راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

%name راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

راهنمای انتخاب لباس مجلسی

برای خرید لباس شب همیشه این معضل وجود دارد که چه سبکی، چه رنگی، خواه یک لباس کوتاه یا یک لباس بلند بخرید یا اینکه می خواهید کمی ساده تر یا کمی منحصر به فردتر باشید.

اینها فقط برخی از مواردی است که باید قبل از خرید لباس شب، در نظر بگیرید و به آن ها فکر کنید. با این حال، نکات دیگری هم وجود دارد که باید همیشه به آنها توجه کنید، اما در واقع این گونه نیست که بسیاری از افراد از این موارد استفاده کنند.

اما بعضی اوقات لباس در واقع متناسب با رنگ پوست و رنگ موهای شما نیست. همه ما می دانیم که برخی از انواع رنگ ها ممکن است برای همه مناسب نباشد، و از جذابیت لباس بکاهد. نیازی به نگرانی نیست، زیرا می خواهیم شما را راهنمایی کنیم که کدام یک از رنگ ها بهترین لباس را برای لباس شما فراهم می کند.

رنگ مو :

اگر سبزه هستید پس گزینه های زیادی برای رنگ های لباس مجلسی دارید که مناسب شما باشد. اما یک سری رنگ های خاصی رنگ موهای شما را بیشتر جذاب می کند، مخصوصاً اگر نوع پوست شما روشن باشد.

اگر رنگ موی قهوه ای روشن دارید، پس بهتر است از رنگ قرمز دوری کنید، زیرا این موهای شما را تحت الشعاع قرار می دهد، در حالی که اگر موهای شما تیره تر باشد، بهترین رنگ انتخابی شما می باشد.

لازم نیست نگران باشید اگر رنگ موهای شما خرمایی یا قهوه ای باشد، زیرا سایر رنگ های لباس شب مناسب شما هستند. به عنوان مثال، بنفش های سیر، یا طیف هایی از رنگ بنفش، واقعاً با موهای شما ترکیب زیبایی به وجود می آورند.

با این حال، این تنها رنگی نیست که با رنگ موی شما مناسب باشد، زیرا رنگ سبز بسیار مناسب خواهد بود. اگر موهای شما قهوه ای است یکی از سایه های سبز به خصوص سبز زمرد را برای لباس خود انتخاب کنید که بسیار جذاب و دیدنی به نظر می رسد.

اینها تنها گزینه ای نیستند که می توانید انتخاب کنید، انتخاب رنگ های روشن به شما زیبایی می بخشد.

اگر موهایی با رنگ قهوه ای یا خرمایی دارید رنگ لباس با یکی از سایه های سبز به خصوص سبز زمرد بسیار دیدنی و جذاب به نظر می رسد. اینها تنها گزینه هایی نیستند، که شما می توانید انتخاب کنید، زیرا رنگ های روشن به شما زیبایی می بخشند. با این حال، شما از رنگ های جیغ و زننده استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

لباس قرمز

بنفش سیر

لباس سبز

رنگ های روشن

%name راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

بهترین رنگ های لباس برای موهای تیره و پوست سبزه

طلایی

انتخاب رنگ لباس مناسب برای شما هم بستگی به این دارد که رنگ موی شما با چه سایه ای از بلوندها هستند و با توجه به آن بهترین لباس را انتخاب کنید. اگر بیشتر از موهای بلوند روشن و بدون تن قرمزی برخوردار هستید، رنگ های پاستیلی برای شما بسیار ایده آل هستند، نمونه ای از آن ها شامل اسطوخودوسی یا سبز نعنایی خواهد بود.

با این حال، اگر موهای بلوند شما دارای طیفی از رنگ قرمز باشد، بهترین رنگ لباس برای شما لباسی با سایه های نارنجی، بنفش و حتی مشکی است. این رنگ در کنار این رنگ موها بسیار جذاب به نظر می رسد. اگرچه بسیاری از افراد واقعاً دوست ندارند از لباس مشکی رنگ استفاده کنند، اما واقعاً مناسب افرادی است که دارای موهای بلوند استثنایی هستند.

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

رنگهای پاستیل

قرمز

نارنجی

رنگ بنفش

مشکی

%name راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

رنگ لباس مناسب موهای بلوند

قرمز / زنجبیل

اگر رنگ موی قرمز یا زنجبیل دارید، چند رنگ کاملاً مناسب و ایده آل این رنگ مو وجود دارد. این رنگ ها می تواند نوعی از رنگ هلو، سبز زمرد یا سایه ای از آبی تیره و روشن باشد. این رنگ به خصوص باعث می شود که شما برجسته شوید و همه ی چشم ها به شما و لباس شما خواهد بود.

با این حال، رنگ های فلزی نوع دیگری از رنگ ها هستند که برای افرادی که این رنگ موی خاص را دارند، بسیار مناسب است. از آنجا که این طیف رنگ کاملاً براق است، به طور جدی سایه ی موهای شما را تکمیل می کنند، و رنگ موی شما در مقابل رنگ لباس تان ایستادگی می کند. بنابراین می توانید به سراغ سایه های ملایم و رنگی یا پر جنب و جوش بروید.

بیشتر بخوانید:  مدل دستبند انگشتری بچه گانه

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

هلو

سبز زمرد

عمیق / آبی روشن

رنگ های فلزی

مشکی

اگر شما یک رنگ موی تیره دارید، انواع مختلفی از رنگ های لباس وجود دارد که مناسب با رنگ موی شما است، به عنوان مثال سایه های فلزی در برابر موهای شما شگفت انگیز به نظر می رسند، و آنها مکمل یکدیگر هستند. رنگ های سیرتر مانند، بنفش سیر یا حتی سبز رنگ در برابر موهای تیره بسیار جذاب به نظر می رسد.

یکی دیگر از رنگ های مناسب لباس که متناسب با موهای مشکی است رنگ قرمز است. مهم نیست که چه سایه ای از قرمز هست، زیرا اکثر سایه ها به راحتی با آن همخوانی دارند. همچنین آبی روشن با موهای مشکی مناسب است و شما را مجلل تر جلوه می دهد.

در اینجا رنگ هایی که مناسب شما هستند:

بنفش عمیق

سبز تیره

قرمز

آبی

رنگ پوست

رنگ های متفاوت پوست نیز در انتخاب رنگ لباس فرد تأثیر می گذارد که چه رنگ لباس برای فرد مناسب تر است، و با داشتن پوستی تیره تر یا روشن تر، ظاهر لباس شما تغییر می کند. همچنین بستگی به این دارد که میزان درجه ی گرمی و سردی پوست شما چه میزان است.

همچنین بسیار مهم است که همیشه بخاطر داشته باشید که پوست شما دارای یک رنگ سطحی و همچنین یک رنگ زمینه است. برای مثال می توانید پوستی تیره، گرم و یا پوست تیره، خنک داشته باشید و این برای هر درجه ای از رنگ پوست موثر است. معمولاً درجه ای از رنگ پوست مشخص می کند که کدام لباس برای شما مناسب است.

درجه ی سطحی پوست

درجه ی سطح تیره ی پوست:

اگر رنگ پوست با سطح تیره تری دارید، رنگ های زیادی وجود دارند که بسیار مناسب شما هستند. به عنوان مثال، شما باید کاملاً رنگ های روشن برای لباس شب خود انتخاب کنید، رنگ فیروزه ای یا زمرد عالی به نظر می رسد. به علاوه، رنگ های پاستیلی واقعا مناسب تن پوست شما هستند.

با این حال، یک رنگ وجود دارد که بیشتر از هر رنگی مناسب شما خواهد بود، و آن رنگ طلایی است.

%name راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

لباس مناسب پوست های تیره

رنگ سطح پوست روشن :

بیشتر بخوانید:  12 مدل بستن روسری و شال

اگر رنگ پوست با سطحی روشن دارید، انواع مختلفی از رنگ وجود دارد که برای پوست شما مناسب است. به عنوان مثال، رنگ های پاستیلی رنگ هایی هستند که باید در نظر بگیرید. این رنگ بر کسی که این رنگ پوست را دارد، بسیار زیبا خواهد بود.

رنگ دیگری که بسیار عالی به نظر می رسد ، چیزی است که احتمالاً قبلاً به آن فکر نمی کردید ، طیف های خاکستری است. شاید فکر کنید که این کمی خسته کننده است، اما واقعیت چیز دیگری است همیشه می توانید با جواهرات آن را زیباتر کنید.

%name راهنمای انتخاب رنگ لباس شب

رنگ لباس های مناسب پوست روشن

رنگ سطح پوست متوسط :

اگر رنگ پوستی با سطح متوسط دارید، رنگ های خاصی از لباس وجود دارد که مناسب با پوست شما است. به عنوان مثال قرمز، قهوه ای، زرد تیره یا حتی طلایی، مناسب برای این رنگ پوست هستند و باعث می شوند که حتی بیشتر از آن استفاده شود.

برای اینکه بدانید تن پوست متوسطی دارید یا خیر، ممکن است گاهی اوقات به عنوان زیتونی نام برده شود، یا در بین پوست های تیره و روشن قرار گرفته باشد.

آشنایی با رنگ سطحی پوست :

برای اینکه بدانید رنگ پوست شما گرم است یا سرد به رگ های روی مچ دست تان نگاه کنید. اگر رگ هایتان سبز بود رنگ پوست شما گرم است و اگر رگ های شما آبی بود رنگ پوست شما سرد می باشد.

گرم

اگر رگهای شما بیشتر به رنگ سبز می باشد، انواع رنگ ها شامل انواع زرد، قهوه ای، خردلی، قرمز برای شما مناسب است. با این وجود، اگر این نوع رنگ پوست را دارید از جواهرات زرد استفاده کنید.

سرد

اگر رگ های شما آبی بود رنگ پوست شما سرد است و باید از جواهرات نقره ای استفاده کنید تا جذاب تر به نظر برسید. با این رنگ پوست خنک یا سرد باید از رنگ های کاملا روشن مانند سبز و یا بنفش روشن، اما لباس هایی با رنگ تیره تر خیلی مناسب این نوع پوست می باشد. با این حال، برخی از رنگ ها وجود دارد که باید از آنها پرهیز کنید و این نارنجی و زرد است، زیرا اینها به هیچ وجه مناسب شما نیستند.

 

بخش بیتوته

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

  لباس بخش مهمی از تصویر ما هست 14 قواعد لباس، که همه باید یک …