سرویس های اشپزخانه چند تکه اند ؟ (معرفی کامل سرویس اشپزخانه)

4t4rbh5y65u56 سرویس های اشپزخانه چند تکه اند ؟ (معرفی کامل سرویس اشپزخانه)

ست اشپزخانه پارچه ای یکی از مهم ترین المان های خرید لوازم اشپزخانه به حساب می اید چرا که طبق جمله ی معروف :  “اشپزخانه ” قلب تپنده ی هر خانه  ای است باید مکانی پر از وسایل کاربردی و ارامش باشد . بیشترین زمان هر خانومی در طول روز در اشپزخانه میگذرد پس سرویس های اشپزخانه اینجا هستند تا به کمک شما بیایند و محیط را کاربردی و زیبا کنند. اما سرویس های اشپزخانه شامل چند تکه اند و چند نوع دارند ؟ در این مقاله به این دو سوال و کاربرد های سرویس اشپزخانه میپردازیم با ما همراه باشید.

 

به طور کلی سرویس اشپزخانه چیست ؟

 

سرویس های اشپزخانه معمولا از جنس پارچه هستند و وظیفه ی ان ها زیبا سازی و کمک به شما در انجام بهتر کارها هستند .

سرویس آشپزخانه شامل یکسری وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه می‌شوند که به دلیل شکل ظاهری و جمع‌و‌جور بودن آنها یکی از اولین انتخاب‌های عروس خانم‌ها و خانوم های خانه دار برای خرید لوازم اشپزخانه هستند .

این ست‌ها زیبا، باکیفیت، مدرن، کاربردی، بادوام و… هستند و معمولا خانم‌های مشکل پسند هم به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبایی داشته باشند.

با خرید این سرویس وسایل مورد نیازتان برای یک آشپزی فوق‌العاده همیشه در دسترستان خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه‌ی شما متمرکز می‌شوند. دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن دستگیره یا دم کنی و حتی دستگیره ، همه‌ی کشوها را بگردید، پس عملا در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود و غذای شما خیلی سریع‌تر آماده خواهد شد.

پس می‌توان گفت وظیفه‌ی اصلی این ست‌های آشپزخانه نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه‌ی وسایل است.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

 

با اجزاء تشکیل دهنده سرویس اشپزخانه بیشتر اشنا شوید

 

یکی از مهم‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه که کاربرد بسیاری دارد، سرویس پارچه ای آشپزخانه است که در مدل‌های متنوع در بازار عرضه می‌شود. این سرویس‌ها شامل اجزای بسیاری هستند از جمله: دم‌کنی، دستگیره، پیشبند و سایر وسایلی که در ادامه برایتان ذکر خواهیم کرد. قیمت سرویس های آشپزخانه ای بر اساس، جنس، کیفیت، چند تکه بودن و برند آن تعیین می‌شود. تازه عروس‌ها همیشه هنگام خرید جهیزیه نگران این هستند که در بین سرویس‌های آشپزخانه چیزی را از قلم ننداخته باشند و اغلب این سوال را می‌پرسند که سرویس پارچه ای آشپزخانه شامل چیست؟

اگر قصد دارید یک سرویس پارچه ای آشپزخانه کامل و لوکس برای آشپزخانه انتخاب کنید، از لیستی که در زیر نام برده شده است کمک بگیرید تا یک آشپزخانه زیباتر و کاربردی‌تر تزئین کنید.

 

  • زیر قابلمه‌ای
  • پیش بند
  • دستگیره
  • سرویس دم‌کنی
  • حوله آشپزخانه
  • دستکش فر
  • دستگیره یخچال
  • کاور دستگیره گاز
  • کاور دستگیره یخچال
  • دستگیره دسته قابلمه
  • کاور گاز

 

مواردی که در بالا به ان اشاره شد لیستی کامل از سرویس های اشپزخانه بود و شما میتوانید با توجه به نیازهایتان ایتم هارا حذف و یا اضافه کنید .

45yb5u5767 سرویس های اشپزخانه چند تکه اند ؟ (معرفی کامل سرویس اشپزخانه)

اما موارد ضروری و مهم سرویس های اشپزخانه کدامند ؟

 

در ادامه پاسخ به سوال سرویس های آشپزخانه از چند جزء تشکیل شده اند باید گفت: لیستی که در بالا ذکر شد، لیست کاملی از سرویس پارچه‌ای آشپزخانه بود که موارد کاملا ضروری و غیرضروری را شامل می‌شد.

از اجزایی که در سرویس آشپزخانه بسیار ضروری و پر‌اهمیت هستند می‌توان به دستگیره ها ، دم‌کنی، دستمال نم‌گیر، زیرقابلمه ‌ای نسوز و پیش‌بند اشاره کرد. باقی مواردی که بالاتر نام برده شد بیشتر جنبه تزیینی دارند اما این پنج مورد از ضروریات یک سرویس پارچه‌ای برای آشپزخانه هستند. البته افرادی که هنگام آشپزی، با فر بیشتر سروکار دارند، خرید دستکش فر در سرویس پارچه‌ای آشپزخانه نیز اهمیت بسیاری برایشان دارد.

بیشتر بخوانید:  آراد برندینگ شرکت باسابقه در تجارت و صادرات + آرادبرندینگ

 

چرا خرید سرویس اشپزخانه بسیار مهم است ؟

 

همانطور که در بالا تر اشاره کردیم یکی از ایتم های مهم در آشپزخانه که هم کاربردی است و هم بر ظاهر دکوراسیون آشپزخانه  تاثیر می گذارد و عملکردی مثل محصولات دکوراتیو تزیینی دارد ، پارچه است. اهمیت سرویس پارچه ای آشپزخانه هم در شست‌وشو و هم در پخت ‌و ‌پز کاملا مشخص است. بسیاری از اشیا و کالاهایی که در دکور و قفسه‌های آشپزخانه چیده می‌شوند، جنس سفت و سختی دارند. به‌همین دلیل یک آشپزخانه با وسایل پارچه‌ای که طرح و رنگ یکسانی دارند، منظم‌تر و شیک‌تر به‌نظر می‌رسد و کار کردن درآشپزخانه را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

سرویس پارچه‌ای آشپزخانه در طرح و رنگ‌های زیبایی تولید می‌شود که موجب ایجاد تعادل، شور و نشاط و حس دوست‌داشتنی برای محیط اطراف خواهد شد. با بهترین سرویس آشپزخانه پارچه ای می‌توان به‌راحتی و با هزینه اندک حال و هوای جدید برای آشپزخانه ایجاد کرد و تغییرات چشمگیری در آن ایجاد کرد.

 

در هنگام خرید سرویس اشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

در خرید سرویس های آشپزخانه پارچه ای باید در جنس سرویس پارچه‌ای دقت کافی داشته باشید. به‌ دلیل استفاده روزانه از سرویس پارچه ‌ای آشپزخانه، جنس آن نیز باید کیفیت مطلوبی داشته باشد تا بر اثر شست‌‌وشوی مداوم از بین نرود. علاوه‌ بر این، سرویس‌های پارچه‌ای آشپزخانه مدام در معرض رطوبت و حرارت قرار دارند؛ از این رو بهتر است هنگام خرید، جنسی را انتخاب کنید که از پارچه‌های نخی بوده و مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد. از بهترین جنس‌های سرویس آشپزخانه پارچه‌ای می‌توان به پارچه نخ، کتان و پنبه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

یکی دیگر از ویژگی‌های سرویس پارچه‌ای آشپزخانه لوکس و شیک، کیفیت بالای دوخت آن است. دوخت باکیفیت و تمیز، یکی از موارد مهم در خرید بهترین سرویس آشپزخانه پارچه ای محسوب می‌شود که نشان‌دهنده طول عمر و ماندگاری بالای آن خواهد بود.

5yhb jtuj yunj سرویس های اشپزخانه چند تکه اند ؟ (معرفی کامل سرویس اشپزخانه)

سرویس اشپزخانه با چه طرح و رنگی انتخاب کنم ؟

 

برای خرید سرویس های آشپزخانه ، به جز کیفیت؛ توجه به طرح و رنگ پارچه مهم است. بهتر است به تم رنگی وسایل دیگر آشپزخانه دقت کنید تا بین وسایل هماهنگی وجود داشته باشد. اغلب از دو پارچه با رنگ های تقریبا متضاد استفاده می شود.

مثلا شما می توانید دو رنگ؛ طوسی و صورتی، سفید و صورتی، مشکی و زرد، سبز و سفید، قرمز و سفید و… تهیه کنید. همچنین برای طرح دو نوع پارچه هم می توانید از ترکیب پارچه های ساده و گلدار، راه راه و گلدار، پارچه خالدار و گلدار، ساده و خالدار و… استفاده کنید.

 

جمع بندی

 

با دانستن تمام نکات و در نظر گرفتن تعداد اقلام مورد نیاز در سرویس های اشپزخانه می توانید از فروشگاه های معتبر اقدام کرده و ست خود را در رنگ و طرح دلخواه سفارش دهید.اگر شخص پر مشغله ای هستید و نمی تواند خودتان ست آشپزخانه را تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم با خرید از دیاموندهوم  در وقت خود صرفه جویی کنید و خریدی باکیفیت را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …