آموزش خصوصی سئو برای کسب و کارها

fgb tbtr آموزش خصوصی سئو برای کسب و کارها

آیا میخواهید که شما هم  سئو را یاد بگیرید تا کسب و کار خود را در صدر نتایج گوگل ببینید؟ قبل از اینکه به معرفی بهتری آموزش سئو خصوصی بپردازیم لازم است تا در مورد سئو اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست وجو؛ به عبارت ساده تر سئو فرایندی است که به یک سایت یا صفحه کمک می کند تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد.

روش دیگیری هم وجود دارد که میتوان سایت یا صفحه از ان را به رتبه های برتر گوگل برساند که به آن گوگل ادورز می گویند. اما این روش نیاز به پرداخت هزینه دارد و به صورت موقتی است. در مقابل سئو بدون پرداخت هزینه است و شما میتوانید به راحتی سایت خود را بدون هزینه اضافی برای مدت زیادی در صدر نتایج ببینید و از آن کسب درامد کنید.

بیش از 75 درصد جستوجو مردم در گوگل شروع می شود. یعنی اکثر مردم برای دریافت جواب های خود به گوگل مراجعه می کنند. فرض کنید که شما تهیه پخت سالاد ماکارونی را در سایت خود منتشر کرده اید و دوست دارید زمانی که مردم این عبارت را جستوجو می کنند مقاله شما و دستور پخت شما را مطالعه کنند. برای اینکار باید سایت شما در نتایج اولیه گوگل باشد. اما این کار هم چندان ساده نیست!

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

برای اینکه درک بهتری از سئو داشته باشید کمی بیشتر با سئو و تقسیم یندی های آن  آشنا می شویم.

تدریس خصوصی سئو : سئو داخلی و سئو خارجی

وقتی صحبت از سئو می شود دو مورد بسیار اهمیت دارد. سئو داخلی و سئو خارجی که عناصر مهم سئو هستند.

سئو داخلی همه فعالیت های مربوط به داخل سایت را شامل می شود؛ تولید محتوا جدید و باکیفیت، لینک سازی داخلی ، ساختار سایت، کدنویسی سایت، سرعت سایت، واکنش گرا بودن سایت و…. موارد از سئو داخلی هستند.

اما سئو خارجی در بیرون از سایت شماست و همه فعالیت هایی که برای سایت شما در سایت های دیگر،شبکه های اجتماعی ، فروم ها و انجمن ها و… انجام می شود را شامل می شود.

بیشتر بخوانید:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

هر فعالیتی که برای سایت شما در سایت های دیگر انجام می شود سیگنالی را برای گوگل ارسال می کند که بر روی سایت شما تاثیر گذار است.

سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

در همه کارها مسیر های میان بری وجود دارد. در سئو نیز برای اینکه به نتیجه برسید نیاز است که مدت زمانی را صبر کنید و فعالیت مستمر و مداوم داشته باشید. اما برخی از افراد این صبر را ندارند و میخواهند که سریع به رتبه های برتر گوگل برسند.

ایمو موضوع باعث می شود که افراد کارهایی را انجام دهند که گوگل به صراحت اعلام کرده است در صورتی که کسی انجام دهد آنها را جریمه می کند.

زمانی که شما به ثورت طبیعی و با فعالیت درست به رتبه های برتر گوگل برسید به قولا شما سئو کلاه سفید انجام داده اید؛ یعنی قوانین گوگل را به خوبی اجرا کرده اید و از موارد ممنوعه گوگل استفاده نکرده اید.

بیشتر بخوانید:  محله های قدیمی تهران

اما زمانی که میخواهید گوگل را دور بزنید و از قوانین ممنوعه استفاده می کند به قولا شما از سئو کلاه سیاه استفاده کرده اید.

هر چند با استفاده از سئو کلاه سیاه سریع به نتیجه می رسید اما خیلی زود هم از نتایج حذف می شوید.

آموزش سئو خصوصی ویژه کسب و کارها

گروه آموزشی وبسایت نقره ای آموزش وردپرس و آموزش سئو فعالیت دارد  برای کسب و کارهایی که میخواهند با استفاده از سئو در گوگل رتبه بگیرند کلاس های خصوصی برگزار می کند. آموزش خصوصی سئو برای کسب و کارها به آنها کمک می کند که هزینه های سنگین سئو را دیگر پرداخت نکنند و خودشان روی سئو سایت شان کار کنند. علاوه بر این بعد از دوره آموزشی سئو به عنوان مشاور کنارشان هستند  و در صورت نیاز به آنها کمک می کنند.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه آموزشی وبسایت نقره ای مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …