معرفی شغل هیجان انگیز پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب

reltmvp4nu5y094nu5yo45j 225x300 معرفی شغل هیجان انگیز پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب

اگر شما هم طرفدار این هستید که آدرنالین خونتان بالا برود و حالتان به کلی عوض شود بد نیست که راپل کار شوید و سنگ نمای ساختمان ها را با پیچ و رولپلاک سفت کنید. اینطوری هم درآمد کسب میکنید و هم آدرنالین خونتان به سقف میچسبد.

شاید ده متر ارتفاع خیلی زیادی نباشد ولی برای اینکه گردش خون ما را بالا ببرد بسیار کافیست. تصور کنید شما در ارتفاع ۱۰ الی ۱۵ متری زمین فقط به یک طناب آویزان هستید. معمولاً هر چه از سطح زمین بالاتر برویم به دلیل اینکه تعداد ساختمان‌ها کمتر می‌شود هوا هم راحت‌تر جریان پیدا می کند پس معمولاً در ارتفاع بالاتر هوا کمی سرد تر میشود و کمی باد می وزد.

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک سایه چشم کدام است؟ معرفی پرفروش ترین سایه چشم ایرانی و خارجی

کسانی که برای شغل پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان داوطلب می شوند باید بدن قوی داشته باشند. ضمن اینکه کار با طناب و راپل را باید بلد باشند یعنی بسیاری از آنها کوهنورد هستند.  ما همیشه برای اینکه حالمان عوض شود و کمی ورزش کرده باشیم به کوه می رویم تا هم از آب و هوای آن استفاده کنیم و هم کمی ورزش کرده باشیم و جریان خون بالا برود. حال تصور کنید که شما آخر هفته ها کوه بروید و در طول هفته هم همش در ارتفاع باشید. گمان کنم به دلیل اینکه سطح آدرنالین خون شما همیشه بالاست و گردش خون خوبی دارید همیشه روحیه مثبتی خواهید داشت‌.

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

اگر شما هم تجربه کار در ارتفاع را داشته اید در زیر همین پست برای ما کامنت کنید.

منابع:

https://yun.ir/616fc6

https://yun.ir/7zdh43

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …