چرا ردیاب خودرو به مالکان وسایل نقلیه آرامش خاطر می‌دهد؟

dswfflcm ropgu54897ybv985ubt 300x200 چرا ردیاب خودرو به مالکان وسایل نقلیه آرامش خاطر می‌دهد؟

 دیرزمانی از رواج دزدگیرهای خودرو نمی‌گذرد حتما به خاطر دارید که سروصدای مهیب دزدگیرها در محله‌ها غوغا به پا می‌کرد. درحال حاضر اما شرایط به گونه دیگری رقم خورده ‌است. تکنولوژی‌های جدید و ظهور ردیاب خودرو امکانات گسترده‌ای برای موقعیت‌یابی و نظارت بر شرایط خودرو در اختیار رانندگان و صاحبان خودروها قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانند در هر لحظه از شرایط وسیله نقلیه شخصی‌شان به‌طور آنلاین اطلاع پیدا کنند.

در این شکی نیست که هرچه پیشرفت‌های تکنولوژی بیشتر و بیشتر می‌شود شرایط زندگی را برای آدم‌ها سهل‌تر می‌کند و از نگرانی‌های آن‌ها می‌کاهد. شاید اگر دو دهه پیش کسی در مورد ردیاب خودرو از شما سؤال می‌پرسید لبخند تمسخر آمیزی می‌زدید و می‌گفتید این حتما جادوی قرن جدید است. با اینکه چند سالی بیشتر نگذشته اما این جادوی رمزآلود به ‌حقیقت پیوسته ‌است.

 دزدگیرها چرا منسوخ شدند؟

شاید اصلا نیازی نباشد در مورد این‌ که چرا دزدگیر وسیله کارآمدی نبود توضیح زیادی بدهم. مسلماً همه ما خاطره چندان خوشایندی از سروصداهای ناگهانی و نابهنجار وقت‌وبی‌وقت دزدگیرها نداریم. اما ماجرا به این‌جا ختم نمی‌شود! همین دزدگیرهایی که با کوچک‌ترین ضربه مانند پریدن گربه یا صدای صاعقه کل محل را روی سرشان می‌گذاشتند در مواجهه با سارقان حرفی برای گفتن نداشتند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

دیری نگذشت که سارقان خودرو به ‌طور دقیق قضیه را برای خودشان حل‌وفصل کردند. وقتی ‌که خودرویی برای سرقت نظرشان را جلب می‌کرد با چند حرکت ساده دزدگیر را غیرفعال می‌کردند. به‌ محض این‌که دزدگیر غیرفعال می‌شد دیگر کلا از دسترس صاحب خودرو و حتی پلیس خارج می‌شد و امیدی به پیدا کردن آن نبود.

ردیاب خودرو چه رهاوردی دارد؟

با ظهور ردیاب‌های خودرو صورت مسئله به‌گونه‌ای دیگر تغییر شکل داده ‌است؛ حالا شما دستگاهی به ‌اندازه قوطی کبریت در اختیار دارید که گاهی حتی نیازی به نصب داخل خودرو ندارد و با آهن‌ربای مغناطیسی که در بدنه آن تعبیه‌ شده به بخش‌های مختلف خودرو به‌طور مخفی می‌چسبد.

 با ردیاب خودرو چه مزایایی نصیب ما می‌شود؟

شاید تا به این‌جای کار از ما بپرسید خوب چه فرقی دارد این وسیله هم که مانند دزدگیر داخل خودرو نصب می‌شود و قرار است در زمان دزدی هشدار بدهد؛ پس تفاوت در چیست؟ باید بگویم که زود قضاوت کرده‌اید. ردیاب خودرو سازوکار کاملاً متمایزی دارد. هنگامی‌که ردیاب خودرو را نصب می‌کنید یک کد کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:  چرا بايد كابينت آشپزخانه انزو را خريداري كنيم؟

این کدها برای این است که بعد از نصب پنل کاربری روی گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی تان به آن وارد شده و شرایط خودرو را مشاهده کرده و کاملا زیر نظر داشته باشید. ردیاب خودرو موقعیت و شرایط لحظه‌ای خودرو را به‌صورت سیگنال‌های اطلاعاتی پیامکی به شما مخابره می‌کند.

 ردیاب خودرو قرار است چه مشکلاتی را حل کند؟

درست از زمان نصب ردیاب خودرو امنیت خاطر برای همیشه به شما برمی‌گردد. از این‌ پس هر گونه تغییر کوچکی که در شرایط خودرو ایجاد شود مثلاً درهای خودرو باز شود یا خودرو روشن شود و یا ضربه‌ای به آن وارد شود شما به‌ سرعت مطلع می‌شوید و می‌توانید در اولین فرصت خودتان را به خودرو برسانید.

حالا شرایطی را تصور کنید که خودروی شخصی تان را برای مدتی به راننده یا دوستی سپرده‌اید؛ حق دارید که در این مدت نگران وضعیت خودرویتان باشید یا این‌ که بخواهید اطلاع پیدا کنید که آن شخص با ماشین شما به چه مکان‌های تردد می‌کند؟ جالب است بدانید که ردیاب خودرو در این مواقع باز هم کنار شماست و تک‌تک وضعیت‌های خودرو اعم از میزان سرعت، محل توقف‌ها و مدت‌زمان آن، میزان سرعت خودرو، مسیرهای پیموده‌ شده و …. را به‌طور دقیق در پنل کاربری‌تان روی نقشه نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:  شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه

خرید ردیاب جی‌پی‌اس خودرو

حالا که با کلیتی از کارایی ردیاب آشنا شدید حتما می‌توانید حدس بزنید که با وجود نسل جدید دزدگیرها یعنی ردیاب‌های جی‌پی‌اس هوشمند خودرویتان هر لحظه پیش چشمانتان خواهد بود و لحظه‌ای از شرایط آن غافل نمی‌شوید. حتی اگر خودرو سرقت شود ردیاب همچنان فعال است و موقعیت جغرافیایی دقیق خودرو را روی نقشه نشان دهد.

با این اوصاف قطعا شما هم ترغیب شده‌اید تا یکی از این ابزارهای جادویی هوشمند و کار راه ‌انداز را تهیه کنید. مسلماً مانند هر ابزار الکترونیکی دیگر پیش‌ از فرآیند خرید باید در مورد بهترین سایت خرید ردیاب خودرو تحقیق کنید. سایت ویژن ردیاب پیشرو در تجهیزات امنیتی و حفاظتی خودرو می‌تواند بهترین انتخاب شما برای تامین ایمنی وسایل نقلیه تان باشد.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …