معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

%name معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

استفاده از پودر فیکس برای افرادی که پوست چربی دارن، باعث میشه موندگاری میکاپشون بالا بره و کرم پودر یا هر مواد کرمی دیگه روی پوستشون محو نشه و اینکه پوستشون چرب نشه و برق نیوفته . پس میشه گفت پودر برای اینجور افراد ضروریه، برای همین هاین که چه محصولی خریداری کنید خیلی مهم. اینجا چند تا از بهترین پودرفیکس هارو به شما معرفی میکنم، تا با ویژگی اون ها آشنا بشین.


پودر فیکس مک :

%name معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

محصول اول پودر فیکس مک هست. این محصول درخشندگی که به خاطر چربی بیش از حد پوست به وجود میاد رو از بین میبره و منافذ رو محو میکنه. حتی میتونید اون رو بدون میکاپ و روی مرطوب کننده و ضدآفتابتون استفاده کنید. پودرفیکس مک، میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و پوستتون رو تا آخرین لحظه مات ویکدست نگه میداره.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

پودر فیکس میکاپ فوراور :

%name معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

این پودر فیکس یکی از بهترین هایی هست که پوست های چرب(حتی بقیه پوست ها) میتونن استفاده کنند. پودر فیکس میکاپ فوراور، علاوه بر فیکس کردن میکاپ و بالا بردن مونگاری اون معایب پوستی مثل، منافذ و خطوط رو خیلی خوب محو میکنه و اجازه نمیده مواد کرمی توی اون ها نفوذ کنن. این محصول پخش کننده نور هست، به این معنی که، توی هر نوری که قرار بگیرید پوست شما و شفاف و یکدست نشون میده. فرمول بکار رفته در اون مبتنی بر سیلیکا و سیلیکون هست که باعث ایجاد ظاهری مات همراه با خاصیت پخش کنندگی نور در اون میشه.

بیشتر بخوانید:  با هتل جهانگردی دیزین کرج آشنا شوید

اربن دی کی :

%name معرفی بهترین پودر فیکس برای پوست چرب:

و آخرین معرفی، پودرفیکس گیاهی و به شدت سبک که به پوست اجازه تنفس میده و منافذ رو مسدود نمیکنه. پودر فیکس اربن دی کی میکاپ و پوست رو کاملا مات و یکدست میکنه و از برق افتادن پوست به خاطر چربی بیش از حدی که ترشح میکنه ، جلوگیری میکنه. این محصول پوست رو خشک و کیکی نمیکنه و در عوض باعث میشه پوست شاداب و با طراوت به نظر برسه.


این 3 محصول جزو بهترین پودرفیکس ها برای پوست چرب هستن، قطعا میدونید که محصولات بیشتری توی این لیست قرار میگیرند، پس برای این با انواع محصولاتِ پوستی و میکاپ آشنا بشین و طرز استفاده از اون رو یاد بگیرید کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدید

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …