انواع بیمه زندگی کدام اند؟

بیمه زندگی ساده ترین (و معمولا مقرون به صرفه ترین) بیمه است که می‌توانید خریداری کنید. قیمت بصرفه به این دلیل است که بیمه زندگی تنها یک کار را انجام می دهد: در صورت فوت، مبلغی ثابت به افرادی که انتخاب می کنید – همسر ، فرزندان یا سایر ذینفعان – پرداخت می کند.

مانند بیمه اتومبیل خود به ان فکر کنید. هر شش ماه (یا شاید هر ماه)، یک چک برای شرکت بیمه خود می‌نویسید. انها چک شما را واریز می‌کنند. اگر  مشکلی پیش امد، ادعا را می‌پردازند. اما اگر مشکلی پیش نیامد، انتظار ندارید مبلغ حق بیمه خود را پس بگیرید. با عمر طولانی، شما به شرکت بیمه پرداخت می‌کنید تا خطر مالی مرگ شما را در طول دوره (یا مدت) بیمه نامه خود بر عهده بگیرد. شرایط معمولی 10 ، 15 ، 20 یا 30 سال است. ما به شما توصیه می کنیم یک بیمه نامه مدت عمر با 10-12 برابر درامد سالانه خود خریداری کنید. به این ترتیب اگر اتفاقی برای شما بیفتد درامد شما جایگزین می‌شود. این ارزان‌ترین راه برای محافظت طولانی مدت از خانواده است. خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

po2cirv903ut98f3utnci3hti43jt 300x200 انواع بیمه زندگی کدام اند؟

 یکی از پوشش های بیمه زندگی ایران پوشش سرمایه فوت می باشد؛  در این پوشش هنگام عقد قرارداد مبلغی برای فوت شخص در بیمه نامه قید می شود که این سرمایه به دو شکل تعیین می گردد:

اگر مبلغ تعیین شده بین 10 تا 35 میلیون تومان باشد نیازی به انجام آزمایش های پزشکی نیست . اما اگر مبلغ قرارداد شده از 35 میلیون تومان بیشتر باشد، باید  برای  تعیین سلامت خود  تحت برخی آزمایش های پزشکی قراربگیرید.

این مبالغ علاوه بر سودی که به آن ها تعلق گرفته پس از فوت فرد بیمه شده به وراث پرداخت می شود.

پوشش بعدی بیمه زندگی ایران سرمایه فوتی است که بر اثر حادثه رخ داده باشد؛ این مبلغ می تواند دو یا سه برابر سرمایه فوت باشد. در چنین رخدادی علاوه بر سرمایه فوت  به دلیل حادثه،  خرید ارزان بیمه شده نیز به وراث او پرداخت می شود.

از دیگر پوشش های بیمه زندگی آن است که ، در هنگام بروز امراض خاصی مانند سکته مغزی، سکته قلبی، جراحی قلب باز و پیوند اعضای حیاتی بدن تا سقف بیست میلیون تومان پرداخت می شود.

اگر بیماری صعب العلاجی مانند سرطان بر بیمه شده عارض شود می تواند تا سقف 50 میلیون تومان برای بیماری خود دریافت کند.

گاهی ممکن است  براثر بروز حادثه فرد بیمه شده دچار نقص عضو شده و نتواند حق بیمه خود را پرداخت کند؛ در چنین شرایطی بیمه زندگی ایران او را از پرداخت بقیه حق بیمه خود معاف می کند و در انتهای قرارداد سود حاصل را به بیمه گزار پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) روز ملی فیل

شما می توانید بعد از مدت دو سال تا 90 درصد حق بیمه ای که پرداخت کرده اید را به صورت وام بدون ضامن از شرکت بیمه ایران دریافت کنید.

rtkjnvh985unj945jtoi45jvtgio54j 300x119 انواع بیمه زندگی کدام اند؟

کارآفرینان اغلب برای دریافت وام تجاری به بیمه عمر احتیاج دارند. احتمالاً این جمله را شنیده‌اید که می‌گوید: “برای پول درآوردن باید پول خرج کنید.” راه اندازی یک کسب و کار یا افزایش رشد خود اغلب شامل سرمایه گذاری در اموال یا تجهیزات است. بسیاری از کارآفرینان برای دریافت وجوه مورد نیاز خود، به وام مشاغل کوچک روی می‌آورند. اگر کار آفرین هستید، ممکن است بیمه نامه عمر را در لیست الزامات تأیید وام پیدا کنید. این امر به ویژه در صورتی ممکن است که تجارت بدون شما از بین برود. بیمه نامه عمر عموماً این شرط را برآورده می‌کند. شما باید شرایط بیمه نامه‌ای را انتخاب کنید که با طول عمر وام مطابقت داشته یا از آن بیشتر باشد.

بیمه زندگی کار آفرین به وام دهنده اطمینان می‌دهد که در صورت عدم حضور شما، هنوز راهی برای بازپرداخت اموال شما وجود دارد. برخی از کارآفرینان نیز از بیمه عمر به عنوان وثیقه وام استفاده می‌کنند. شما از وام دهنده به عنوان ذینفع بیمه نامه عمر خود نام نمی برید، اما می توانید یک وثیقه تنظیم کنید. این یک توافق است که ابتدا مانده وام را به وام‌ دهنده پرداخت کنید، سپس بقیه پرداخت بیمه را به ذینفعان خود هدایت کنید. این رویکرد، تنها با بیمه نامه‌های واگذار کننده و دائمی عمر مفید است که دارای ارزش نقدی به اندازه کافی برای پوشش نیاز به وثیقه است.

میراث تجاری و جانشینی
برخی از کارآفرینان امیدوارند که شرکت آنها بعد از رفتن آنها ادامه یابد. بیمه زندگی کارآفرین می‌تواند وجوهی را برای سرپا نگه‌ داشتن تجارت در طول یک انتقال غیرمنتظره فراهم کند. به همین دلیل است که برخی از موافقت نامه‌های مشارکت تجاری یا برنامه‌های جانشینی شامل یک جزء بیمه زندگی کارآفرین می‌شوند. شرکای تجاری و مشاور حقوقی شما ممکن است به همه صاحبان بیمه نامه عمر پیشنهاد دهند تا بتوانند زمان لازم برای یافتن شخصی را برای جایگزینی نقش مالک تأمین کنند. در هنگام عدم حضور شما، جانشینان شما سهم شما از تجارت را به ارث می‌برند. ممکن است مالکان مشترک را به منظور خرید سهم خود از خانواده با استفاده از درآمد بیمه عمر ترجیح دهید. این امر به شرکای تجاری شما اجازه می‌دهد تا در غیاب شما امور شرکت را ادامه دهند،  این در حالی  است که خانواده خود را با پول اضافی به عنوان وراثت ترک می‌کنید. اگر کسب و کار خود را به صورت انفرادی اداره می‌کنید، یک طرح بیمه عمر همچنان می‌تواند به تامین مالی عملیات کمک کند، زیرا جانشین تعیین شده شما شرکت را تصاحب می‌کند. بیمه بازنشستگی توکو امتیازات ویژه ای دارد.

بیشتر بخوانید:  بهترین زنجیر مردانه در سال جدید

rweptvkmjm45uy79845uctn9o34 انواع بیمه زندگی کدام اند؟

قراردادهای بیمه بازنشستگی خاور میانه با توجه به زمان انتخابی  فرد بیمه شونده، از بازه ی ۵ساله تا۳۰ساله موجوداست. طبیعتا یکی از مسائلی که افراد در هنگام  تحقیقات برای بیمه های موسسه های متفاوت انجام می دهند هزینه ای است که باید تقبل کنند و این موضوع برای تصمیم نهایی آن ها تاثیر گزار است. شرکتی که قیمت مناسب تر داشته باشد متقاضی بیشتری هم دارد.

لازم به ذکر است که شرکت ها و موسسات بیمه برای هر زمینه بیمه ای که انجام می دهند تعرفه های متفاوتی دارند تا افراد با بودجه های متفاوت شرایط دریافت بیمه و استفاده از آن را داشته باشند

و با توجه به مزایا وخدمات هر بیمه قیمت تمام شده هم متفاوت است.

بیمه عمر به قرارداد بلند مدتی گفته می‌شود که بیمه گذار حق بیمه‌های خود را در زمان‌های تعیین شده می‌پردازد و با این کار در حقیقت به نوعی سرمایه‌گذاری می‌کند. در مقابل، بیمه‌گر  نیز موظف است که خدمات از پیش تعیین شده‌ی بیمه عمر را به بیمه‌گذار ارائه دهد، از جمله این خدمات پرداخت سودهای بیمه‌گذار به حساب وی می باشد.

در خصوص بیمه بازنشستگی ایران می‌توان بیان کرد ترکیبی از بیمه عمر و سرمایه‌گذاری با هدف آستیش و رفاه بازنشستگان است. خرید بیمه زندگی نوعی آینده نگری به حساب می آید.

این نوع بیمه بازنشستگی  هم به نوعی سرمایه گذاری است و هم نوعی پوشش بیمه ای محسوب می شود؛ یعنی  به بیمه گذار کمک می کند تا از سرمایه خود حداکثر استفاده را کرده و از آن سود کسب کند؛ از سویی دیگر اگر بیمه گذار تحت پوشش بیمه بازنشستگی ملت در طول مدتی که قرارداد جاری است، درگیر بیماری و یا خطرات دیگری شود، بیمه با پرداخت غرامت به خود شخص بیمه گذار و یا ذینفع او، این خسارت را جبران می کند. تعیین مبلغ دریافتی تحت پوشش، به عهده بیمه گذار است.

با سرمایه گذاری در شرکت ملت می توانید در حال حاضر از مزایای آن بهره مند شوید و در آینده هم مستمری خود را دریافت کنید.

یکی از جدیدترین نوع از انواع بیمه عمر در شرکت بیمه پاسارگاد، بیمه بازنشستگی پاسارگاد است. هدف از به وجود آمدن این نوع بیمه، این است که بتواند از افراد سازمان، در راستای سازمان‌های کوچک و متوسط حمایت کند. سازمان‌های کوچک و متوسط، نقش مهمی در صنعت و بازرگانی دارند و به این دلیل نیاز به حمایت دارند. اما متاسفانه به اندازه سیستم‌ها و صنایع بزرگ به آن‌ها توجه نشده است. بیمه پاسارگاد با رویکردی تازه و مفید، یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه بیمه عمر و بازنشستگی است و در تلاش است از همه افراد از جمله این دسته، حمایت به عمل بیاورد و به آن‌ها خدمت رسانی کند.

بیشتر بخوانید:  لیوان کاغذی در تبلیغات چه کاربردی دارد ؟

وام بیمه بازنشستگی پاسارگاد

یکی از مزایای بیمه بازنشستگی پاسارگاد، وام آن است که با تهیه این بیمه، در اختیار شما قرار می‌گیرد. این وام بدین صورت است که شما قادر هستید تا حداکثر ۹۰ درصد ارزش بازخرید بیمه عمر خود را دریافت کنید و تا هر زمانی که مایل باشید می‌توانید از اندوخته بیمه عمر بازنشستگی خود استفاده کنید وهمچنان بیمه نامه و مشتقات آن باقی بماند. تنها کاری ک بیمه گزارش لازم است انجام دهد، تکمیل فرم درخواست است. این را بدانید که به هیچ ضامنی نیز نیاز پیدا نخواهید کرد. مقدار سود این وام، فقط ۴ درصد از سود تضمینی این بیمه بیشتر می‌باشد.

از دغدغه های بزرگِ زنان خانه دار نداشتن پشتوانه مالی و… برای میان سالی و کهنسالی آنان است.ریشه این داستان به کل خانواده برمی گردد. زنانی که همسران آن ها دارای بیمه نیستند بیشتر از دیگر زنان خانه دار نیازمند دریافت بیمه بازنشستگی زنان خانه دار هستند که از اساسی ترین نیازهای زنانی است که به شغل خاصی مشغول نیستند و تمام وقت خود را صرف خانه داری و امور خانه می کنند.

متاسفانه در میان زنان خانه دار تنها تعداد اندکی از آنها با این بیمه  آشنایی دارند و باید تلاش شود که این طرح جامعیت بیشتری در میان زنان خانه دار واجد شرایط پیدا کند.با برنامه هایی که در سال های اخیر برای زنان خانه دار درنظر گرفته شده می توان اذعان داشت که آینده درخشانی در پیشروی این طرح برای زنان خانه دار وجود دارد.

یکی از مهمترین مسائل و دغدغه های پیش روی اکثر افراد جامعه، آینده است. نگاه به آینده در واقع دیدن نادیدنی هاست یعنی کسی واقعا نمی داند چه مسائلی  پیش رو وجود دارد.

همین دغدغه بی پایان سبب شده در دوران مدرن، تفکر در مورد گذران دوران بازنشستگی خود، تامین مالی این دوران، آینده شغلی  و تحصیلی فرزندان جایگاه ویژه ای پیدا کند.

شرکت های بیمه مختلفی ارائه دهنده انواع خدمات بیمه بازنشستگی در کشور ما هستند و با راه اندازی نمایندگی های بیمه در جای جای کشور، خدمات رسانی در بالاترین حد استاندارد را به ایرانیان ارائه می کنند.یکی از این خدمات، بیمه بازنشستگی کوثر است که توسط شرکت بیمه کوثر ارائه می شود.

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …