برای ساخت انگشت پای مصنوعی به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟

trhvbyhbjbtj6 برای ساخت انگشت پای مصنوعی به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟

ساخت پروتز انگشت پای مصنوعی، با هدف خاصی صورت می گیرد. کسی که انگشت پای خود را از دست داده است، برای آنکه بتواند به شکل درست تری قدم بردارد، می بایست برای ساخت پروتز مخصوص انگشت پا اقدام کند. ما در ادامه این مقاله در مورد قیمت این پروتز، و جایی که می توانید برای ساخت آن مراجعه کنید، صحبت خواهیم کرد.

قیمت پروتز انگشت پا مصنوعی چقدر است؟ آیا می دانید چه عواملی روی قیمت ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی تاثیر می گذارند؟

فردی که می خواهد برای ساخت پروتز انگشت پا اقدام کند، قبل از هر چیزی، به قیمت پروتز انگشت پا مصنوعی توجه می کند. برخی پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت این نوع پروتز به شرح زیر است:

1- میزان قطع عضو

یکی از مسائل تاثیرگذار بر قیمت پروتز انگشت پا، میزان قطع عضو است. کسی که چندین انگشت پای خود را از دست داده است، به دلیل وسیع بودن میزان قطع عضو، موظف است هزینه بیشتری بپردازد، در مقایسه با کسی که یک انگشت پایش قطع شده است.

2- کلینیک های سازنده پروتز

شاید برای برخی باورپذیر نباشد، اما کلینیک های ارتوپدی فنی نیز عامل دیگری هستند که روی قیمت ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی تاثیر می گذارند. پروتزها، ابزارهای پزشکی و درمانی هستند که باید به صورت اختصاصی ساخته شوند و برخی کلینیک ها، با توجه به مصالحی که برای خود در نظر گرفته اند، قیمت های متفاوتی را برای ساخت انگشت مصنوعی دریافت می کنند. به گزارش، چطور، ایلنا و فارس، کلینیک ارتوپدی فنی پایار، از جمله مجموعه های برتر در حوزه ساخت پروتز به شمار می رود. این کلینیک، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا پروتزی کاربردی را با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهد.

بیشتر بخوانید:  کنسول بازی استوک

3- کیفیت ماده به کار برده شده در ساخت پروتز

دیگر موضوع تاثیرگذار بر قیمت ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی، کیفیت ماده به کار برده شده در ساخت پروتز است. در ساخت پروتزهای انگشت پا، از سیلیکون استفاده می کنند. برخی سیلیکون ها کیفیت بالاتری داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شوند و رنگ نمی گیرند. پروتزهای ساخته شده با این متریال، با قیمت بالاتری ساخته می شوند.

53gtv4y65 برای ساخت انگشت پای مصنوعی به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟

قیمت پروتز انگشت سیلیکونی با بیمه چقدر است؟

حقیقتی که در مورد ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی وجود دارد، این است که واقعا نمی توان یک قیمت مشخص برای این نوع پروتزها بیان کرد. همان طوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم، عوامل متفاوتی وجود دارند که باعث تغییر قیمت این اندام مصنوعی می شوند و به همین دلیل، در مراجعه به کلینیک های ارتوپدی فنی فعال در کشور، متقاضیان ساخت و دریافت قیمت پروتز انگشت سیلیکونی، با قیمت های متفاوتی رو به رو می شوند.

یکی از مشکلاتی که در مورد ساخت اندام های مصنوعی مطرح می کنند، قرار نگرفتن هزینه ساخت این اندام های مصنوعی، در لیست هزینه هایی است که بیمه های دولتی موظف هستند آنها را پرداخت کنند. درست است که بیمه های دولتی در کشور، بسیاری از هزینه های درمان افراد تحت پوشش خود را می پردازند، اما متاسفانه، کسانی که انگشت پای شان قطع شده است، می بایست هزینه ساخت این پروتزها را، یا خود پرداخت کنند و یا از خدمات بیمه های خصوصی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  داستان کودکانه فوتبال ماهی

برای دریافت قیمت پروتز انگشت قطع شده (قیمت ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی) به کجا مراجعه کنیم؟

خیلی ها، وقتی می خواهند قیمت پروتز انگشت قطع شده را متوجه شوند، نمی دانند باید به کجا مراجعه کنند. این افراد، اطلاع ندارند کدام یک از مجموعه های مرتبط با شاخه های پزشکی در کشور، در حوزه ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی فعالیت می کند.

برای ساخت پروتز انگشت پای مصنوعی باید کلینیک های ارتوپدی فنی کشور مراجعه کرد. این کلینیک ها باید واجد و دارنده ویژگی های زیر باشند، تا یک گزینه بسیار مناسب برای ساخت انگشت مصنوعی پا به شمار روند:

  • یک کلینیک حرفه ای ساخت پروتزهای مصنوعی انگشتان پا، باید از وجود دستگاه های پیشرفته برخوردار باشد. این دستگاه های پیشرفته، امکان ساخت دقیق ترین پروتز را فراهم می کنند.
  • حضور کارشناسان با تجربه و ماهر، از دیگر ویژگی های کلینیکی است که می تواند یک انگشت پای مصنوعی بسیار ظریف و شبیه به انگشت طبیعی بدن انسان بسازد. این کارشناسان، با توجه به متدهای روز دنیا برای ساخت پروتزها اقدام می کنند.
  • قیمت مناسب پروتز از دیگر مشخصه های یک کلینیک حرفه ای ساخت پروتز است. این کلینیک ها، که نام یکی از آنها را در ادامه ذکر خواهیم کرد، نه تنها پروتز انگشت مصنوعی پا را، بلکه سایر اندام های مصنوعی را با قیمتی مناسب ساخته و در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • 54tg46y6u56u برای ساخت انگشت پای مصنوعی به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) در این هتل با خرس‌های قطبی زندگی کنید!

قیمت پروتز انگشت شست پا بیشتر است یا قیمت ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی؟چرا؟

قیمت پروتز انگشت شست پا از قیمت پروتز سایر انگشتان پا بیشتر بوده، و این تفاوت قیمت نیز به دلیل بزرگ تر بودن انگشت شست پا اتفاق است؛ زیرا همان طوری که در بالاتر نیز به آن اشاره کردیم، هر چه میزان و حجم قطعی عضو بیشتر باشد، قیمت ساخت پروتز نیز افزایش پیدا می کند. در اینجا نیز به دلیل آنکه شست پا از سایر انگشتان پا بزرگ تر است، پروتزی که برای آن ساخته می شود، به متریال بیشتری نیاز داشته و قیمت آن افزایش پیدا می کند.

توصیه می کنیم، از آنجایی که انگشتان پا برای راحت تر راه رفتن افراد خلق شده اند، اگر در اثر یک حادثه و یا به صورت مادرزادی، انگشت پای خود را از دست داده اید، حتما برای ساخت این نوع پروتز به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر و مطرح در کشور مراجعه کنید. در این مراکز، پروتزهای بسیار طبیعی و دقیقی ساخته شده و در اختیار کاربران و متقاضیان ساخت این پروتز قرار داده می شود.

کلام آخر

این مقاله که در آن در مورد ساخت پروتز انگشت پا مصنوعی، صحبت کردیم، به همت و تلاش کارشناسان کلینیک ارتوپدی فنی پایار تهیه شده است. این کلینیک در حوزه ساخت انواع پروتزها، مانند پروتز لگن، پروتز زیر زانو، پروتز مچ دست، پروتز انگشت دست، پروتز بالای زانو، پروتز بالای آرنج، پروتز مچ پا، پروتز پنجه پا، پروتز چشم، ساخت کفی طبی و ساخت کفش طبی فعالیت می کند.

 

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …