آشنایی با هتل داریوش کیش در سفر به جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب در جنوب کشور در میان جوانان برای سفر در فصل تابستان است. این جزیره زیبا در سال‌های اخیر با امکانات لوکس و عالی و هتل‌های متنوع توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده‌است. انتخاب و رزرو هتل کیش به صورت آنلاین برای شما انتخاب‌های زیادی خواهد داشت تا بتوانید هتل مناسبی با شرایط خود را انتخاب نمایید. هتل‌های کیش از سطح امکانات عالی و متنوعی برخوردار هستند که اقامت ماندگاری را برای مهمانان فراهم می‌کنند. سایت رادار361 به صورت تخصصی می‌تواند شما را در آشنایی و رزرو هتل کیش با بهترین قیمت یاری کند. رزرو هتل داریوش کیش یکی از بهترین هتل‌های کیش است که می‌توانید آن را از طریق این سایت رزرو کنید.

fmfrjgtciugmvvmvyvu54c89tyc5378ty34ryc4rh4wutg348cry4rcochy4ch 300x195 آشنایی با هتل داریوش کیش در سفر به جزیره کیش

معرفی هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بهترین و زیباترین هتل‌ها در جزیره قشم است. این هتل 5 ستاره از معماری تخت جمشید و ایران باستان در ساختمان و نمای هتل استفاده کرده‌است. هتل داریوش کیش این معماری باستان را در فضای اتاق‌ها و دکوراسیون خود نیز اجرا کرده‌است. این هتل لوکس 3 طبقه و 190 واحد اقامتی با چشم‌اندازی از دریای خلیج فارس و ساحل برای مهمانان دارد. رستوران‌ها و امکانات تفریحی و رفاهی هتل با رعایت بالاترین استانداردهای دنیا هر آن‌چه مهمانان از یک هتل لوکس انتظار دارند برآورده کرده‌است. واحدهای اقامتی هتل که به انواع اتاق دو نفره لوکس، استاندارد، آتوسا، رویال و کابانا تقسیم می‌شوند از چشم‌اندازهای مختلفی از دریا و باغ برخوردارند.

بیشتر بخوانید:  انواع کتاب‌های کمک درسی

fvkmrghvnuihoriivcjnionruyg489ytc857t94yt8439u943cy4h8yh 300x208 آشنایی با هتل داریوش کیش در سفر به جزیره کیش

خدمات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در ابتدا برای رفاه مهمانان خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه تا هتل را ارائه می‌دهد. در زمان اقامت در هتل برای اتاق‌ها خدمات روم سرویس 24 ساعته و خانه‌داری مهیا می‌شود. دستگاه واکس کفش و لاندری برای رفاه مهمانان درهتل انجام می‌شود. خدمات فکس و فتوکپی علاوه بر ارائه اینترنت در لابی و اتاق‌ها برای مدیران و دانشجویان در زمان اقامت انجام می‌گردد. مسافران می‌توانند با خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی برای گردش و سفر خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. خدمات باربری، معلولین و پزشکی نیز با بهترین شرایط در این هتل وجود دارند.

از دیگر خدمات هتل  خدمات رستوران و کافی‌شاپ هتل است. رستوران اسپادانا در طبقه همکف با ظرفیت 280 نفر با دکوراسیون ایران باستان و فضایی دل‌نشین انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی را به مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران آپادانا نیز در هتل با طراحی ستون‌های باستانی بهترین غذاها را برای مهمانان سرو می‌کند.

rlgkvmbhng45jnhoihnnb5vcub5yb4bbhbiry42uryirh 300x222 آشنایی با هتل داریوش کیش در سفر به جزیره کیش

امکانات هتل داریوش کیش

فضای داخلی هتل از انواع سالن‌های ورزشی و امکانات لوکس برای مهمانان طراحی شده‌است. امکانات ورزشی موجود در هتل مانند زمین تنیس، غواصی، پینت بال، استخر روباز، سالن بیلیارد، مسیر دوچرخه‌سواری با بهترین کیفیت برای مهمانان وجود دارند. علاوه بر استخر، جکوزی و سالن‌های ماساژ و اسپا با رعایت تمام نکات بهداشتی و استانداردها در هتل قرار دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سیستم‌های تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت، فروشگاه، اتاق چمدان و صندوق امانات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

gkvmiot9438utcym958ytc4387cyt3489try4w90ruj 300x200 آشنایی با هتل داریوش کیش در سفر به جزیره کیش

موقعیت مکانی هتل دارویش کیش و فاصله تا مراکز مهم

هتل داریوش کیش فاصله بسیار مناسبی تا مراکز خریدی مانند پردیس 1 و 2 و مریم دارد و در فاصله کمتر از 1 کیلومتری هتل قرار دارند. دیگر مراکز خرید مانند مرواید و مرجان، ونوس، زیتون و پدیده کمی فاصله بیشتری از هتل دارند و نیازمند تاکسی سرویس خواهید شد. باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها و بولینگ مریم از مراکز تفریحی جزیره کیش در فاصله 5 کیلومتری از هتل قرار دارند. کشتی یونانی که یکی از مکان‌های زیبا در جزیره برای مسافران است در فاصله 14 کیلومتری از هتل است. تماشای غروب خورشید و عکاسی در کنار کشتی یونانی در میان مسافران طرفداران زیادی دارد. شهر زیر زمینی کاریز در فاصله 9 کیلومتری و 15 دقیقه‌ای از هتل قرار دارد.

در رزرو هتل در کیش برای هتل داریوش کیش در روزهای شلوغ اگر با تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی روبرو شدید، هتل فلامینگو کیش را نیز می‌توانید انتخاب کنید. هتل فلامینگو کیش با 4 ستاره فعالیت خود را از سال1376 آغاز کرده‌است. این 5 طبقه با 200 واحد اقامتی با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز، سیستم اعلام حریق، دراور، پاور سوئیچ، اینترنت برای اتاق‌ها برای اقامت در جزیره ساخته شده‌است. از دیگر خدمات و امکانات هتل فلامینگو کیش رستوران آن با ظرفیت 180 نفر، سالن اجتماعات با ظرفیت 160 نفر و سالن کنفرانس با ظرفیت 24 نفر و بیزینس روم با ظرفیت 8 نفر هستند.

بیشتر بخوانید:  پشتیبانی و نگهداری شبکه چگونه امکان پذیر است ؟

fgvppekmgopi5ejvt950uit93tu943tvn43uutv943utc34it 300x200 آشنایی با هتل داریوش کیش در سفر به جزیره کیش

مزایای رزرو هتل کیش با رادار361

تنوع هتل‌های کیش گاهی انتخاب و رزرو هتلی مناسب را برای برخی از مسافران کار دشواری می‌کند. بهترین راه حل این مشکل رزرو هتل کیش در پیش از سفر و مقایسه گزینه‌های مختلف است. سایت گردشگری رادار361 به صورت تخصصی در زمینه رزرو هتل و معرفی هتل‌ها در کشور فعالیت می‌کند. این سایت پس از دریافت مقصد و زمان سفر شما هتل‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌دهد. شما با استفاده از فیلترهای طراحی شده در خصوص شرایط اتاق و سطح هتل و هزینه‌ها تصمیم بگیرید. میزان دقیق فاصله مراکز دیدنی مهم جزیره کیش تا هتل مورد نظر شما در سایت رادار 361 قرار داده شده‌است.

این سایت علاوه بر ارائه اطلاعات مشخصات هتل‌ها به متن، تصاویری از فضای داخلی هتل‌، سالن‌ها، رستوران و اتاق‌ها به کاربران نشان می‌دهد. در رزرو آنلاین هتل کیش شما به راحتی با تلفن همراه و کامپیوتر خود می‌توانید در کم‌ترین زمان گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری بهترین و ارزان‌تری گزینه که توسط سایت به شما معرفی می‌شود را انتخاب نمایید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …