهن شما ماندگار می‌کند.
همچنین قسمت دوم سؤالات چهارگزینه‌ای است که شما را برای آزمون‌های مختلف آماده می‌کند. اکثر تست‌های حسابان یازدهم تست خیلی سبز از منابع معتبری مانند کنکور مرکز فرهنگی آموزش و تمرین کتاب‌های درسی تهیه شده است. تست‌های مهم و مهمی که باید بیشتر به آن‌ها توجه کنید با رنگی متفاوت مشخص شده‌اند و در پایان هر درس تست‌های چالش برانگیزتری از سری Z در اختیار شما قرار می‌گیرد.شما کتاب حسابان یازدهم تست خیلی سبز را می‌توانید از سایت بانک کتاب طلایی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  معرفی کامل لجر نانو اس پلاس و بررسی ویژگی های آن

کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران

زمانی که در انواع کتاب‌های کمک درسی صحبت از کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران می‌شود باید گفت که در واقع با کتابی علمی روبرو هستیم که هدفش کنکور و درک مقدماتی درس شیمی یازدهم است. صفحه‌آرایی کتاب با درسنامه شیمی ۲ مطابقت دارد و شامل فهرست کاملی از سرفصل‌ها و سرفصل‌های اصلی است.
قالب کلی شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران مانند بقیه کتاب‌های این نویسنده و این انتشارات است یعنی ابتدا تست‌های آموزشی را می‌بینیم سپس کنکور سراسری و پاسخنامه کلیدی و در نهایت پاسخنامه تشریحی. در طول پاسخنامه تشریحی «ایستگاه‌های درس نقطه» (کتاب درسی) گنجانده شده است.

مشخصات کتاب شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران :
محاسن زبان فارسی و جذابیت‌های ساده و صمیمی این کتاب از نکات بسیار مثبت انواع کتاب‌های کمک درسی شیمی تالیف بهمن است. دو نوع اندازه و فونت (صمیمی و رسمی) در متن کتاب قابل مشاهده است. صفحه‌آرایی، کیفیت ترسیم نمودار‌ها و اشکال، تنوع رنگ‌های استفاده شده و کیفیت کاغذ نیز مناسب است. طرح روی جلد کتاب (مانند چاپ قبلی) بسیار زیبا طراحی شده است.
شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران برای هر دانش‌آموزی در هر سطحی مناسب است، زیرا تست‌ها و آموزش گام به گام کتاب‌های درسی امکان یادگیری مفاهیم را برای هر دانش‌آموزی در هر سطحی فراهم می‌کند. اما نکته قابل توجه حجم بالای این کتاب است، بنابراین فقط دانشجویانی که توانایی خواندن این جلد را دارند باید این کتاب را تهیه کنند.

rfwgrfwef انواع کتاب‌های کمک درسی

ساختار این کتاب :
۱۱۴۷ تست در این کتاب ۷۷۶ صفحه‌ای گنجانده شده است. بهترین زمان استفاده از این کتاب در ابتدای سال تحصیلی و همگام با تدریس استاد می‌باشد. دهمین آزمون شیمی مبتکران (یک جلدی) خلاصه کتاب شیمی سری دهم تستی از انتشارات مبکران کتابی با هدف آمادگی برای کنکور سراسری و همچنین تست‌های آزمایشی می‌باشد.
فهرست کامل شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکرانبا توجه به اینکه هر فصل به تعداد زیادی زیرعنوان تقسیم شده است، خواندن آن را آسان می‌کند. ترتیب فصل‌ها و زیر سرفصل‌ها مطابق کتاب درسی می‌باشد. لحن کتاب نیز مانند سایر کتاب‌های شیمی این انتشارات رسمی و صمیمی است. توضیحاتی در مورد نماد‌های استفاده شده در ابتدای کتاب شیمی بازرگانی دهم آورده شده است. پیشنهاد می‌شود برای استفاده بهتر از کتاب و آشنایی کامل با روند آموزشی آن، دانش‌آموزان قبل از مطالعه کتاب را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران

صفحه‌آرایی، کیفیت رسم اشکال و نمودار‌ها و همچنین تنوع رنگ‌های به کار رفته در شیمی دهم تک جلدی مبتکران باعث شده است تا یکی از محبوب ترین نمونه‌ها در انواع کتاب‌های کمک درسی باشد. طراحی جلد جلو و پشت بسیار جذاب و مفهومی است و به بررسی «مشکلات زیست محیطی» می‌پردازد، روی جلد کتاب، گرم شدن کره زمین و بحران کم آبی، گاز‌های گلخانه‌ای و تلاش‌های نیلز بور در شیمی کوانتومی به تصویر کشیده شده است که به آن می‌افزاید.

البته جذابیت شیمی دهم تک جلدی مبتکراندلیل گرانی کتاب را می‌توان به کیفیت کاغذ به کار رفته در آن و همچنین حجم زیاد کتاب مرتبط دانست. در نهایت باید گفت کتاب شیمی پایه دهم (تک جلدی) منبع کامل و جامع درس شیمی پایه دهم می‌باشد. یعنی اگر داوطلب کنکور هستید و قصد سرمایه‌گذاری روی مباحث سال دهم را دارید، تمام تست‌ها را بررسی کنید، البته بررسی ۱۱۰۰ تست فقط از شیمی سال دهم کار نسبتاً آسانی نیست، اما اگر این کتاب را انتخاب کنید،از اول سال می‌تواند کنار شما باید و در کنار آن برنامه‌ای برای مرور تمام تست‌ها داشته باشید. قابل ذکر است که شیمی دهم تک جلدی مبتکران هیچ غلط املایی و علمی ندارد و حجم ۷۲۰ صفحه‌ای آن با توجه به محتوای موجود در آن مناسب است. برای خرید شیمی دهم تک جلدی مبتکران می‌توانید از سایت بانک کتاب طلایی بهره ببرید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …