ایده های جذاب برای ست کردن پیراهن مردانه طرح دار در فصل بهار و تابستان

53ytv46byhyu67nn ایده های جذاب برای ست کردن پیراهن مردانه طرح دار در فصل بهار و تابستان

زمانی که نام پیراهن طرح دار مردانه را می‌شنوید چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند. آیا تصویر لباسی خسته‌کننده در ذهن شما شکل می‌گیرد که ست کردن با دیگر لباس‌های مردانه کار سختی خواهد بود یا لباسی که گزینه‌های بسیاری پیش روی شما قرار می‌دهد تا با استفاده از هر یک از آن‌ها استایل‌های جذاب تابستانی گوناگونی برای خودتان ایجاد کنید؟

اگر شما جز دسته اول هستید باید بگوییم که صاحبان پیراهن‌های طرح دار مردانه آنقدر به داشتن چنین پیراهن‌هایی افتخار می‌کنند که انگار آن‌ها چیزی از بیش از یک لباس طرح دار مردانه هستند. اما اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که اساسا پیراهن‌های طرح دار مردانه، پیراهن‌های کلاسیکی هستند که طرح‌های متنوعی به شکل منظم روی آن‌ها قرار گرفته‌اند.

ضمنا طرح دار بودن این پیراهن ممکن است تشخیص رسمی یا غیررسمی بودن آن را برای آقایان کمی دشوار کند، اما در اینجا باید بگوییم که پیراهن طرح دار هم می‌تواند در استایل غیررسمی و هم در استایل رسمی مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:  ست های لباس سفید

با پیراهن طرح دار مردانه در فصل بهار و تابستان چه شلواری بپوشیم؟

پیشنهاد ما به شما این است که برای احساس خنکی بیشتر در فصول گرم سال به همراه پیراهن خنک و سبک سفید خود یک شلوار پارچه‌ای خنک یا کتان بپوشید، اما اگر یک طرفدار پر و پا قرص شلوارهای جین هستید و می‌خواهید در چنین فصل‌هایی از این مدل شلوار مردانه نیز استفاده کنید و استایل جذابی داشته باشید، برای این کار نکاتی را باید رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

به عنوان اولین نکته اگر می‌خواهید ترکیب پیراهن طرح دارتان با شلوار جین ظاهر خوشایندی داشته باشد، باید شلوار جین و پیراهن طرح دارتان هر دو تیره رنگ باشند. چون اگر در ترکیب از شلوار جینی استفاده کنید که رنگ متفاوتی با پیراهن طرح دار شما دارد، استایل شما هرگز ظاهر مناسبی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  ست کیف و کفش اسپرت

چه ایده هایی برای ست کردن پیراهن مردانه طرح دار در فصل بهار و تابستان وجود دارد؟

ما در ادامه قصد داریم تا ایده‌های جذابی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به گونه‌ای پیراهن طرح دار خود را با دیگر لباس‌هایتان ست کنید که استایل شما ظاهر جذابی در فصل بهار و تابستان داشته باشد.

یکی از ایده‌ها ست کردن شلواری به رنگ خنثی یا هم رنگ پیراهن طرح دارتان است. البته اگر می‌خواهید با این ترکیب در محل کار خود حاضر شوید، بهتر است برای انتخاب شلوار به سراغ گزینه‌های هوشمندانه‌ی دیگری نظیر شلوار جین بروید.

ترکیب پیراهن طرح دار با یک شلوار کتان مشکی رنگ، ایده‌ی دیگری است که شما می‌توانید برای ست کردن این دو مدل از پوشاک مردانه استفاده کنید. البته اگر در این ترکیب روی پیراهن طرح دار خود یک کت تابستانی سبک یا کاپشن چرم به تن کنید، استایل شما ظاهر شیک‌تری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:  مدل دامن بلند دخترانه صورتی

استفاده از ترکیب کتانی سفید رنگ با پیراهن طرح دار دکمه دار و کت و شلوار آبی تیره رنگ، ایده جذاب دیگری است که شما می‌توانید برای ست کردن پیراهن مردانه طرح دار در فصل بهار و تابستان از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی باید بگوییم که پیراهن مردانه طرح دار از جمله پیراهن‌هایی است که اغلب آقایان برای پوشیدن چنین لباسی جسارت فراوانی به خرج می‌دهند. چون هم دیدگاه‌های متفاوتی درخصوص پوشیدن این مدل پیراهن وجود دارد و هم برخی افراد تصور می‌کنند، آقایان به این دلیل چنین پیراهن‌هایی می‌پوشند که می‌خواهند توجه دیگران را به خود جلب کنند.

مطلب پیشنهادی

ست کت و شلوار کرم مردانه

ست کت و شلوار کرم مردانه مدل و ست کت و شلوار کرم مردانه رنگ کرم، …