انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

fvleuy59uy895yu54ou8t8o54yt845hvti8ue54chtl4lkf 300x188 انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

همه ی ما از نقش مهم دوربین مدار بسته برای برقراری امنیت اماکن مختلف با خبریم. دوربین مدار بسته محصول بسیار محبوب در بین همه ی سیستم های امنیتی است. محال است هر مجموعه ای که برای کسب و کار خود سسیستم امنیتی مهیا می کند، از دوربین مدار بسته استفاده نکند. اما چهچیزی باعث محبوبیت دوربین های مدار بسته بین استفاده کنندگان آن شده است؟ اصولاً نظارت تصویری بهترین روش برای مطمئن شدن از برقراری امنیت در یک ساختمان و یا پارکینگ و… است.

سیستم های دوربین مدار بسته

نسل پیشین سیستم های دوربین مدار بسته که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند، سیستم های آنالوگ هستند. مزیت دوربین های مدار بسته این بود که از هیچ شبکه خارجی ای راه دسترسی به آن وجود نداشت. البته سیستم های آنالوگ معایبی نیز داشتند. یکی از معایب شایع سیستم های آنالوگ کیفیت پایین تصاویری بود که توسط دوربین های آنالوگ ضبط می شد. بعضاً تصاویر دوربین های آنالوگ به حدی پایین بود که نمی شد از تصاویر آن برای تشخیص چهره و ارائه به مقامات قضایی استفاده کرد. دیگر عیب سیستم های آنالوگ این است که راه اندازی آنها و کابل کشی آنها سخت بود.

بیشتر بخوانید:  روش های پیشگیری و پاکسازی منافذ مسدود شده پوست

reclfmopjn9o54jynoni54jyhoi54hyo5ihgio4h 300x242 انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

نسل جدید سیستم های دوربین مدار بسته با عنوان سیستم تحت شبکه یا IP اما عملکردی متفاوت دارد. تصاویر دوربین های تحت شبکه بسیار با کیفیت تر از دوربین های آنالوگ است. مضاف مر این که نصب آنها آسان تر است و تنها با اتصال به برق و از طریق وایرلس به دستگاه ضبط کننده تحت شبکه یا NVR متصل می شوند، شما می توانید در هر مکانی و در هر مکانی تنها با نرم افزار های مخصوص دوربین مدار بسته و اتصال به اینترنت به تصاویر آنها دسترسی پیدا کنید.

دوربین مدار بسته را از کجا بخریم؟

فروشگاه های اینترنتی مختلفی در بستر وب وجود دارد. اما یکی از معتبر ترین آنها وبسایت موصیفا است. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، حتماً به این وبسایت سر بزنید. موصیفا به صورت تخصصی به فروش دوربین مدار بسته و ارائه سیستم های امنیتی می پردازد. مدل های مختلفی از دوربین مدار بسته وجود دارد که موصیفا آنها را به شما ارائه می کند. همچنین دوربین های مدار بسته موصیفا از مطرح ترین برند های دنیا است. وبسایت دیگری که به فروش دوربین های مدار بسته می پردازد وبسایت دیجی کالا است. دیجی کالا با همکاری فروشندگان مختلف، مدل ها و همچنین محصولات متعدددی را به شما عزیزان ارائه می کند.

بیشتر بخوانید:  دکتر واژینوپلاستی و هزینه جراحی لابیاپلاستی

مطلب پیشنهادی

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد

کرید اونتوس پرفروش ترین ادکلن شد در گزارشی که اخیراً در ۲۸ ماه می سال …