دکتر واژینوپلاستی و هزینه جراحی لابیاپلاستی

دکتر خوب برای واژینوپلاستی در تهران

و یافتن آن برای کسانی که قصد انجام عمل جراحی زیباسازی واژن را دارند، دغدغه بسیار مهمی است. از آن جایی که تهران، یکی از شهرهای بزرگ ایران است . اما نکته ای که باید قبل از انجام این جراحی به آن توجه کرد، انتخاب بهترین دکتر واژینوپلاستی می باشد. قطعا در کلان شهری مانند تهران انتخاب یک جراح واژینوپلاستی میتواند سخت باشد ،انتخاب بهترین دکتر واژینوپلاستی در تهران به نتیجه ای مطلوب از عمل جراحی می رساند پس با انتخابی هوشمندانه می توانید سلامتی و زیبایی ظاهری تان را تضمین کنید. هزینه عمل زیبایی واژن و واژینوپلاستی سوال اکثر بیماران است و دکتر کاترین پزشکی است

بیشتر بخوانید:  کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

wpkcm9vn83nyt8953nhvi5n 300x259 دکتر واژینوپلاستی و هزینه جراحی لابیاپلاستی

هزینه جراحی لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است ؟

این هزینه ها مختلف است . ممکن است لابیاپلاستی تنها باشد . ممکن است همراه با جراحی زیبایی واژن ( واژینوپلاستی ) باشد . ممکن است با عمل تنگی واژن باشد .

همانطور که قبلا گفته شد هزینه لابیاپلاستی بین 3000000 میلیون تومان الی 4000000 میلیون تومان است . اما بسته به شرایطی این قیمت ها عوض میشود . یکی از این شرایط درخواستهای خود شخص هست که بیان می کنند .

هزینه لیپوماتیک شکم پهلو بر اساس چه پارامترهایی تعیین میشود ؟ این هزینه بر اساس قانون و قواعد خاصی است که در ادامه به ان می پردازیم. لیپوماتیک شکم و پهلو از دو قسمت تشکیل شده است که میتوان به هر ناحیه 6000000 میلیون تومانی اشاره کرد . که در مجموع 12000000 میلیون تومان میباشد . که این ممکن است هزینه بیمارستان هم بهش اضافه شود که مبلغ 7000000 میلیون تومان هم هزینه بیمارستان است . که در مجموع 19000000 میلیون تومان میشود .

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

fr94u5t95uyiogviok 300x259 دکتر واژینوپلاستی و هزینه جراحی لابیاپلاستی

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …