پاک کردن هاشور و سایه ابرو

clear eyebrows shadow 1 پاک کردن هاشور و سایه ابرو

پاک کردن هاشور و سایه ابرو

روش های پاک کردن هاشور و سایه ابرو

چنانچه از شیوه سایه ابرو برای پر و زیباتر شدن ابروهایتان استفاده کردید و پس از مدتی پشیمان شده اید میتوانید با این راه ها هاشور و سایه ابروهایتان را پاک کنید.

راههای پاک کردن هاشور و سایه ابرو

پاک‌ کردن سایه ابرو با لیزر

پاک‌ کردن سایه ابروها و کلاً تاتو ابرو به وسیله لیزر کاملاً انجام شدنی می باشد. البته نتایج لیزر کاملاً به رنگ جوهر استفاده شده در تاتو ابروی شما بستگی دارد. جوهرهای قدیمی‌تر دشوار تر از جوهرهای امروزی پاک می‌شوند، در ضمن برخی از جوهرها بعد از چند جلسه لیزردرمانی از بین می‌روند، برخی دیگر ولی اکسید شده و به مراتب تیره تر می‌شوند. چنانچه این اتفاق بیفتد، لیزر برای از بین بردن این مواد رنگی نفع ای ندارد و باید از دیگر شیوه ها استفاده کرد.

دستگاه‌های لیزر برای پاک‌ کردن سایه ابرو

کلاً دو نوع لیزر اصلی برای از بین بردن خالکوبی و تاتو استفاده می‌شوند:

لیزر ان‌ دی‌ یگ (Nd:YAG) (Revlite)

(Picosecond) (PicoSure)

برای بیشتر تاتوها، درمان با لیزر Picosecond خیلی زودتر از ان‌دی‌یگ جواب می‌دهد. ولی این مورد دائمی نیست و با توجه به نوع تاتو و پوست صورت برای هر شخص یکی از این دو نوع لیزر انتخاب می‌شود. دوری زمانی میان جلسات لیزردرمانی تقریبا 4 تا 6 هفته بوده و اغلب برای پاک‌ کردن سایه ابرو دو جلسه لیزر درمانی کافی می باشد.

پاک‌ کردن سایه ابرو با گلایکولیک اسید

به طور کلی گلایکولیک اسید سبب لایه برداری پوست می‌شود. قرص‌ها و محلول‌های گلایکولیک اسید که به گونه تجاری تهیه می‌شوند با داشتن فرمولاسیون اسیدی می‌توانند سلول‌های مرده سطح پوست را از بین ببرند. بنابراین پاک‌ کردن سایه ابرو با گلایکولیک اسید به مدت زمانه بیشتری نیاز دارد.

چرا که با از بین رفتن سلول‌های مرده سلول‌های جدید و بدون رنگ جانشین می‌شوند. شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به پزشک این شیوه را برای پاک‌ کردن تاتوی ابرویتان امتحان کنید. البته باید مهارت و توجه کافی برای استفاده از این ماده را برای پاک‌ کردن ابروهایتان داشته باشید و همینطور آلرژی‌زا بودن این ماده را برای پوستتان امتحان کنید.

پاک کردن سایه ابرو با آب نمک

مطمئن ترین شیوه برای پاک کردن سایه ابرو همین می باشد چون درد کمتر و تاثیر بیشتری دارد، در این شیوه آب نمک یا سالین به وسیله تکنسین توانمند به ابروها تزریق می شود.

کرم پاک کننده سایه ابرو

کرم های پاک کننده تاتو و سایه ابرو مدتی می باشد داخل بازار شده اند و کار شما را آسان نموده اند. به وسیله این کرم ها میتوانید تاتو ابروهایتان را پاک کنید.

clear eyebrows shadow 3 پاک کردن هاشور و سایه ابرو

پاک کردن سایه ابرو

پاک کردن هاشور و سایه ابرو در منزل

پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی از مواد طبیعی و خیلی موثر برای حل بسیاری از مشکلات پوستی می باشد که می‌توان از آن به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای هاشور ابرو هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

1 قاشق از ژل و یا آب آلوئه ورا تازه را با محتویات داخل یک کپسول ویتامین E مخلوط کنید. این دو ماده را به خوبی با همدیگر ترکیب کنید تا به صورت خمیری و یکنواخت به وجود بیاید. این خمیر را روی ابروی هاشور شده گذاشته و اجازه دهید به مدت 40 لحظه باقی بماند. پس از گذشت این مدت آن را با آب گرم بشویید. این شیوه را به صورت همیشگی و هر روز ازسرگیری کنید تا اثرات باقی مانده از هاشور ابرو به طور کامل پنهان شود.

برای اینکه اثرگذاشتن این شیوه بیشتر باشد می‌توانید پس از استحمام و هنگامی که منفذهای پوستی به خوبی باز شده و پوست نم کافی داشته باشد استفاده کنید.

نمک برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

نمک یک ماده ساینده می باشد. سدیم و کلر موجود در نمک به خلاص شدن از خالکوبی کمک می کنند. آنها به سرعت داخل پوست می شوند و ساختار جوهر را می شکنند. قدری آب به نمک افزایش کنید و یک اسفنج را در آن خیس کنید.

اکنون اسفنج را به مدت 30 لحظه تا یک ساعت روی پوستتان بمالید و سپس با آب گرم پاک کنید. استفاده از نمک، یک شیوه کم‌بها ولی مفید می باشد.

بیشتر بخوانید:  چگونه بوی عطر را ماندگار کنیم؟

آب لیمو با نمک

ترکیبی از آب لیمو و نمک یکی دیگر از شیوه های خانگی برای پاک کردن هاشور ابرو می باشد. نمک یک ساینده خیلی خوب و دارای سدیم و کلر می باشد که می‌توانند به راحتی به اعماق پوست نفوذ کنند و اثرات باقی مانده از هاشور و یا تتو ابرو را از بین ببرند. لیمو هم حاوی خاصیت سفیدکنندگی طبیعی می باشد که می‌تواند سبب روشن شدن اقبال‌های هاشور شده پوست شود.

100 گرم نمک را با آب یک رقم لیمو مخلوط کنید و با استفاده از یک توپ پنبه‌ای این ترکیب را روی ابروی هاشور شده و یا تتو شده ماساژ دهید و آنگاه پوست را با آب گرم بشویید. از این شیوه هم باید به صورت مرتب استفاده شود تا نتایج آن را ببینید.

clear eyebrows shadow 4 پاک کردن هاشور و سایه ابرو

آبلیو و نمک برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

عسل مفید در پاک کردن خالکوبی و تاتو

عسل یک راه طبیعی مفید برای پاک کردن خال کوبی در منزل می باشد، به خصوص برای خالکوبی کوچک و ران.

دو قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا، ماست، نمک و عسل را باهم مخلوط کنید تا خمیر سفتی به دست آورید. اکنون این ترکیب را روی پوست خود بمالید و پس از نیم ساعت با آب گرم بشویید.

clear eyebrows shadow 5 پاک کردن هاشور و سایه ابرو

عسل مفید در پاک کردن خالکوبی و تاتو

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده صورت ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت انواع ماسک چاق …