بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در مدیریت دانش بیاموزید او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان به هنرنمایی رسید و در آن زمان در فیلم «انتظار» به ایفای نقش پرداخت. او در پرمخاطب ترین نمایش سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی شرکت کرد و در بین مخاطبان به شهرت رسید. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه شعبه افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

ابتدا اثر هنری مریم سلطانی

مریم سلطانی با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان شروع به هنرنمایی کرد. او بلافاصله برنده شد و در سال ۱۳۷۹ برای بازی در اولین فیلم معرفی شد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها در سریال‌هایی شبیه جوان مزور (۱۳۹۲)، سریال سه در چهار، سریال‌های زنان در نقش ماهرخ و … به کار خود ادامه داد.در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی دولت الشوهان به ایفای نقش پرداخت، سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد، از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان نقش ماهرخ را بازی کرد. . .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی + عکس

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت کسب و کار زیبایی

او پس از وقفه ای از بازیگری، سال ها سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون سه بخش را با موفقیت افتتاح کرده است. جالب است بدانید که با وجود داشتن چنین سالنی، سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب و غریب برایش جذابیتی ندارد. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید مشکلات خودش را دارد اما مزیت آن نسبت به تمرین این است که می توان شب ها استراحت کرد و نیازی به سفر به شهر برای پروژه نیست. سالن زیبایی او لوکیشنی لوکس در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … از سالن او دیدن می کنند و در طول مسیر از این احساس بودن دیدن می کنند. دور از او بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او دوست دارد خودش را بسازد و آنها را به کار بیاندازد، علاوه بر این، پیانو را دوست دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید لولایی

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی از بازیگری کناره گیری کرد

او 6 سال است که از بازیگری دور بوده و ابتدا به آرایشگری پرداخته است که به گفته خودش هر روز سرکار بودن مستلزم شغل است و به همین دلیل از دنیای بازیگری خارج شده است. اما او گفت که متاسفانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمده اند و او احساس نمی کند که او از بازیگری دور است و گفت که هر چه می گذرد این کار را انجام می دهم زیرا کارهای زیادی برایش پیش آمده است. بعد از اینکه تئاتر را ترک کرد و موهایش ریزش کرد، چون غذای کافی نداشت و به خاطر شغلش ورزش نمی کرد، بدنش را به بیرون چرخاند و گفت اگر می خواهم مریم سلطانی را بخورم که می بینید. برنامه، اجازه دهید من کار کنم. سخت است و من ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم و ورزش می کنم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

شبکه رهبر حزب بازی

مریم سلطانی یکی از دلایل رفتن به کاندیداتوری را گروه برخی از مدیران شبکه توضیح می دهد. وی نامی از فرد خاصی نبرد اما گفت: برخی از کارگردانان با یک بازیگر رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان درخواست می کنند که یک بازیگر بنا به میل آنها فراخوانده شود.به همین دلیل است که احساس می کنم کمی در خطر هستم زیرا نمی خواهم منتظر بمانم تا ببینم آیا آنها با من تماس خواهند گرفت یا نه.به یکی از ادمین های کانال سرزنش کرد و گفت هرجا اسم من هست، اوست که از آن عبور کرده است. مریم سلطانی گفت که بازیگری را خیلی دوست دارد و زمانی که کار هنری می کرد تا آن روز کار می کرد و تا آن روز کار می کرد به طوری که می گوید یک هفته است که بیکار نیستم.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر خواننده و ترانه سرا

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سریال های سه تا چهار پر از بازیگران معروف است به همین دلیل مریم سلطانی گفت فراموش کردن چنین سریال هایی سخت است. او گفت که در این سلسله مطالب، هر روز او و خانم لرستان دلشان به هم می خورد و در پایان اتفاقات با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال نیز بسیار پرانرژی و درخشان است. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر وقت حتی در رابطه با سالن زیبایی عکس می گیرد همه سه بار پست می گذارند و صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی بهاره افشاری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …