پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

2031105933 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

پارک ملی مادیدی

 

پارک ملی مادیدی در کشور بولیوی

پارک ملی مادیدی یکی از آخرین اماکن روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است.

این دنیا سرتاسر پر از زیبایی، عظمت و زرق و برق های طبیعی است. درصورتی که شما در یک منطقه پر جمعیت زندگی می کنید احیانا به این فکر کرده اید تا به جنگل سفر کرده و در مسیر شما هیچ چیز اذیت کننده ای وجود نخواهد داشت. اغلب مردم دوست دارند که به دامان طبیعت رفته و با پیاده روی، قایق رانی در رودخانه و یا کمپینگ از محیط پیرامون خود لذت ببرند. یکی از این مکانهایی که میتوانید سفر کنید  پارک ملی مادیدی می باشد ولی  هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به طور کامل در امان باشید.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نصرالله رادش + عکس های نصرالله رادش

3735243722 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

پارک ملی مادیدی از دیدنیهای کشور بولیوی

پارک ملی مادیدی کجاست؟

پارک ملی مادیدی یک پارک ملی در حوضه رودخانه آمازون فوقانی در بولیوی است. در سال 1995 تاسیس شده است، مساحت آن 18958 کیلومتر مربع است، و همراه با منطقه های حفاظت شده در نزدیکی Manuripi- Heath، Apolobamba، و ذخیره گاه زیست Manu است، پارک ملی مادیدی قسمتی از بزرگ ترين منطقه های حفاظت شده دنیا است.

3648742905 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

عکس های پارک ملی مادیدی

پارک ملی مادیدی یکی از آخرین اماکن روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است. به همین علت بسياري از گیاه شناسان و دانشمندان تمایل دارند تا در خصوص گونه های متنوع گیاهی و جانوری که در این منطقه زندگی می کنند مطالعه نمایند. این جا دارای منظره ای فوق العاده است البته که یک چیزی وجود دارد که مانع از لذت بردن شما از دیدن منظره شده و سبب می شود تا این پارک را بعنوان عجایب وحشتناک طبیعی بشناسند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی میترا رفیع + تصاویر

2824179240 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

تصاویر پارک ملی مادیدی

میتوان گفت که تقریباً هر انچه به صورت طبیعی در این پارک قرار دارد سمی می باشد. گیاهان و حشرات در این پارک ملی بطور یکسان قابلیت فلج کردن و حتی کشتن انسان را دارند به همین علت است که بسياري از بازدیدکنندگان تنها میتوانند بعنوان بخشی از یک تور برنامه ریزی شده از این پارک ملی بازديد نمایند. حتی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به صورت کامل در امان باشید.

2914541482 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

پارک ملی مادیدی از عجایب طبیعی جهان

پارک ملی مادیدی بعنوان یکی از پارک های متنوع بیولوژیکی شناخته شده است. امکان دارد گردشگران در مادیدی پلنگ خالدار گریزان، سمور غول پیکر ، میمون تی تی، نوعی از میمون که در هیج کجا از دنیا یافت نمی شود را پیدا کنند. همچنین بیش از 11 درصد از 9000 گونه ی پرندگان را میتوانید در این پارک ببینید.

بیشتر بخوانید:  طالع بینی و فال هفتگی از 24 آبان تا 30 آبان 99

2205447041 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

عکس های پارک ملی مادیدی

2316016900 پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

پارک ملی مادیدی

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …