اجاره دیزل ژنراتور سایلنت

برای اجاره دیزل ژنراتور سایلنت بهتر است قبل از هر چیزی با ویژگی ها و قابلیت آن آشنا باشید. اگر با اطلاعات قبلی برای اجاره دیزل ژنراتور سایلنت مناسب محیط کار و خانه خود بروید انتخاب دقیق تری خواهید داشت.

دستگاه دیزل ژنراتور سایلنت برای مواقع ضروری و بحرانی که به برق احتیاج است و یا برای اماکنی که به برق دسترسی ندارند و دسترسی به برق برای آن ها مقدور نمی باشد، برای تولید برق استفاده می شود.

 3tkg45moyug49ymuj4g5oyj 300x261 اجاره دیزل ژنراتور سایلنت

چگونگی تولید برق در دیزل ژنراتور سایلنت

به اصطلاح عامیانه موتور برق یا همان مولد برق با بهره وری از گازوئیل و هر نوع سوخت دیگری، طبق دستورات و تعریفات مشخص، باعث تبدیل شدن انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی می شود. امروزه که صنایع پیشرفت زیادی کرده اند، صنایع نیازمند وسیله برای تولید و تامین و همچنین پایداری برق هستند، که باعث  افزایش تولید مولدهای پشتیبان شده است ولی یکی از معایب بزرگ این مولد ها آلودگی صوتی بالای آن ها است. در اماکنی مانند بیمارستان ها و ادارات که به تمرکز و سکوت نیاز دارد‌، این مسئله مشکل ساز و آزار دهنده است.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

اینجا است که لزوم  حضور دیزل ژنراتور سایلنت مهم و پر رنگ می شود.

کمیته فنی بهداشت محیط کار اعلام کرده است که وجود صدای بیش از حد مجاز و هنجار شکن در محیط کار باعث ایجاد اختلال در تمرکز و قدرت تصمیم گیری افراد می شود. همچنین امکان تکرار اشتباهات را تا ۴ برابر افزایش می دهد. لازم به ذکر است که صدای بلند و هنجار شکن می تواند در دراز مدت بر اعصاب کارمندان و مراجعه کنندگان تاثیر بگذارد که گاها غیر قابل جبران است. وجود یک دستگاه بی صدا در بیمارستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

درست است که در مدل های جدیدتر، صدای ژنراتور ها تا حدی کاهش پیدا کرده است اما بیشتر از پیش نیاز به ساخت کانوپی بی صدا برای این دستگاه ها و کاهش بیش از جد صدا، احساس می شود.

راه حل مشکل صدای بلند در دیزل ژنراتور ها

هنگامی که برای اجازه دیزل ژنراتور سایلنت به توان گستر مراجعه می کنید شاید به شما پیشنهاداتی  برای کاهش صدای این دستگاه مکانیکی مانند کاور دیزل ژنراتور، اتاقک سایلنت، اتاقک ضد صدا و… به شما بدهند. همه اسامی گفته شده اصلاح عامیانه کانوپی سایلنت است. کانوپی یک اتاق کوچک است که با استفاده از مواد عایق در برابر صدا ساخته شده است.  علاوه بر کاهش صدا همچنین از ورود گرد و غبار و آلودگی به دستگاه جلوگیری می کند. هنگام اجاره به یاد داشته باشید کانوپی را نیز سفارش دهید. که خیالتان بابت هزینه های اضافی  برای تعمیرات خرابی ناشی از ورود گردوغبار، آب، باران و …. را پرداخت نکنید‌.

بیشتر بخوانید:  نقش ایمنی تاسیسات برق در زلزله ترکیه

ژنراتورها با پشت سرگذاشتن عملیات بی صدا کردن نام دیزل ژنراتور سایلنت را به خود می گیرند. توجه داشته باشید که هنگام عملیات بی صدا کردن صدا به فقط کاهش پیدا میکند و کاملا قطع نمی شود.

 wcj3ntioun35tuih 300x261 اجاره دیزل ژنراتور سایلنت

نقش کانوپی در دیزل ژنراتور سایلنت

محافظت کردن از مولد در برابر تابش نور آفتاب و نفوذ آب برف و باران و جلوگیری از کاهش دمای دیزل ژنراتور مخصوصا در مناطق گرمسیر از وظایف کانوپی است. علاوه بر وظایفی که گفته شد از مهمترین وظایف کانوپی استاندارد، کاهش آلودگی صوتی در هنگام کار کردن دستگاه است. می توان اینطور گفت که مهمترین و اصلی ترین عامل تولید کانوپی استاندارد، کاهش صدای مولد است. بر حسب کارایی و قدرت و ابعاد، کانوپی ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.

بیشتر بخوانید:  معرفی بروکر الیمپ ترید

در مجموعه توان گستر شما شاهد طراحی و ساخت انواع و ابعاد مختلف کانوپی خواهید بود. با توجه به نوع ژنراتور و بسته به نیاز مشتری،توان گستر بهترین و با کیفیت ترین مولد را معرفی می کند. برای اجاره دیزل ژنراتور سایلنت به توان گستر مراجعه کنید.

کانوپی در ابعاد و اندازه های کوچک و بزرگ وجود دارند. برخی از کانوپی ها به عنوان کانوپی های سایلنت کانتینری شناخته می شوند که شباهت بسیاری به کانتینرهای باربری دارد. از نظر نوع ساخت و عایق هایی که در ساخت آن ها موثر است، نسبت به کانوپی های کوچکتر متفاوت است. در نهایت نامی که برای انواع مختلف اینگونه مولدها به کار برده می شود همان دیزل ژنراتور سایلنت یا کانوپی سایلنت است.

 tfvn89h3utihn3it3 225x300 اجاره دیزل ژنراتور سایلنت

توان‌گستر با در اختیار گذاشتن انواع کانوپی ها و شرح  وظایف آن ها و همچنین قطعات به کار برده شده در آن ها انتخاب درست تر را برای شما آسان تر میکند.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …