فال روز پنج شنبه 8 آبان 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز پنج شنبه 8 آبان 1399

 

فال روز پنج شنبه 8 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز شما زیاد طاقت ندارید و به نمی‌توانید کمی‌ صبر کنید؛ اگر یک نفر به قول‌هایی که بهتان داده است عمل نکند، عصبانی هم خواهید شد. شما نمی‌توانید بر اعصاب خود مسلط شوید، مگر اینکه به احساسات افراد دیگر نیز توجه کنید. یک بار که که انگیزه‌های آنها را شناختید، راحت‌تر می‌توانید با آنها یکدل و همراه شوید و تنبلی و سستی را کنار بگذارید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر امروز با فردی عصبانی روبرو شدید، به جای اینکه سعی کنید در مقابل تن بالای صدایش واکنش نشان دهید، به حرف‌هایش گوش دهید. خوشبختانه نوع نگرشتان تغییر بزرگی در رفتارتان ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که می‌توانید این واقعه برای شما حامل یک نشانه یا پیام است و اگر احساسی برخورد کنید آن را از دست خواهید داد.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: سخت تر کار کردن تنها راه حل رویارویی با برنامه‌هایی که پیش روی تان دارید نیست، اما امروز اگر کمی‌به خودتان سخت بگیرید می‌توانید کار متفاوتی انجام دهید. باوجود اینکه شما در برابر پیشنهادات قبول کردن مسئولیت‌های اضافی مقاومت می‌کنید، ولی هم اکنون چاره دیگری جز قبول کردن ندارید. پس با مقاومت کردن و مبارزه کردن انرژی تان را هدر ندهید، بلکه فقط کارهایی که لازم است را انجام دهید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  با مصرف این 7 نوع چای خارق العاده بدن خود را بیمه کنید

فال روز متولدین تیر: شما امروز کمی‌‌بازیگوش و شیطان شده‌اید و دیگران انتظار چنین رفتاری را از شما ندارند، اما نگران قضاوت افراد دیگر نباشید. آنها مجبور نیستند احساسات و نیازتان برای بیان کردن لحظه های لذت بخش را دوست داشته باشند. حتی اگر استرس‌های زیادی از جاهای مختلف بهتان فشار وارد می‌آورند، راه حلی پیدا کنید که به جای خفه کردنشان آنها را بیان کنید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: شما در خانه یا شاید هم با افراد خانوده تان مشکلی پیدا می‌کنید که نمی‌توانید دقیقاً منشا آنرا مشخص کنید. شاید یک نفر کینه شما را به دل گرفته باشد و عصبانیت غیر قابل پیش بینی این فرد روز خوب و زیبای شما را تبدیل به روز پر از مشکل و ناراحتی می‌کند. خوشبختانه با صحبت کردن در مورد این مشکلات می‌توانید آنها را برطف کرده، بنابراین نگرش‌های منفی نیز خیلی سریع ناپدیدی می‌شوند.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز كنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه كنیم كه كاری را كه فكر می‌كنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل كردن و برنامه ریزی كردن باقی نمانده است. پس از تفریح كردن دست بردارید و همین الان اقدام كنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ كرده و در عین حال كارهایتان را انجام دهید.
فال روزانه مهر

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اتابک نادری + عکس اتابک نادری و خانواده اش

فال روز متولدین مهر: شما امروز نه به وسیله پیشرفت كردن دركارتان بلكه به وسیله كامل كردن و یكی كردن اعتقادات مذهبی معمولی خود به نهایت پیشرفت‌تان رسیده‌اید. شاید شما مجبور شوید سبك زندگی تان كه روز به روز خسته كننده تر می‌شود را تغییر دهید، اما اگر شما با تكیه بر اعتقادات مذهبی خود كار كنید شادتر خواهید بود.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همكارتان گوش بدهید، چرا كه در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید كاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینكه این سخنان چیزهایی كه درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یكنواخت و ثابتی قرار گرفته‌اید، فراموش نكنید تا موقعی كه كار نكنید هیچ مزدی دریافت نخواهید كرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش كنید. انجام دادن وظایف كاری و افتخار كردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: امروز ژوپیتر دور بر سیاره بخت شما یعنی بهرام می‌چرخد و اگر شما كاری را شروع كنید یا یك رابطه عاشقانه را آغاز كنید در هر دوی این كارها موفق خواهید شد. خودتان را دست كم نگیرید، شما می‌توایند بهتر از گذشته كار كنید. اما حواستان باشید كه بیشتر از توانایی خود مسئولیت قبول نكنید. ابتدا روی اهداف خود تمركز كنید و بعد كارتان را شروع كنید.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  بهترین عکس نوشته های عشقولانه

>فال روز متولدین بهمن: اگر امروز كمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارك وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی كردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این كار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی كردن بیش از حد هم كمكی بهتان نمی‌كند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی كه به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت كنید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی‌شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا كه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

منبع: بیتوته

فال روز پنج شنبه 8 آبان 1399

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …