بیوگرافی داریوش موفق

تصاویر بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق هنرمند تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران متولد شد.او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی در رشته گرافیک، وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این مسیر به پایان نرساند و موفق به اخذ درجه علمی نشد. او از دوران جوانی کار در تئاتر را آغاز کرد تا به یکی از موفق ترین بازیگران تئاتر در سال های اخیر تبدیل شود.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

اثر سینمایی داریوش موفق

داریوش موفق برای اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال ۱۳۸۵ در نقش هملت شازده کوچولوی دانمارک به کارگردانی رضا بابک بازی کرد. ایفای نقش در این فیلم اگرچه با مزایای بازی های دیگرش مثل سریال «ما فرشته نیستیم» خوب نبود اما تجربه خوبی برای او بود.او در این فیلم با بازیگرانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان جناد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی حضور دارد.یکی از کارهای مهم این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم تلویزیون و هم سینما انجام داده است، اما خوب است فکر کنیم که او یک هنرمند سینما است، همانطور که بسیاری از آثارش که 70 درصد آثار او هستند و 29 % یکی از کارهای او در تلویزیون است داریوش موفق در 5 فیلم در صحنه حضور داشته است که نام، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و فیلم شازده کوچولو دانمارک، هملت و علاوه بر دو فیلم تلویزیونی است. . او در سریال «ما فرشته نیستیم» و سریال هشت بهشت ​​بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

آثار تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موفق در سال 1392 در سینما و تلویزیون بسیار فعال است و در پروژه های مهمی به ایفای نقش می پردازد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و توانست با آنها شهرت بیشتری کسب کند. از آثار مهم او می توان به «ما فرشته نیستیم فلورا سام»، «زاد بهشت ​​سعید علم» و «مرگ نایاب فروشنده برهانی مرند» اشاره کرد.سریال ما فرشته نیستیم یکی از مهم ترین آثار این هنرمند به حساب می آیداو در این سریال که در سال 1392 ساخته شد نقش مهمی را ایفا کرد و با مهارتی که داشت توانست در بین مردم محبوب شود و تقدیم مخاطبان تلویزیون شود. این هنرمند در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد. او این بار با سعید علم کارگردان سریال و علاوه بر آن بازیگرانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری کرد. داریوش موفق در این سال ها با بازیگران زیادی کار کرده و بیشتر از همه با لیلی رشیدی کار کرده است.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه احمد ایراندوست

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قرقی را بازی کرد. این سریال که یکی از سریال های جدید تینا پاک روان است دارای داستانی درام اجتماعی درباره سال های اشغال ایران توسط متفقین در دهه 1320 می باشد.قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که به مرور زمان با مشکلات زیادی مواجه شد.داریوش موفق در این سریال با بازیگرانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب شروتی، غزل شکری، مهران مدیری و …به آن ایفای نقش می گویند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سهبا شرافتی، تصاویر سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جوایز داریوش موفق

این هنرمند در سال 1366 در سریال شب های آوینیون جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد و همچنین اولین جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر دانشجویی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

خلاصه: بخشی از بیوگرافی ربکا هنرمند

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …