بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در 23 خرداد 1370 در تهران متولد شد. ندا عقیقی فارغ التحصیل از دانشگاه گرافیک است. او با شرکت در کلاس های بازیگری و تئاتر وارد دنیای بازیگری شد. ندا عقیقی بازی در تئاتر را از سال 1388 آغاز کرد و تا به حال نمایش های زیادی را انجام داده است. ندا عقیقی علاوه بر بازیگری در تئاتر، سینما و سریال های تلویزیونی به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت می کند.

1 158 بیوگرافی ندا عقیقی

عشق من عکس است، اول از همه می خواهم هنرمند شوم، اما به دلیل اتفاقاتی که وجود دارد، مجبورم عکس ها را مطالعه کنم. از دانشکده معماری شیراز به سمت هنرهای زیبا رفتم. من همیشه در برنامه هستم و با بچه ها کار می کنم. تمرینی که از کودکی به من نهاده شده است. تمرین در خانواده ما بسیار مهم است. حتی زمانی که تئاتر را انتخاب کردم، پدرم دوست داشت من جلوی دوربین باشم. گفت می خواهم او را در سینما ببینم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سیدجواد رضویان

2 133 بیوگرافی ندا عقیقی

بنابراین در گوشه ای از دلم به این فکر می کردم که چگونه می توانم این کار را انجام دهم و عشق پدرم مرا به آن مکان برد.وقتی وارد هنرهای زیبا شدم، تصمیم گرفتم در دانشگاه ورزش بخوانم و تمرینات ورزشی دیدم.سپس با گروه های مختلف کار کردم تا اینکه با رضا ثروتی و همایون غنی دوست شدم. سعی می کنم بر اساس شانس تصمیم نگیرم و انتخاب کنم.

3 131 بیوگرافی ندا عقیقی

ندا عقیقی با اجرای نمایشی به نام «فهرست» برنده شد تا مهارت های بازیگری خود را به تماشاگران نشان دهد و علیرضا آرا پس از تماشای این نمایش او را با سریال عقیق آشنا کرد. سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1375 با حضور بازیگرانی چون شبنم مقدمی، نسیم ادبی و ندا عقیقی از تلویزیون پخش شد و این اولین بار بود که ندا در تلویزیون دیده شد. ندا عقیقی اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم دارکوب ساخته بهروز شعیبی به دست آورد. ندا عقیقی توسط ویشکا آسایش هنرمند سرشناس و مشهور ایرانی به کارگردانی این فیلم معرفی شد.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …